inzercia, predaj, predám, bazár

Civic 6g vti (slalom, závody do vrchu)

Kategória: Honda

Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.

Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.

Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Civic 6g vti (slalom, závody do vrchu)
Podobné inzeráty
Civic 6g vti (slalom, závody do vrchu)
Civic 6g vti Auto vlastním asi 7rokov 1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať. Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto. Sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500. Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Hawk HP+ (civic vti ek4/eg6)
Prodám nové zadní destičky hawk hp+ HB350N.496 pro Honda: Civic VTi EG (91-95) Civic VTi EK (95-01) Rozměr: 89x37 / 89x35 mm Směs HP Plus: - trackdays, závody do vrchu - použitelné v běžném provozu - funguje od 37°C - optimální prac. teplota 150-315°C - max. teplota 425°C Cena 140 euro včetně poštovného Možná výměna za jiné díly b16a2 b18c6
Honda civic vti
Civic 6g vti Auto vlastním asi 7rokov 1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať. Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500. Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Honda Civic 1.8 VTI
Predám Hondu Civic 1.8 VTI, r.v.2000, 124kw 170k, 165 000km. Originalny VTI-S packet, predne hmlovky z verzie vti-s, interiér modrá alkantara z verzie vti-s, krídlo z accorda typer, číre bočné smerovky Precalunena stropníca, Precaluneny volant Zrepasovana zadná naprava Zrepasovane a opieskovane strmene Nanovo nastiekany predný, zadny nárazník, predné blatníky,podbehy, zadné blatníky, C stĺpik, spodky dverí, vyvarena a ošetrená podlaha, auto je zbavené všetkej hrdze Vymenene rozvody Nová baterka Nový olej Nové centrálne zamykanie Nové ťažné zariadenie zapísané v TP Nová STK a EK Auto sa predáva na originálnych kolesách R15 s letnými gumamy + zimné gumy na plechových diskoch, plechove disky boli opieskovane a nanovo nastriekane Sú zapísané aj r16 za príplatok predám k autu Advan Racing RG2 R16 195/45 gumy uniroyal rainsport3, 400eur Mam k autu aj znížené pružiny Eibach Pro kit 100eur Cena spolu 5000eur
Honda Civic 1.8 VTI
Predám Hondu Civic 1.8 VTI, r.v.2000, 124kw 170k, 165 000km. Originalny VTI-S packet, predne hmlovky z verzie vti-s, interiér modrá alkantara z verzie vti-s, krídlo z accorda typer, číre bočné smerovky Precalunena stropníca, Precaluneny volant Zrepasovana zadná naprava Zrepasovane a opieskovane strmene Nanovo nastiekany predný, zadny nárazník, predné blatníky,podbehy, zadné blatníky, C stĺpik, spodky dverí, vyvarena a ošetrená podlaha, auto je zbavené všetkej hrdze Vymenene rozvody Nová baterka Nový olej Nové centrálne zamykanie Nové ťažné zariadenie zapísané v TP Nová STK a EK Auto sa predáva na originálnych kolesách R15 s letnými gumamy + zimné gumy na plechových diskoch, plechove disky boli opieskovane a nanovo nastriekane Sú zapísané aj r16 za príplatok predám k autu Advan Racing RG2 R16 195/45 gumy uniroyal rainsport3, 400eur Mam k autu aj znížené pružiny Eibach Pro kit 100eur Cena spolu 5000eur
Honda Civic Rally Slalom
Honda Civic 1.4is D14A4 Nové piestne krúžky Hastings STD Nové ojnične ložiská STD plastigauge Nove hlavne ložiská STD plastigauge Nový semering kĺuky na strane prevodovky Oem Honda Nové tesnenie pod hlavou - elring Nové skrutky hlavy - Elring Kompletne nové rozvody + vodná pumpa Odľahčená kĺukova remenica Prosport Odľahčený zotrvačník Prosport Zosilená spojková sada Exedy Kompletná GO hlavy !!!!!! Nové sacie a výfukové ventily Nové sedla sacie a výfukové Nové vodítka ventilov Nové zapaľovače káble NGK Sanie D16y8 Klapka D16y8 Výroba airboxu + odtienenie tepla z motorového priestoru sanie na mieru + Filter HKS Nový zosileny a výkonnejší chladič Výfuk komplet celonerez 4-2-1 Prevodovka: S20 s úpravou Bkiller Stály prevod 4.4 1- S20 seria 2- crx kratší 3- Mfactory krátky 4-Mfactory krátky 5- crx kratší GO všetky ložiská Motorový olej 10w50 total racing Prevodový olej Oem Honda + aditivum Brzdová kvapalina Motul RBF 660 Nové vonkajšie homokinetické kĺby Predné brzdy kotúče Rotinger dosky EBC Yellowstuff Zadné bubon Oem Nové ložiská predné aj zadné Karoséria: Odľahčená, bez interiéru Predná horná tlmičová rozpera Zadný Xbar + bočné vyztuhy Zadné spodna vyztuha Motorsport Odľahčené zadné spodné ramená + PU Nastaviteľné zadné horné ramienka odklonu + PU Čapy, tyčky 555 Uloženie predného stabilizátora PU sport (žltý) Kompletný Kit radenia rýchlostí PU Podvozok Yellow Speed Stage 2 výškovo a tuhostne plne nastaviteĺny. Športové sedačky, 4 bodové pásy, športový volant. Auto v sezóne 2021 vyhralo MSR Slalom Junior :1miesto V Sezone 2022 MSR Slalom Junior :1miesto Trieda S1 : 1miesto Nedostatky sú zadné falce ktore treba opraviť. Komplet fotodokumentacia z celej prestavby a úprav. rally, slalom, hobby