Brigádnička na administratívu
Kategória:
Administratíva
Do kancelárie v Ružinove hľadáme brigádničku na administratívu, ideálne študentka.
20hod/ týždeň
Náplň práce - dohadovanie stretnutí, starostlivosť o kalendár konateľa, dopisovanie údajov do tabuliek
Mzda 4-5e na hod. Upresnené na pohovore.
CV posielajte na office@
20hod/ týždeň
Náplň práce - dohadovanie stretnutí, starostlivosť o kalendár konateľa, dopisovanie údajov do tabuliek
Mzda 4-5e na hod. Upresnené na pohovore.
CV posielajte na office@
Podobné inzeráty
Dobrý deň,
Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka -muž alebo žena.
Náplň práce:
-komunikácia s nemeckým klientom,
-telefonovanie (v nemčine),
-písanie emailov (v nemčine),
-jednoduchá administratíva ( v slovenskom jazyku )
Požiadavky:
- nemecký jazyk na komunikativnej urovni B2/C1+ gramatika
Benefity:
-firemný telefón, notebook,
-flexibilný pracovný čas,
-home office.
Mzdové podmienky:
-dohodou.
Druh pracovného pomeru:
-TPP, skrátený úväzok, Szčo, brigádnická činnosť.
Spoločnosť:
-Slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti stavebníctva na Nemeckom trhu.
V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať:
Tel.kontakt:
Email : kariera@
Tešíme sa na spoluprácu !
ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK ,NEMCINAR-
PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.
Hľadám prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu popri rodičovskej dovolenke.
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli formou Home office .
Ďakujem za ponuky.
Ponúkame administratívu prácu v oblasti sieťového marketingu. Flexibilný pracovný čas, prácu možno vykonať z pohodlia domova/ vhodná pre mamičky na materskej dovolenke. Možnosť vykonávať aj ako brigádu popri zamestnaní.
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce .
Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli, administratívny pracovník... , formou Home office .
Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Nástup možný ihneď .
Hľadáme do personálnej agentúry v Košiciach nových kolegov.
Radi komunikujete telefonicky a nerobí Vám problém zavolať kamkoľvek, kde Vás nepoznajú? Chcete byť pravou rukou našim náborárom?
U nás Vás čaká:
Úzka spolupráca s náborármi
Telefonicky komunikovať s potencionálnymi kandidátmi o prácu
Viesť administratívu a agendu spojenú s telefonovaním
Ponúkame prácu na dohodu.
Práca na 4h denne, prípadne podľa dohody.
4,52 eur/h brutto + v prípade šikovnosti výkonnostný bonus.
Prax v call centre výhodou - nie podmienkou.
V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky : /