inzercia, predaj, predám, bazár

Budeme kolegovia? Naša najmodernejšia a najväčšia predajňa H

Kategória: Obchod a predaj

Miesto práce: Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky(brutto): 903 EUR/mesiac, + provízie z obratu 46€, 946€
Kontakt: Miroslav Olos, miroslav.olos@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví nás móda.
Zákazník je u nás na prvom mieste.
Záleží nám na príjemnom pracovnom prostredí.
Nemáme radi stereotyp.
Radi pracujeme v kolektíve.
Milujeme topánky.

Vnímaš to rovnako?

V tom prípade vitaj v našom kolektíve
predajne HUMANIC Stanica Nivy!

Náplň práce na tejto pozícií:

• Komunikácia so zákazníkmi, poradenstvo pri výbere tovaru, aktívny predaj
• Práca s krásnym módnym tovarom (topánky, kabelky, doplnkový sortiment)
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo práve k nám:

• Zaujímavé platové ohodnotenie, motivačné odmeny – úspech vieme oceniť
• Stravné lístky alebo hotovosť v hodnote 3,90€
• Zľavy na nákup obuvi do výšky 50%
• Uvítací balíček pre nového člena tímu
• Vakcína proti chrípke 1x ročne zdarma
• Profesionálne a systematické zaučenie, pravidelné školenia- predajné zručnosti, trendy v obore
• Ďalšie vzdelávanie formou interného školenia - neustále pracujeme na našej profesionalite
• Zmluva na dobu neurčitú
• Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu – na tejto pozícii nemusíš zostať večne
• Príjemné pracovné prostredie v oblasti módy – ako prvý vieš, čo sa bude nosiť!
• Priateľský a pohodový tím ľudí – sme v tom spoločne
• Zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti – topánky nás živia už viac ako 146 rokov
• Sme medzinárodná spoločnosť so sídlom v rakúskom Grazi - možnosť uplatnenia v zahraničí (Rakúsko, Maďarsko, alebo Česká republika)
• A čo je najdôležitejšie MILUJEME TOPÁNKY
Informácie o výberovom konaní
Informácie, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozveme Vás na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
13.8.2021 (ostáva ešte 6 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Pokladňa - pokročilý
Počet rokov praxe
0
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Leder & Sch
Budeme kolegovia? Naša najmodernejšia a najväčšia predajňa H
Podobné inzeráty
Majetkový špecialista
Majetkový špecialista Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o. Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Termín nástupu: ASAP, dohodou Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality Druh pracovného pomeru: živnosť Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní Popis práce: odpovedanie na emaily a telefonáty dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme komunikácia s ďalšími členmi tímu schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov sprostredkovateľská činnosť zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis) zabezpečenie servisu pre stálych klientov Hľadáme človeka, ktorý: má výborné komunikačné zručnosti je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave je empatický so snahou pomôcť klientom je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný Skúsenosti: má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie prax v danej oblasti - výhodou vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra Zamestnanecké výhody a benefity: flexibilný pracovný čas práca z domu kurzy a školenia teambuildingy a firemné konferencie vianočné odmeny príspevok na dôchodok Informácie o výberovom konaní: Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@ Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie. Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce. Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme. Sme IDEÁL Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
Predavačka TPP do predajne v NOVUM Prešov
Hľadáme predavačku TPP do predajne ZUOS v NOVUM Prešov. Predajňa je zameraná na predaj štýlového pančuchového, ponožkového sortimentu, spodného prádla a rôznych textílii ( Mzda : 700 eur v hrubom + stravné lístky ( cca 105 eur na mesiac ) Podmienky prijatia : - Dochvíľnosť ! - príjemne vystupovanie - komunikatívnosť - zodpovednosť - chuť pracovať - informačná gramotnosť - samostatnosť - záujem pracovať dlhodobo V prípade záujmu nám prosím pošlite životopis s fotkou na e-mailovú adresu Vopred ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti všetkým uchádzačom. Všetky žiadosti budú starostlivo posúdené a vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor. V prípade nutnosti nás môžete kontaktovať na tel. čísle avšak základný postup pri žiadosti o zamestnanie je zaslanie životopisu na uvedenú e-mailovú adresu predajna@ Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspejú vo výberovom konaní, budú po jeho skončení zlikvidované v zmysle zákona.
Obchodný vedúci
Neváhaj a poď do najväčšej Európskej poradenskej firmy OVB Holding AG, Slovensko. Čaká na teba obrovský balík benefitov, super kolegovia, príležitosť kariérne rásť a nadštandardný príjem. Možný príjem 2.500 € + / mes. Podmienkou je VP skup. B, ovládanie word, excel, powerpoint. Pošli svoje CV alebo volaj na uvedené mobilné číslo.
Práca v bio obchode new you
Naša novootvorená predajňa v Košiciach hľadá milého, šikovného a samostatného kolegu/kolegyňu. Ak ťa baví komunikácia s ľuďmi a máš nejaké skúsenosti s predajom, tak táto práca bude určite pre teba. Práca je na polovičný úväzok (4 hod/deň), takže si môžeš privyrobiť popri štúdiu alebo materskej. Tvoju mzdu si upresníme osobne a nastúpiť môžeš už od zajtra. A samozrejme ako náš zamestnanec budeš mať zľavu na nákup v predajni. Keďže produkty odoberáme aj zo zahraničia, maďarský, poprípade anglický jazyk je veľkou výhodou. Zaujala ťa naša ponuka? Kontaktovať nás môžeš emailom:
Obchodný zástupca pre oblasť reklamy
Obchodný zástupca pre oblasť reklamy Miesto práce Bratislavský kraj Termín nástupu ihneď Druh pracovného pomeru živnosť Mzdové podmienky (brutto) až 3600€ Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi vo zverenom regióne - Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby) - Dosahovanie stanovených predajných výsledkov - Pravidelné reportovanie výsledkov Zamestnanecké výhody, benefity - Zamestnanecké výhody, benefity - Motivačné platové ohodnotenie Informácie o výberovom konaní Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk – Expert(C2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Práca s počítačom - Pokročilý Obchodná komunikácia - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti - Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou - Prezentačné a komunikačné schopnosti - Chuť pracovať s ľuďmi - Proaktivita - Spoľahlivosť - Osobný automobil Koho hľadáme Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť. Prosíme kontaktujte nás len mailom. Pre tento druh inzercie je mobilné číslo nesprávne. Kontaktovať telefonicky budeme len vybraných kandidátov. Ďakujeme. E-mail: paliatka@
Regionálny Manažér- práca na živnosť
Hľadáme šikovných ľudí s obchodným duchom. Máš svoje podnikanie respektíve prácu, ktorá má charakter sezónna a máš výpadok príjmu v mesiacoch November, December a Január? Tak neváhaj a priprav sa na tieto mesiace, že v našej spoločnosti si môžeš veľmi dobre zarobiť. Je to práca pekná ale aj tvrdá. Pripravuje si databázu ľudí, ktorých budeme oslovovať v októbri a práca začína od 11/2023 - 31/01/2024 Ak si trúfate na túto prácu a splňate všetky naše požiadavky tak očakávame od Vás zaslanie životopisu na email: personalne@ NÁPLŇ PRÁCE: Začiatok: - výber predavačov na prevádzky v pridelenom regióne Slovenska - postavenie a otvorenie prevádzok v obchodných centrách spolu s predavačmi podľa vopred určeného štandardu - zaškolenie predavačov do práce na prevádzke a predaja Priebeh: - zabezpečenie profesionálneho predaja tovaru na prevádzkach čo najväčšiemu počtu zákazníkov - kontrola a starostlivosť o maloobchodné prevádzky a predavačov - pravidelná komunikácia s predavačmi - príslušná administratívna činnosť - mapovanie konkurencie vo zverenom regióne - spolupráca s regionálnym obchodným zástupcom pri zabezpečovaní fungovania maloobchodných prevádzok Koniec: - inventúra,zatvorenie a zbalenie prevádzok z obchodných centier - odovzdanie zbalených prevádzok na centrále - odovzdanie a triedenie tovaru zo zbalených prevádzok - kontrola hospodárenia prideleného regiónu - vyplácanie miezd ZODPOVEDNOSŤ: - za kvalitný výber predavačov - za včasné a bezchybné postavenie a otvorenie prevádzok - za kvalitné zaškolenie predavačov - za udržiavanie chodu prevádzky a dosahovanie plánov predaja - za vykonanie pridelených úloh predavačom Zamestnanecké výhody, benefity - práca v expandujúcej spoločnosti, ktorá je jednotkou na trhu vo svojej oblasti - vysoká podpora priameho nadriadeného - možnosť odborne rásť, ďalej sa vzdelávať a kvalifikovať - kompletné zaškolenie do tovaroznalectva v jedinečnej oblasti zábavnej pyrotechniky - férový a motivačný odmeňovací systém Informácie o výberovom konaní Ak ste sa v našej ponuke práce našli, pošlite nám svoj životopis. Vaše skúsenosti a znalosti starostlivo posúdime. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor do našej centrály v Liptovskom Hrádku (časť Roveň, Podtureň). Zaslaním životopisu dávate súhlas: V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v aktuálnom a platnom znení súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov vrátane fotografie uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce v spoločnosti Spirit s.r.o.