BREZINKA - Východiska k poznání výchovy.
Kategória:
Hobby, odborné knihy
BREZINKA, W. Východiska k poznání výchovy. 1.vyd. Brno: L.Marek, 2001. 310s. ISBN 80-86263-23-1, ako nová, iba prelistovaná - cena 5,- EUR
Podobné inzeráty
Dejiny prírodných vied v dátach-Folta
Detská univerzita aj pre dospelých 2005
Filosofie a přírodní vědy-Michalová
Filosofie a přírodovědecké poznání-Dratvová
Filosofie přírodních věd-Hempel
Filosofie vědy
Filosofie, metodologie, věda-Čížek
Filozofie a přírodovědecké poznání-Zeman
Jednota slovenských matematikov a fyzikov-Berger
K záhadám vědy-Selye
Malá encyklopédia bádateľov a vynálezcov-Bober
Metodologie vědy, úvod do problému-Ochrana
Moja cesta do Vesmíru-Gagarin
Od snov k objavom-Selye
Podvedená věda-Glückselig
Problém pravděpodobnosti a determinismu-Kuchár
Slovník filozofia a prírodné vedy-Albrecht
Svet chémie, fyziky, astronómie-Kolek
Úvod do vedy-Olejár
Věda a anti věda-Holton
Věda dějiny v datech-Ochoa
Věda jako umění-Feyerabend
Vědu dělají lidé-Kunovská
Vývin názorov na svet-Kuznecov
Dvacáté století, Kniha o vědě, technice a kultuře: 1959, 1960, 1961, 1962-63, 1963-64
Sovětská věda, Matematika-Fysika: I-1950, II-1952, III-1953, IV-1954, V-1955
Predám knihy o vede, metodológii a filozfii vedy. Všetky sú v peknom a zachovalom stave.
V prípade vážneho záujmu rád pošlem podrobnejšie informácie aj detailné fotografie kníh. Ak si vyberiete viacej titulov, je možná dohoda.
Pozrite aj moje ďalšie inzeráty, nájdete tam ďalšie zaujímavé knihy.
!!!NETELEFONOVAŤ!!! Odpovede prosím píšte len mailom cez kontaktný formulár telefón je neexistujúci a vymyslený!
Predám knihu O poznaní človeka, charakterológii a reči tela.
Zachovalá.
V prípade záujmu prosím volať alebo SMS.
Predám lacno sériu kníh svet poznáni, všetky dokopy za 10 eur, vzlášt kus za 4eur.
Poprosím kontaktovať mailom.
SMEROVANIE VÝVINU A INTERVENCIA
VÝCHOVY
Dedičnosť či prostredie?;
Aj dedičnost, aj prostredie;
Sociálne prostredie;
A čo výchova?;
Rastieme a dozrievame;
Zákony vývinu;
Životná cesta a biodromálna
psychológia;
Zrýchlenie vývinu, akcelerácia;
PSYCHOLÓGIA POMÁHA POZNÁVAŤ
ŽIAKA
Prečo je potrebné poznávať žiaka;
Problémy poznávacieho procesu žiakov;
Individuálne zvláštnosti a objektivita poznania;
Možno poznať seba samého?;
Pohľad na niektoré identifikačné metódy poznávania žiaka;
Pozorovanie a sebapozorovanie;
AKO ŽIAK POZNÁVA OKOLITÝ SVET
Všeobecná teória poznania (gnozeológia);
Zdroje duševnej aktivity;
Predstavy o okolitom svete;
Pociťovanie a vnímanie - základ
poznania;
Ako môže učiteľ poznať a ovplyvňovať kvalitu vnímania a vybavovania predstáv žiakov;
Fantazijné predstavy;
Možnosti ovplyvňovania fantázie žiakov;
FENOMÉN PAMÄTI
Zdroje pamäťového procesu;
Ako prebieha pamäťový proces;
Variabilita vlastností a typov pamäti žiakov;
Ako možno poznávať a ovplyvňovať pamäť žiaka;
BYŤ POZORNÝ - PREDPOKLAD
VZDELÁVANIA
Psychické stavy a pozornosť;
Pozornosť a jej fyziologická podstata;
Druhy pozornosti;
Vlastnosti pozornosti;
Ako možno vzbudzovať a udržiavať
pozornosť žiakov;
MYSLENIE - NAJVYŠŠIA DUŠEVNÁ VLASTNOSŤ ČLOVEKA
Všeobecná charakteristika a fyziologické základy myslenia;
Rozumové operácie, formy a druhy
myslenia;
Individuálne rozdiely a defekty
myslenia;
Myslenie a reč;
Poznanie a usmerňovanie vývinu myslenia žiakov;
CITY A VÔĽA - ZÁKLAD PREŽÍVANIA
Ako stručne charakterizovať city;
Aké sú najbežnejšie cíty žiakov;
Vlastnosti citov;
Individuálne rozdiely a výchova citov žiakov;
Pevná vôľa- základ úspechu žiaka;
Priebeh vôľového procesu;
Individuálne rozdiely a výchova vôle žiakov;
ŠTRUKTÚRA OSOBNOSTI ŽIAKA
A MOŽNOSTI JEJ POZNÁVANIA
Východiská k analýze k osobnosti a jej charakteristika;
Čo všetko možno zaradiť do štruktúry osobnosti;
Aktivačno-motivačné vlastnosti;
Stručná charakteristika motivácie;
Aktivácia a výchovno-vzdelávací
proces;
Zameranosť žiakov vo výchovno-
-vzdelávacom procese;
Ďalšie aktivačno-motivačné vlastnosti osobnosti;
Vzťahovo-postojové vlastnosti osobnosti žiaka;
Výkonové vlastnosti osobnosti;
Všeobecné rozumové schopnosti (inteligencia);
Tvorivosť, inteligencia a vedomosti;
Sebaregulačné vlastnosti osobnosti;
Dynamické vlastnosti osobnosti;
Pokusy zaradiť človeka do určitých typov;
Ďalšie kapitoly:
VÝVINOVÉ OSOBITOSTI ŽIAKOV A VÝCHOVA
NIEČO O UČENÍ
AKO VNÍMA UČITEĽ ŽIAKA A NAOPAK
ÚSPEŠNOSŤ / NEÚSPEŠNOSŤ ŽIAKA
SKUTOČNOSŤ ŽIAK POZNÁVA A PREŽÍVA
SOCIÁLNA A PEDAGOGICKÁ KOMUNIKÁCIA
SOCIÁLNE SKUPINY
RODINA - ZÁKLAD FORMOVANIA OSOBNOSTI
PORUCHY DUŠEVNÉHO ZDRAVIA ŽIAKOV
Odber v BA Nivy alebo v Nitre 2.5. Pošlem aj poštou pri platbe na účet. V prípade záujmu prosím VOLAJTE.