inzercia, predaj, predám, bazár

Čistenie DPF/FAP/KAT/SCR

Kategória: Auto Moto

Čistenie všetkých typov DPF/FAP filtrov strojovou, počítačovo riadenou metódou priamo v Košiciach za bezkonkurenčné ceny so zárukou 24 mesiacov. Čistíme aj EURO 6 SCR. Viac info a ceny telefonicky alebo na
Čistenie DPF/FAP/KAT/SCR
Podobné inzeráty
Prefosionálne čistenie DPF/FAP filtrov a katalyzátorov
Ponúkame profesionálne čistenie DPF/FAP filtrov a katalyzátorov na profesionálnom stroji najúčinnejšou hydrodynamickou metódou. Čistime všetky typy a na všetky modely vozidiel ako osobné, dodávky, suv, nákladné a pracovne stroje/AGRO Čistime aj na počkanie Obsluhujeme celu SR aj CR stačí keď nám zavoláte, vyzdvihneme si u Vás DPF/FAP filter alebo katalyzátor, vyčistime a pošleme späť - všetko na naše náklady. Naše výhody Test a analýza filtra pred a po čistení doložené protokolom priamo zo stroja. Bezpečná metóda pre katalytický povlak filtra. Vysoká účinnosť, dokonca až do 98 % priepustnosti. Ako jedna z mála metód umožňuje efektívne čistiť filtračné kanály od všetkých pevných častíc: sadze, popol, olej, usadeniny karbónu, oxid céru. Nie je potrebné rezať keramickú vložku. Rýchly čas čistenia. DPF FILTER/FAP FILTER/ČISTENIE DPF/REPAS DPF/REPAS DPF FILTRA/CISTENIE DPF FILTRA/KATALYZÁTOR/ČISTENIE KATALYZÁTORA
Strojové čistenie DPF/FAP filtrov a katalyzátorov
Ponúkame strojové čistenie DPF/FAP filtrov a katalyzátorov na vysokej úrovni. Používame dva stroje Matic Cleaner a stroj na vypaľovanie pozostatkov chémie po sušení. Nestačí sušiť na stroji, len po dôkladnom vypálení je dpf-ko suché a bez vlhkosti pripravené na montáž. Každý klient dostáva ku DPF-ku protokol o protitlaku pred čistením a po čistení. Diagnostikujeme funkčnosť a zlepenie pred samotným čistením bezplatne, ak je dpfko zlepené a nedá sa vyčistiť alebo sa nedokáže zohriať na dané teploty je nepoužiteľné. Používame pri čistení nami rokmi overenú Nemeckú chémiu ktorá neleptá a nepoškodzuje štruktúru DPF/FAP filtrov. Problematike dpf filtrov sa venujeme už 5 rok preto vám vieme garantovať nielen 99% vyčistenie dpf filtra ale aj poradiť aby sa problém nezopakoval za krátky čas. Vo väčšine prípadov je za problémom zapchatého DPF/FAP filtra iný problém chyba motora, pokiaľ sa neodstráni, filter sa zapchá znova. Čistime každý pracovný deň aj na počkanie.
Profesionálne čistenie DPF / FAP filtrov
Profesionálne čistenie DPF / FAP filtrov a katalyzátorov.Certifikované, najúčinejšie čistenie DPF filtrov so zárukou. Objednajte si čistenie DPF filtra mi si po filter prídeme a do 24hodin dovezieme späť. Moznost u nas v servise montaz demontaz filtra od 50 e podla typu auta
Regenerácia filtrov DPF, FAP, GPF a SCR katalyzátorov
Ponúkame profesionálne strojové čistenie filtrov DPF, FAP, GPF a SCR katalyzátorov. Jedinečný proces čistenia dpf filtrov obnoví až 99% pôvodných výrobných parametrov. Ceny regenerácie od 100-150€ u osobných, úžitkových 150-200€ a nákladných motorových vozidiel 500-700€. Protokol s nameranými hodnotami diferenčného tlaku a priechodnosti filtra pred a po čistení. V prípade potreby vieme zabezpečiť demontáž, montáž filtra alebo aj odstrániť poruchy na automobile súvisiace s jeho predčasným zanášaním. V našom profesionálnom autoservise sa venujeme takisto aj opravami rôzných značiek automobilov. Pre bližšie info volať.
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur Ďalšie produkty na:
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur Ďalšie produkty na: