inzercia, predaj, predám, bazár

Brigada pre kvalitara

Kategória: Účtovníctvo, poradenstvo

Hladam sikovneho kvalitara na pomoc s implementaciou a udrzbou ISO 9001, ISO13485, v buducnosti dalsie.
jedna sa o cca 20 hod mesacne, pripadne podla potreby/dohody. brigada alebo part time.
okolie NMnV/TN
Brigada pre kvalitara
Podobné inzeráty
Bolt, Bolt Food, Uber - vedenie účtovnictva
Jazdíš Bolt alebo Uber, maš živnosť/s.r.o. a hľadáš účtovníka? Ponúkame účtovnícke služby a daňové poradenstvo a zastupovanie, špecializované na taxi a kuriérov cez Bolt a Uber. Dlhodobo spolupracujeme s jednou najväčších flotíl - Coffee Taxi & Courier, pre ktorú zabezpečujeme mzdové účtovníctvo pre viac ako 80 vodičov a zároveň zabezpečujeme účtovníctvo a daňové zastupovanie pre viac ako 20 jej partnerských vodičov. Ponúkame 4 základné programy: Kuriér 25: - základný program, vhodný pre kuriérky a kuriérov - jednoduché účtovníctvo - cena 25 € / mesiac - 20 účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Taxi 40: - základný program, vhodný pre taxikárky a taxikárov - jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH - cena 40 € / mesiac - 400 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše - 20 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Taxi 100 - program, vhodný pre taxikárky a taxikárov, ktorí dosahujú tržby 3000 € a viac - jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH - cena 100 € / mesiac - 1000 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše - 50 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Flotila 200 - program, vhodný pre flotily, ktoré dosahujú tržby cez 10000 € / mesiac - podvojné účtovníctvo, platca DPH - cena 200 € bez DPH / mesiac - 5000 faktúr cestujúcich, 0,10 € bez DPH za každú faktúru cestujúcich navyše - 100 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € bez DPH za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - daňové priznanie DPH podľa §4 - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 100 € bez DPH Doplnkový program: Flotila Mzdy - mzdové účtovníctvo a poradenstvo - spracovanie miezd a výkazov do poisťovní a na daňový úrad - prihlášky a odhlášky do poisťovní na základe splnomocnenia - cena za spracovanie mzdy 10 € bez DPH za zamestnanca / mesiac - založenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH - ukončenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH Pre všetkých záujemcov vieme urobiť aj individuálnu ponuku na základe ich požiadaviek. Ak by si stal alebo stala partnerským vodičom alebo kuriérom flotily Coffee Taxi & Courier a tvoje tržby presiahnu 1000 € (kuriér), resp. 1700 € (taxi) za mesiac, Coffee Taxi & Courier Ti účtovné služby komplet zaplatí. Ak nie, aj tak môžeš mať účtovné služby za zvýhodnených podmienok, iba 15 € za mesiac. MB ART & MEDIA, s.r.o. Ulica svornosti 42 82106 Bratislava Volať len v pr. čase
Účtovníctvo pre Eshopy
Eshopy sú z hľadiska svojho fungovania odvetvím ako stvoreným pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov. 8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každý eshop. 1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti 2. krok - získanie vzorových dát 3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca 3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena) 4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv (v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu) 5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni) 6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý eshop bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie 7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy 8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov) Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu. Efektivita Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu Výkonnosť Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta Odbornosť Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi Spoľahlivosť Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Účtovné služby _ digitálne = efektívne
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov. 8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každého klienta. 1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti 2. krok - získanie vzorových dát 3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca 3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena) 4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv (v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu) 5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni) 6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý subjekt bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie 7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy 8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov) Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu. Efektivita Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu Výkonnosť Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta Odbornosť Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi Spoľahlivosť Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Spracujem daňové priznanie za rok 2021, platí pre celú SR
Topovať Daňové priznanie za rok 2021 Zarobili ste počas roka 2021 viac ako 2 255,72 eur? Prípadne ste zarobili menej a vyšiel by Vám daňový preplatok? Neváhajte, podajte daňové priznanie - SOM TU PRE VÁS! Daňové priznanie podávam elektronicky priamo za Vás na FS SR s Vaším splnomocnením, v prípade SZČO cez ich prihl.údaje. Potvrdenie o podaní Vám zašlem na e-mail. Odbremením Vás od všetkých starostí s osobným podaním. Ak by ste si ho chceli podať sami, pošlem Vám ho poštou na Vašu adresu - platí len pre DP typ A. Rovnako v prípade potreby, vypracujem DP do 24 hodín. V daňovom priznaní k dani z príjmov FO uplatňujem aj daňové bonusy na deti a zaplatené úroky, NČZD na manželku/manžela, NČZD na príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie. Cena pre typ A: 20 € s čisto tuzemským príjmom, pozn. v prípade len zahr.príjmov je cena 15 €, kombinácia tuzemských a zahraničných príjmov 25€. Cena pre typ B: 35 €, bez rozdielu na typ uplatnenia výdavkov. Podklady mi stačí zaslať na e-mail: uctovnictvomichaela@ alebo po dohode poštou. Potrebné dokumenty sa môžu líšiť od typu DP: potvrdenie o zdaniteľnej mzde od zamestnávateľa (ak je daňovník zamestnaný) zo Slovenska alebo zahraničia, doklady k príjmom/výdavkom (SZČO, prenajímatelia, atď.), potvrdenia k NČZD na manželku/DDS, údaje k daňovému bonusu na dieťa alebo k zaplateným úrokom, splnomocnenie k odoslaniu DP za Vás, iné Kontaktovať ma môžete prostredníctvom e-mailu, alebo na tel.č. či na FB: Účtovníctvo Michaela Ak nedvíham, prosím zanechajte mi SMS, ozvem sa späť
Daňové priznanie
Daňové priznanie k dani z príjmov za rok 2022 Zarobili ste počas roka 2022 viac ako 2 289,63 eur? Prípadne ste zarobili menej a vyšiel by Vám daňový preplatok? Neváhajte, podajte daňové priznanie - SOM TU PRE VÁS! Daňové priznanie podávam elektronicky priamo za Vás na FS SR / ak máte prístupy/ Potvrdenie o podaní Vám zašlem na e-mail. Ak by ste si ho chceli podať sami, pošlem Vám ho poštou na Vašu adresu - platí len pre DP typ A. Rovnako v prípade potreby, vypracujem DP do 24 hodín. V daňovom priznaní k dani z príjmov FO uplatňujem aj daňové bonusy na deti a zaplatené úroky, NČZD na manželku/manžela, NČZD na príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie. Cena pre typ A: od 15 € s čisto tuzemským príjmom, pozn. v prípade len zahr.príjmov je cena 20 €, kombinácia tuzemských a zahraničných príjmov 30€. Cena pre typ B: 35-40 € / paušálne, skutočné výdavky Cena pre tyb B : ostatné príjmy od 25€. Pri cene "od" znamená, že ide o individuálne posúdenie podľa zložitosti a časovej náročnosti. Dodržiavanie GDPR...Som certifikovaný účtovník, za svoju prácu vystavujem faktúru. V prípade záujmu ma kontaktujte správou alebo emailou: uctovnictvoveronika@
Spracujem daňové priznanie za rok 2022, platí pre celú SR
Daňové priznanie k dani z príjmov za rok 2022 Zarobili ste počas roka 2022 viac ako 2 289,63 eur? Prípadne ste zarobili menej a vyšiel by Vám daňový preplatok? Neváhajte, podajte daňové priznanie - SOM TU PRE VÁS! Daňové priznanie podávam elektronicky priamo za Vás na FS SR s Vaším splnomocnením, v prípade SZČO cez ich prihl.údaje. Potvrdenie o podaní Vám zašlem na e-mail. Odbremením Vás od všetkých starostí s osobným podaním. Ak by ste si ho chceli podať sami, pošlem Vám ho poštou na Vašu adresu - platí len pre DP typ A. Rovnako v prípade potreby, vypracujem DP do 24 hodín. V daňovom priznaní k dani z príjmov FO uplatňujem aj daňové bonusy na deti a zaplatené úroky, NČZD na manželku/manžela, NČZD na príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie. Cena pre typ A: 25 € s čisto tuzemským príjmom, pozn. v prípade len zahr.príjmov je cena 20 €, kombinácia tuzemských a zahraničných príjmov 30€. Cena pre typ B: 36 € / paušálne výdavky, cena 40 € / preukázateľné výdavky . Podklady mi stačí zaslať na e-mail: uctovnictvomichaela@, prípadne na Whatsapp, Viber alebo po dohode poštou. Potrebné dokumenty sa môžu líšiť od typu DP: potvrdenie o zdaniteľnej mzde od zamestnávateľa (ak je daňovník zamestnaný) zo Slovenska alebo zahraničia, doklady k príjmom/výdavkom (SZČO, prenajímatelia, atď.), potvrdenia k NČZD na manželku/DDS, údaje k daňovému bonusu na dieťa alebo k zaplateným úrokom, splnomocnenie k odoslaniu DP za Vás, iné Kontaktovať ma môžete prostredníctvom e-mailu, alebo na tel.č. či na FB: Účtovníctvo Michaela, prípadne na Viber-i či Whatsapp-e. Ak nedvíham, prosím zanechajte mi SMS, e-mail, ozvem sa Vám späť