inzercia, predaj, predám, bazár

Chiptuning egr dpf adblue

Kategória: Auto Moto

Zvýšení vykonu , zníženie spotreby, diagnostika

- stage 1, 2, 3
-Vypnutie egr/ iba na športové účely
-Vypnutie adblue / iba na športové ucely
-Vypnutie dpf / iba na športové účely
-Vypnutie vahy vzduchu
-Vypnutie virivych klapiek
-Popcorn, hard cut limiter, launch control,
Pop&bangs, DTC, lambda O2, Immo, Sap, obmedzovac rychlosti, start-stop, TVA
Chiptuning všetky osobne a nakladne auta 
Volkswagen
Škoda
Audi
Seat
Landrover
Jaguar
Jeep
Opel
Bmw
Ford
Chevrolet
Alfaromeo
Peugeot
Citroen
Nissan
Volvo
Kia
Toyota
Hyundai
Suzuki
Mini
Honda
Renault
Mercedes
Www.


Chiptuning egr dpf adblue
Podobné inzeráty
Chiptuning a úprava RJ, opravené číslo tel
Ponúkam motorové úpravy - Chiptuning, originálny software, úprava teplých startov, EGR off, DPF off, AdBlue off, Ponúkam chiptuning formou úpravy mobilným technikom, kdekolvek po celom SVK, s možnosťou dodatočného doladenia vozidla. Profesionálny chiptuning garantuje zvýšenie výkonu AŽ o 35%, doživotná záruka na prehránie SW ZDARMA * Softwarové úpravy riadiacich jednotiek * Zvýšenie výkonu, sníženie spotreby (chiptuning) * Kontrola SW (či je v riadiacej jednotke korektní SW) * Opravy SW - opravy poškodených súborov od amatérskych chiptunerov * Úpravy radenia automatických prevodoviek * Opravy riadiacich jednotiek a elektroniky * Opravy riadiacich jednotiek * Klonování riadiacich jednotiek * Reaktivacia jednotiek airbagu * Opravy autorádií a navigací * Opravy tachometrov * Opravy prístrojových dosiek * Úprava teplých startov, EGR off, DPF off, AdBlue off, * IMMO OFF * Čeština do BMW, SUZUKI, AUDI atď... Chipovanie od 50€
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur Ďalšie produkty na:
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur Ďalšie produkty na:
Kodovanie,diagnostika, chiptuning, imobilizery,
Ponúkam kodovanie komfortnych funkcii , diagnostiku , chiptuning, vypnutie imobilizéru Ceny od 15eur. Po dohode môžem prísť až priamo k Vám v rámci celého Slovenska kamkoľvek. V prípade ak neviete čo všetko sa dá aktivovať/deaktivovať na vašom aute, tak mi napíšte mail cez formulár dole, obratom zašlem všetky možnosti konkrétne na Vaše vozidlo. Príklady: Vypnutie alebo zapamätanie start/stop, Asistencia jazdného pruhu, Aktivácia light assit, rozpoznávanie značiek, Aktivácia MirrorLink in motion, video počas jazdy ( VIM - Video in Motion) Vypnutie upozornenia pásov, Aktivácia a nastavenie XDS, prisvedcovanie do zákrut, aktivácia denného svietenia, Aktivácia skrytého menu, kódovanie batérie, Oprava teplých štartov Možnosť spolupráce pre autoservisy alebo pre ľudí ktorí nevedia ako začať - poradenstvo pri výbere diagnostiky, servisných zariadení alebo chiptuning zariadení + online služba podpory + dodávanie profesionáne upravených máp konkrétne na dané vozidlo - Viac info po telefóne. Chiptuning: ceny podla typu auta od 80 po 150eur. Navýšenie výkonu si môžte pozrieť na stránke Úpravy DSG / S - tronic prevodovky - odstránenie podtáčania, zrýchlené radenie, zvýšenie krútiaceho momentu. Cena zahŕňa : Základnú diagnostiku, Zálohovanie softvéru, Samotnú úpravu auta, Kontrolu nastavenia, Doživotnú záruku na modifikovaný program Vypnutie imobilizéra na všetkých autách - cena od 50 po 150e Vypnutie elektronického zamku riadenia - ELV Overenie kilometrov DPF OFF, EGR OFF, LAMBDA OFF, vypnnutie vírivych klapiek Popcorn - hard cut limiter Burbles Vypnutie chybových hlášok Launch control a veľa iného.. Na všetky úkony sa vzťahuje ZÁRUKA s možnosťou vrátenia do pôvodného stavu. Všetky úkony sa realizujú originálnymi diagnostikami a káblami, žiadne čínske diagnostiky a podobne pri ktorom hrozí riziko nenávratného poškodenia riadiacej jednotky alebo celého elektrického systému v aute, preto si treba dobre rozmyslieť komu svoje auto zveríte! Nový instagram: cardiag_ Chiptuning všetkých vozidiel audi,vw,skoda,seat,bmw,peugeot,citroen,opel, mercedes, hyundai, kia, dacia, porsche,mini
Autoelektronika - Autodiagnostika a podpora pre autoservisy
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov. Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám. Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď... - Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR - Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu - Oprava teplých a studených štartov - Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster) - Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela - Korekcia počítadla najazdených KM - Výmena displayov Autokľúče a štartovacie karty: -Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi: VAG, BMW, TOYOTA, PSA, OPEL, LAND ROVER, MERCEDES-BENZ, RENAULT, LAUNCH, AUTEL, ABRITES, FLASHTEC, SMOK, CARPROG, ALIENTECH... Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Tel.: mail: info@ ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, STAGE 1...
Autoelektronika - Autodiagnostika a podpora pre autoservisy
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov. Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám. Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď... Taktiez disponujeme silnym skladovym zazemim nahradnych riadiacich jednotiek pre Vas automobil. - Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR - Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu - Oprava teplých a studených štartov - Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster) - Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela - Korekcia počítadla najazdených KM - Výmena displayov Autokľúče a štartovacie karty: -Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi. Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Tel.: mail: info@ ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, IMMO, STAGE 1...