inzercia, predaj, predám, bazár

Brzdová stolica / test bŕzd + test tlmičov

Kategória: Ostatné

Predám valcovú skušobňu bŕzd - test brzdového systému vozidla aj pre vozidla 4x4 + test tmičov - výrobca AHS PRÜFTECHNIK Multiscreenline. Plne funkčńa, k dispozicii videodokumetacia, málo používaná - válce neopotrebocané. Viac info na email: riaditel@
Brzdová stolica / test bŕzd + test tlmičov
Podobné inzeráty
Ochrana prednych tlmicov, ktore chrania kvalitu pruzenia
Predam aktivne vodeodolne pruzne ochrany prednych tlmicov na moto. Nove, zabalene. Pozor, toto NIE SU NAVLEKY na tlmice, kedy treba rozoberat predne vidlice a nasuvat rozne navleky, ale toto su ochrany prednych tlmicov na SUCHY ZIPS, ktorych montaz zaberie iba 2-3 minuty. Vychadzam vyhradne z vlastnej skusenosti po najazde viac ako 160 tis km na Honde NC700X / 750X, kedy mi predne tlmice netecu, ani neslzia a stale spolahlivo pracuju. Na foto 5-7 je moto po jazde v dazdi. Moto cela spinava, ale predne tlmice stale krasne vylestene aj po dazdi. Zakladna poziadavka na dlhodobu spolahlivu cinnost tlmicov a hlavne kvalitu pruzenia pri jazde je ukryta v CISTOTE TLMICOV a nezanasania si bordelu do tesneni a oleja. Pocas jazdy sa na tlmice nalepuje rozny hmyz, prach, spinava voda od aut pri, alebo po dazdi... Nasledne rozne male drobne necistoty vnikaju pod prachovky a tesnenia a postupne tlmice zvutra znehodnocuju. Tento drobny "bordel" vnika do vnutra prednych vidlic a znehodnocuje olej v tlmicoch, ktory vyrazne zhorsuje spravnu funkciu prednych tlmicov a pruzenia. Vysledkom su postupne zhorsene jazdne vlastnosti a komfort pri jazde a brzdeni. Aktivna ochrana tlmicov oproti pasivnej ochrane /bezna krytka z plastu/ spociva v ich neustalom jemnom lesteni v celej dlzke tlmica a tym tlmice neustale cistia. Jednoducha a rychla montaz ochrany prednych tlmicov pomocou suchych zipsov, ktore su v zadnej strane vidlic a nie su vidiet. Po nasadnuti na moto sa tlmice stlacia pod zatazou jazdca a su takmer uplne zakryte. Ochrany tlmicov su pruzne a neustale sa prisposobuju jazde a aktivne pracuju. Kratky typ 35mm /pre tlmice 42-43mm/, vyroba EU, iba som ich testoval, cena 12 eur/za par. Stredny typ 140mm /pre tlmice 40-50mm/ vyroba Thajwan, nove zabalene, cena 19 eur za par Pre majitelov Honda NC750/Integra750 model 2016-2020 este ZLAVA -1 eur pri kupe ochrany tlmicov + LED ziarovky na osvetlenie SPZ. Pozri viac moje inzeraty. Nechapem preco vyrobcovia moto na viacerych modeloch neobratenych prednych vidlic nedavaju od vyroby ZIADNU, alebo len slabu ochranu prednych tlmicov. Skusal som rozne ochrany tlmicov na moto Honda NC700X / NC750X pocas mojho doterajsieho najazdu viac ako 160 tis km, aby som cistotu tlmicov nemusel riesit, kedze TOTO su samocistiace ochrany prednych tlmicov. Osobny odber, alebo mozny dovoz az k Vam. Pozrite dalsie moje inzeraty - kliknite nizsie:
Samocistiace ochrany prednych tlmicov ktore chrania pruzenie
Predam aktivne samocistiace vodeodolne pruzne ochrany prednych tlmicov na moto. Nove, zabalene. Pozor, toto NIE SU NAVLEKY na tlmice, kedy treba rozoberat predne vidlice a nasuvat rozne navleky, ale toto su ochrany prednych tlmicov na SUCHY ZIPS, ktorych montaz zaberie iba 2-3 minuty. Vychadzam vyhradne z vlastnej skusenosti po najazde viac ako 160 tis km na Honde NC700X a 750X, kedy mi predne tlmice netecu, ani neslzia a stale spolahlivo pracuju. Na foto 5-7 je moto po jazde v dazdi. Moto cela spinava, ale predne tlmice stale krasne vylestene aj po dazdi. Zakladna poziadavka na dlhodobu spolahlivu cinnost tlmicov a hlavne kvalitu pruzenia pri jazde je v CISTOTE TLMICOV a nezanasania si bordelu do tesneni a oleja. Pocas jazdy sa na tlmice nalepuje rozny hmyz, prach, spinava voda od aut pri, alebo po dazdi... Nasledne rozne male drobne necistoty vnikaju pod prachovky a tesnenia a postupne tlmice zvutra znehodnocuju. Tento drobny "bordel" vnika do vnutra prednych vidlic a znehodnocuje olej v tlmicoch, ktory vyrazne zhorsuje spravnu funkciu prednych tlmicov a pruzenia. Vysledkom su postupne zhorsene jazdne vlastnosti a komfort pri jazde a brzdeni. Aktivna ochrana tlmicov oproti pasivnej ochrane /bezna krytka z plastu/ spociva v ich neustalom jemnom lesteni v celej dlzke tlmica a tym tlmice neustale cistia. Jednoducha a rychla montaz ochrany prednych tlmicov pomocou suchych zipsov. Po nasadnuti na moto sa tlmice stlacia pod zatazou jazdca a su takmer uplne zakryte. Ochrany tlmicov su pruzne a neustale sa prisposobuju jazde a aktivne pracuju. Kratky typ 35mm /pre tlmice 42-43mm/, vyroba EU, iba som ich testoval, cena 12 eur/za par. Stredny typ 140mm /pre tlmice 40-50mm/ vyroba Thajwan, nove zabalene, cena 19 eur za par Pre majitelov Honda NC750/Integra750 model 2016-2020 este ZLAVA -1 eur pri kupe ochrany tlmicov + LED ziarovky na osvetlenie SPZ. Pozri viac moje inzeraty. Nechapem preco vyrobcovia moto na viacerych modeloch neobratenych prednych vidlic nedavaju od vyroby ZIADNU, alebo len slabu ochranu prednych tlmicov. Osobny odber, postou, alebo moznost dovozu k Vam.
Samocistiace ochrany prednych tlmicov ktore chrania pruzenie
Predam aktivne samocistiace vodeodolne pruzne ochrany prednych tlmicov na moto. Nove, zabalene. Pozor, toto NIE SU NAVLEKY na tlmice, kedy treba rozoberat predne vidlice a nasuvat rozne navleky, ale toto su ochrany prednych tlmicov na SUCHY ZIPS, ktorych montaz zaberie iba 2-3 minuty. Vychadzam vyhradne z vlastnej skusenosti po najazde viac ako 160 tis km na Honde NC700X a 750X, kedy mi predne tlmice netecu, ani neslzia a stale spolahlivo pracuju. Na foto 5-7 je moto po jazde v dazdi. Moto cela spinava, ale predne tlmice stale krasne vylestene aj po dazdi. Zakladna poziadavka na dlhodobu spolahlivu cinnost tlmicov a hlavne kvalitu pruzenia pri jazde je v CISTOTE TLMICOV a nezanasania si bordelu do tesneni a oleja. Pocas jazdy sa na tlmice nalepuje rozny hmyz, prach, spinava voda od aut pri, alebo po dazdi... Nasledne rozne male drobne necistoty vnikaju pod prachovky a tesnenia a postupne tlmice zvutra znehodnocuju. Tento drobny ""bordel"" vnika do vnutra prednych vidlic a znehodnocuje olej v tlmicoch, ktory vyrazne zhorsuje spravnu funkciu prednych tlmicov a pruzenia. Vysledkom su postupne zhorsene jazdne vlastnosti a komfort pri jazde a brzdeni. Aktivna ochrana tlmicov oproti pasivnej ochrane /bezna krytka z plastu/ spociva v ich neustalom jemnom lesteni v celej dlzke tlmica a tym tlmice neustale cistia. Jednoducha a rychla montaz ochrany prednych tlmicov pomocou suchych zipsov. Po nasadnuti na moto sa tlmice stlacia pod zatazou jazdca a su takmer uplne zakryte. Ochrany tlmicov su pruzne a neustale sa prisposobuju jazde a aktivne pracuju. Kratky typ 35mm /pre tlmice 42-43mm/, vyroba EU, iba som ich testoval, cena 12 eur/za par. Stredny typ 140mm /pre tlmice 40-50mm/ vyroba Thajwan, nove zabalene, cena 19 eur za par Pre majitelov Honda NC750/Integra750 model 2016-2020 este ZLAVA -1 eur pri kupe ochrany tlmicov + LED ziarovky na osvetlenie SPZ. Pozri viac moje inzeraty. Nechapem preco vyrobcovia moto na viacerych modeloch neobratenych prednych vidlic nedavaju od vyroby ZIADNU, alebo len slabu ochranu prednych tlmicov. Osobny odber, postou, alebo moznost dovozu k Vam.
BRZDOVA STOLICA - ZN.MAHA,NA 8 T,NA OSOBNE A MALE LKW.
BRZDOVA STOLICA - VALCE,MERANIE BRZD DO - 8 T,NA OSOBNE A MALE NAKLADNE AUTA,SIRKA VALCOV - 3 M,EUROSYSTEM,DIGITALNY UKAZOVATEL NA MONITORE,R.2006,STAV OK,MANUAL + KOMPLETNA DOKUMENTACIA + DISK DO POCITACA - MA EUROSYSTEM NA OFICIALNE MERANIE BRZD,TYP - PROFI - EUROSYSTEM 3000 PKW PULT,PROJEKT - P 403489.
BRZDOVA STOLICA - ZN.MAHA,NA 8 T,NA OSOBNE A MALE LKW.
BRZDOVA STOLICA - VALCE,MERANIE BRZD DO - 8 T,NA OSOBNE A MALE NAKLADNE AUTA,SIRKA VALCOV - 3 M,EUROSYSTEM,DIGITALNY UKAZOVATEL NA MONITORE,STAV OK,MANUAL + KOMPLETNA DOKUMENTACIA + DISK DO POCITACA - MA EUROSYSTEM NA OFICIALNE MERANIE BRZD,TYP - PROFI - EUROSYSTEM 3000 PKW PULT,PROJEKT - P 403489.
BRZDOVA STOLICA-PLOSINA-ZN.HEKA-NEMECKA.
BRZDOVA STOLICA - PLOSINA - ZN.HEKA - AUTO-TEST-SYSTEM,NEMECKA,PRE PKW,ZNIZENE VOZIDLA,4X4,DODAVKY,DO 4 T,SYSTEM ASA,RYCHLE A PRESNE MERANIE - 30 SEK.,220 V,SPOTREBA - 50 WAT,DLHA ZIVOTNOST,JEDNODUCHE OVLADANIE,MERIA BRZDY,/GEOMETRIU,TLMICE/,STAV SUPER.