brigada, s moznostou sirsieho uvazku
Kategória:
Administratíva
Brigada na cca 8 - 15 hod tyzdenne v administrative v oblasti Spravy bytovych domov.
Idealne utorok a stvrtok poobede, pripadne aj ine dni sa da dohodnut v ramci moznosti.
Miesto prace: Bajkalska 25, Bratislava.
Odmena 4 - 5 EUR/hod.
Vyhodou student s ekonomickym/stavebnym zameranim, resp.ak pracujete na nizsi uvazok a chcete si privyrobit.
FAKTURACIA A PRAX V OBLASTI SPRAVA BYTOVYCH DOMOV VYHODOU.
Po zaskoleni v buducnosti moznost aj sirsieho uvazku.
Idealne utorok a stvrtok poobede, pripadne aj ine dni sa da dohodnut v ramci moznosti.
Miesto prace: Bajkalska 25, Bratislava.
Odmena 4 - 5 EUR/hod.
Vyhodou student s ekonomickym/stavebnym zameranim, resp.ak pracujete na nizsi uvazok a chcete si privyrobit.
FAKTURACIA A PRAX V OBLASTI SPRAVA BYTOVYCH DOMOV VYHODOU.
Po zaskoleni v buducnosti moznost aj sirsieho uvazku.
Podobné inzeráty
Ahoj, hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave.
Požadujeme samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť a ochotu učiť sa novým veciam.
Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi.
Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí:
•Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí
•Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie
•Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí
•Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom
•Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne
•Asertívny prístup k riešeniu problémov
•Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...)
Pracovný čas:
Práca je možná na TPP alebo na skrátený úväzok, prípadne brigáda.
Pri skrátenom úväzku sa jedná o tri dni v týždni od 14:00 do 22:00 hod.
Brigáda cez víkendy od 14:00 do 22:00 hod.
Mzdové podmienky:
hodinová mzda 6,50 € / hodinu v čistom.
Hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu, ktorý by nám pomáhal robiť administratívnu prácu a ľahké pomocné práce v sklade.
Jedná sa o:
- robenie faktúr v programe Omega (zaškolíme)
- vystavovanie štítkov pre kuriéra
- správa e-shopu (vkladanie nových produktov, aktualizácia súčasných)
- jednoduché pomocné práce v sklade pri balení balíkov
- pomocné práce v predajni - cenovky
Pracovná doba: každý pracovný deň minimálne na 4 hodiny (od 8:00 do 12:00), poprípade dlhšie.
Termín nástupu: ihneď
Pracovný pomer: na dohodu poprípade na skrátený úväzok
Platové podmienky: 4,00eur/hod/ brutto
Termín ukončenia výberového konania: 10. 12. 2022
Svoje životopisy prosím posielať na adresu: techsolution@ , Predmet: Brigáda
Hľadám prácu, aj na pol úväzku, ako je kopírovanie, nahrávanie dokumentov do pc,vyplňovanie faktúr, vybavovanie pošty a pod. Mám prax v administratíve niekoľko rokov.
Hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, (vhodná možno i pre mamičky na materskej) s možným neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základy anglického jazyka vítaná (odpovedanie na emaily)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva nutná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup 1.1.2023.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis prosíme zasielať na: info.@
Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný.
Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis
Miesto výkonu práce Trnava.
Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu:
info@
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@