Business Plan/ Financial Plan for Start-ups
Kategória:
Financie a ekonomika
Pripravim Business and Financnial Plan pre start-up firmy, ktore sa zaujimaju o zabespecenie kapitalu (Seed a Series A) fundraising, po anglicky. Konzultacia -registracia firiem v Anglicku, priprava vsetkych prezentacii - Investment Picth, Teaser, Financial and Business Plan. Cena dohodou - zavisi od complexu prezentacie.
Ps. I prepare all documents for startup companies to raise funds, from Seed to Series A fundraising. Fee upon agreement and depends on project complexity.
Ps. I prepare all documents for startup companies to raise funds, from Seed to Series A fundraising. Fee upon agreement and depends on project complexity.
Podobné inzeráty
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Pomôžem s vypracovaním podnikateľského plánu/zámeru pre živnostníkov a malé firmy, vhodný pre získanie príspevku z Upsvar, k žiadosti o úver v banke.
Cena od 8,-eur/A4
Pomôžem s vypracovaním podnikateľského plánu/zámeru pre živnostníkov a malé firmy, vhodný pre získanie príspevku z Upsvar, k žiadosti o úver v banke.
Cena od 8,-eur/A4
Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa:
-kontrolu existujúcich riešení,
-hľadanie výhodnejších riešení,
-práca s PC (Word, Excel, Power point)
-komunikácia (všetky spôsoby),
-reporty.
Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže.
V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty
- vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie
-vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu
-vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia
-rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti
-všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov
-analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien
výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov
-evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr
- vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu,
- komplexné zaškolenie,
- spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie,
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce z domu,
- motivačný príspevok za dochádzku,
- bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy,
- poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti,
- príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi,
- príspevok pre darcov krvi,
- zdravotná starostlivosť o zamestnancov,
- poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov,
- zamestnanecké eventy,
- zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého
preukazu,
- ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra.
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou,
- skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO),
- zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita
- organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu.
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
SAP FI/CO - Základy
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ponúkam vedenie účtovníctva pre start upy, malé a stredné podniky už od 40€/mesiac v rámci celého Slovenska. Mimo toho ponúkam aj spoluprácu pri zostavovaní reportov, či už to je nahadzovanie do excelovských tabuliek apod. Mojím cieľom je Vám pomôcť zvládnuť zložitosti účtovníctva a ušetriť Váš čas. Kontaktujte ma iba prostredníctvom e-mailu: Číslo je vymyslené z dôvodu nekorektných telefonátov.