Budeme kolegovia? Naša najmodernejšia a najväčšia predajňa H
Kategória:
Obchod a predaj
Miesto práce: Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky(brutto): 903 EUR/mesiac, + provízie z obratu 46€, 946€
Kontakt: Miroslav Olos, miroslav.olos@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví nás móda.
Zákazník je u nás na prvom mieste.
Záleží nám na príjemnom pracovnom prostredí.
Nemáme radi stereotyp.
Radi pracujeme v kolektíve.
Milujeme topánky.
Vnímaš to rovnako?
V tom prípade vitaj v našom kolektíve
predajne HUMANIC Stanica Nivy!
Náplň práce na tejto pozícií:
• Komunikácia so zákazníkmi, poradenstvo pri výbere tovaru, aktívny predaj
• Práca s krásnym módnym tovarom (topánky, kabelky, doplnkový sortiment)
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo práve k nám:
• Zaujímavé platové ohodnotenie, motivačné odmeny – úspech vieme oceniť
• Stravné lístky alebo hotovosť v hodnote 3,90€
• Zľavy na nákup obuvi do výšky 50%
• Uvítací balíček pre nového člena tímu
• Vakcína proti chrípke 1x ročne zdarma
• Profesionálne a systematické zaučenie, pravidelné školenia- predajné zručnosti, trendy v obore
• Ďalšie vzdelávanie formou interného školenia - neustále pracujeme na našej profesionalite
• Zmluva na dobu neurčitú
• Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu – na tejto pozícii nemusíš zostať večne
• Príjemné pracovné prostredie v oblasti módy – ako prvý vieš, čo sa bude nosiť!
• Priateľský a pohodový tím ľudí – sme v tom spoločne
• Zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti – topánky nás živia už viac ako 146 rokov
• Sme medzinárodná spoločnosť so sídlom v rakúskom Grazi - možnosť uplatnenia v zahraničí (Rakúsko, Maďarsko, alebo Česká republika)
• A čo je najdôležitejšie MILUJEME TOPÁNKY
Informácie o výberovom konaní
Informácie, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozveme Vás na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
13.8.2021 (ostáva ešte 6 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Pokladňa - pokročilý
Počet rokov praxe
0
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Leder & Sch
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky(brutto): 903 EUR/mesiac, + provízie z obratu 46€, 946€
Kontakt: Miroslav Olos, miroslav.olos@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví nás móda.
Zákazník je u nás na prvom mieste.
Záleží nám na príjemnom pracovnom prostredí.
Nemáme radi stereotyp.
Radi pracujeme v kolektíve.
Milujeme topánky.
Vnímaš to rovnako?
V tom prípade vitaj v našom kolektíve
predajne HUMANIC Stanica Nivy!
Náplň práce na tejto pozícií:
• Komunikácia so zákazníkmi, poradenstvo pri výbere tovaru, aktívny predaj
• Práca s krásnym módnym tovarom (topánky, kabelky, doplnkový sortiment)
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo práve k nám:
• Zaujímavé platové ohodnotenie, motivačné odmeny – úspech vieme oceniť
• Stravné lístky alebo hotovosť v hodnote 3,90€
• Zľavy na nákup obuvi do výšky 50%
• Uvítací balíček pre nového člena tímu
• Vakcína proti chrípke 1x ročne zdarma
• Profesionálne a systematické zaučenie, pravidelné školenia- predajné zručnosti, trendy v obore
• Ďalšie vzdelávanie formou interného školenia - neustále pracujeme na našej profesionalite
• Zmluva na dobu neurčitú
• Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu – na tejto pozícii nemusíš zostať večne
• Príjemné pracovné prostredie v oblasti módy – ako prvý vieš, čo sa bude nosiť!
• Priateľský a pohodový tím ľudí – sme v tom spoločne
• Zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti – topánky nás živia už viac ako 146 rokov
• Sme medzinárodná spoločnosť so sídlom v rakúskom Grazi - možnosť uplatnenia v zahraničí (Rakúsko, Maďarsko, alebo Česká republika)
• A čo je najdôležitejšie MILUJEME TOPÁNKY
Informácie o výberovom konaní
Informácie, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozveme Vás na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
13.8.2021 (ostáva ešte 6 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Pokladňa - pokročilý
Počet rokov praxe
0
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Leder & Sch
Podobné inzeráty
Majetkový špecialista
Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o.
Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu: ASAP, dohodou
Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Druh pracovného pomeru: živnosť
Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní
Popis práce:
odpovedanie na emaily a telefonáty
dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme
komunikácia s ďalšími členmi tímu
schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov
vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka
dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov
sprostredkovateľská činnosť
zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis)
zabezpečenie servisu pre stálych klientov
Hľadáme človeka, ktorý:
má výborné komunikačné zručnosti
je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave
je empatický so snahou pomôcť klientom
je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie
má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme
je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný
Skúsenosti:
má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie
prax v danej oblasti - výhodou
vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra
Zamestnanecké výhody a benefity:
flexibilný pracovný čas
práca z domu
kurzy a školenia
teambuildingy a firemné konferencie
vianočné odmeny
príspevok na dôchodok
Informácie o výberovom konaní:
Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@
Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie.
Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce.
Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme.
Sme IDEÁL
Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
Hľadáme predavačku TPP do predajne ZUOS v NOVUM Prešov. Predajňa je zameraná na predaj štýlového pančuchového, ponožkového sortimentu, spodného prádla a rôznych textílii (
Mzda : 700 eur v hrubom + stravné lístky ( cca 105 eur na mesiac )
Podmienky prijatia :
- Dochvíľnosť !
- príjemne vystupovanie
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- chuť pracovať
- informačná gramotnosť
- samostatnosť
- záujem pracovať dlhodobo
V prípade záujmu nám prosím pošlite životopis s fotkou na e-mailovú adresu
Vopred ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti všetkým uchádzačom. Všetky žiadosti budú starostlivo posúdené a vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
V prípade nutnosti nás môžete kontaktovať na tel. čísle avšak základný postup pri žiadosti o zamestnanie je zaslanie životopisu na uvedenú e-mailovú adresu predajna@
Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspejú vo výberovom konaní, budú po jeho skončení zlikvidované v zmysle zákona.
Neváhaj a poď do najväčšej Európskej poradenskej firmy OVB Holding AG, Slovensko. Čaká na teba obrovský balík benefitov, super kolegovia, príležitosť kariérne rásť a nadštandardný príjem. Možný príjem 2.500 € + / mes. Podmienkou je VP skup. B, ovládanie word, excel, powerpoint. Pošli svoje CV alebo volaj na uvedené mobilné číslo.
Naša novootvorená predajňa v Košiciach hľadá milého, šikovného a samostatného kolegu/kolegyňu.
Ak ťa baví komunikácia s ľuďmi a máš nejaké skúsenosti s predajom, tak táto práca bude určite pre teba.
Práca je na polovičný úväzok (4 hod/deň), takže si môžeš privyrobiť popri štúdiu alebo materskej.
Tvoju mzdu si upresníme osobne a nastúpiť môžeš už od zajtra.
A samozrejme ako náš zamestnanec budeš mať zľavu na nákup v predajni.
Keďže produkty odoberáme aj zo zahraničia, maďarský, poprípade anglický jazyk je veľkou výhodou.
Zaujala ťa naša ponuka? Kontaktovať nás môžeš emailom:
Obchodný zástupca pre oblasť reklamy
Miesto práce
Bratislavský kraj
Termín nástupu
ihneď
Druh pracovného pomeru
živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
až 3600€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi vo zverenom regióne
- Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby)
- Dosahovanie stanovených predajných výsledkov
- Pravidelné reportovanie výsledkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert(C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou
- Prezentačné a komunikačné schopnosti
- Chuť pracovať s ľuďmi
- Proaktivita
- Spoľahlivosť
- Osobný automobil
Koho hľadáme
Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť.
Prosíme kontaktujte nás len mailom. Pre tento druh inzercie je mobilné číslo nesprávne.
Kontaktovať telefonicky budeme len vybraných kandidátov.
Ďakujeme.
E-mail: paliatka@
Hľadáme šikovných ľudí s obchodným duchom.
Máš svoje podnikanie respektíve prácu, ktorá má charakter sezónna a máš výpadok príjmu v mesiacoch November, December a Január?
Tak neváhaj a priprav sa na tieto mesiace, že v našej spoločnosti si môžeš veľmi dobre zarobiť. Je to práca pekná ale aj tvrdá.
Pripravuje si databázu ľudí, ktorých budeme oslovovať v októbri a práca začína od 11/2023 - 31/01/2024
Ak si trúfate na túto prácu a splňate všetky naše požiadavky tak očakávame od Vás zaslanie životopisu na email:
personalne@
NÁPLŇ PRÁCE:
Začiatok:
- výber predavačov na prevádzky v pridelenom regióne Slovenska
- postavenie a otvorenie prevádzok v obchodných centrách spolu s predavačmi podľa vopred určeného štandardu
- zaškolenie predavačov do práce na prevádzke a predaja
Priebeh:
- zabezpečenie profesionálneho predaja tovaru na prevádzkach čo najväčšiemu počtu zákazníkov
- kontrola a starostlivosť o maloobchodné prevádzky a predavačov
- pravidelná komunikácia s predavačmi
- príslušná administratívna činnosť
- mapovanie konkurencie vo zverenom regióne
- spolupráca s regionálnym obchodným zástupcom pri zabezpečovaní fungovania maloobchodných prevádzok
Koniec:
- inventúra,zatvorenie a zbalenie prevádzok z obchodných centier
- odovzdanie zbalených prevádzok na centrále
- odovzdanie a triedenie tovaru zo zbalených prevádzok
- kontrola hospodárenia prideleného regiónu
- vyplácanie miezd
ZODPOVEDNOSŤ:
- za kvalitný výber predavačov
- za včasné a bezchybné postavenie a otvorenie prevádzok
- za kvalitné zaškolenie predavačov
- za udržiavanie chodu prevádzky a dosahovanie plánov predaja
- za vykonanie pridelených úloh predavačom
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v expandujúcej spoločnosti, ktorá je jednotkou na trhu vo svojej oblasti
- vysoká podpora priameho nadriadeného
- možnosť odborne rásť, ďalej sa vzdelávať a kvalifikovať
- kompletné zaškolenie do tovaroznalectva v jedinečnej oblasti zábavnej pyrotechniky
- férový a motivačný odmeňovací systém
Informácie o výberovom konaní
Ak ste sa v našej ponuke práce našli, pošlite nám svoj životopis. Vaše skúsenosti a znalosti starostlivo posúdime. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor do našej centrály v Liptovskom Hrádku (časť Roveň, Podtureň).
Zaslaním životopisu dávate súhlas:
V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v aktuálnom a platnom znení súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov vrátane fotografie uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce v spoločnosti Spirit s.r.o.