Catering
Kategória:
Organizovanie akcií
Ponúkame Vám kompletné cateringové služby, usporiadanie svadieb, rodinných osláv, krstin, firemných akcií,smútočných rozlúčok a mnoho ďalšieho. Možnosť usporiadania akcie aj v našich priestoroch alebo vami prenajatých priestoroch. Jednoducho navaríme, obslužime a poupratujeme. Tak isto možnosť prenájmu stolov aj okruhlych, stoličiek, obrusov, návlekov, inventáru a všetkého čo na podujatie patrí bližšie info na maily alebo po telefonickom dohovore. Foto je len ilustračné výzdobu Vám zabezpečíme podľa vašich predstáv. Kontaktujte nás len v rozumných hodinách od 10:00 do 18:00
Podobné inzeráty
Prenájom párty stanov. (10x20,8x12,8x24,6x12,12x12,7x5,6x3,3x3) a príslušenstva (pivné sety, grily, indukčné variče, konvektomaty, kotlíkové sety, terasové žiariče, drevená podlaha a veľa iného),na rôzne firemné aj súkromné akcie kdekoľvek a kedykoľvek na Slovensku. Zabezpečíme kvalifikovaný personál aj komplexný catering podla vlastného výberu.
Kontakt:
, ,
Párty stany & catering-GMM
jedálen Vojvodská
Prenájom párty stanov. (10x20,8x12,8x24,6x12,12x12,7x5,6x3,3x3) a príslušenstva (pivné sety, grily, indukčné variče, konvektomaty, kotlíkové sety, terasové žiariče, drevená podlaha a veľa iného),na rôzne firemné aj súkromné akcie kdekoľvek a kedykoľvek na Slovensku. Zabezpečíme kvalifikovaný personál aj komplexný catering podla vlastného výberu.
Kontakt:
, ,
Párty stany & catering-GMM
jedálen Vojvodská
Prenájom párty stanov. (10x20,8x12,8x24,6x12,12x12,7x5,6x3,3x3) a príslušenstva (pivné sety, grily, indukčné variče, konvektomaty, kotlíkové sety, terasové žiariče, drevená podlaha a veľa iného),na rôzne firemné aj súkromné akcie kdekoľvek a kedykoľvek na Slovensku. Zabezpečíme kvalifikovaný personál aj komplexný catering podla vlastného výberu.
Kontakt:
, ,
Párty stany & catering-GMM
jedálen Vojvodská
Hľadáte eventovú agentúru pre vaše podujatie? Organizujete firemný večierok, festival, galavečer či teambuilding?
Organizujeme podujatia na mieru, firemné večierky, teambuildingy, spoločenské akcie, ale aj festivaly.
Taktiež ponúkame prenájom inventáru a možnosť zabezpečiť catering.
Vďaka dlhoročným skúsenostiam a množstvu vlastného inventáru vám dokážeme zabezpečiť akékoľvek podujatie na mieru, podľa požiadaviek.
Ponúkame kompletný servis, no taktiež ponúkame možnosť zabezpečiť iba catering, mobilné bary, produkciu, personálne zabezpečenie či technické zabezpečenie.
Nechajte plánovanie firemného večierku, teambuildingu, festivalu či galavečera na odborníkov
Sme eventová agentura pôsobiaca od roku 2012. Každé podujatie realizujeme na mieru, podľa požiadaviek klienta. Na úvodnom stretnutí prediskutujeme podmienky a spoločné predstavy o evente, vrátane:
programovej štruktúry, personálneho zabezpečenia, technického zabezpečenia, celkového time managementu a nadstavenia cenovej ponuky.
Organizačné zabezpečenie zahŕňa aj booking umelcov a zapracovanie ich požiadaviek.
Komplexne a na mieru riešime aj barové centrá.
Vrásky vám nemusí robiť ani zabezpečenie kvalifikovaného personálu. Vieme sprostredkovať SBS službu, barmanov, hostesing a podporný staff.
Catering na mieru Vám s radosťou pripravíme. Svadby, VIP akcie, garden party, kar, oslavy,...
-výzdoba po celej SR
-občerstvenie:- studené, teple misy,pečené prasiatko NZ a okolie
-prenájom reštauračného inventáru
-prenájom svetelnej steny.
Ceny sú rôzne
Hľadáte eventovú agentúru pre vaše podujatie? Organizujete firemný večierok,teambuilding, narodninovú party alebo otvárate svoj podnik ?
Neviete sa rozhodnúť o aký event by ste mali záujem? Disponujeme viacerými konceptami podujatí.
Organizujeme podujatia na mieru, firemné večierky, teambuildingy, spoločenské akcie.
Taktiež ponúkame prenájom stand-by stolov,baru,grilu a možnosť zabezpečiť catering.
Ponúkame kompletný servis, no taktiež ponúkame možnosť zabezpečiť iba catering, mobilné bary, produkciu, personálne zabezpečenie.
Nechajte plánovanie firemného večierku, teambuildingu alebo svojho eventu na profíkov.
Sme eventová agentúra, ktorá sa špecalizuje na organizovanie podujatí na mieru, čiže event na kľúč, podľa požiadaviek klienta.
Na úvodnom stretnutí prediskutujeme podmienky a spoločné predstavy o evente, vrátane:
programovej štruktúry, personálneho zabezpečenia, celkového time managementu a nadstavenia cenovej ponuky.
Organizačné zabezpečenie zahŕňa aj booking umelcov a zapracovanie ich požiadaviek.
Komplexne a na mieru riešime aj barové centrá.
Starosti vám nemusí robiť ani zabezpečenie kvalifikovaného personálu.
Vieme sprostredkovať SBS službu, barmanov,kuchárov, Djov, promotérky a podporný staff.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať
emailom : kateringgroup@
alebo telefonicky