Dedicnost v ovocinarstve
Kategória:
Hobby, odborné knihy
1948
Podobné inzeráty
SMEROVANIE VÝVINU A INTERVENCIA
VÝCHOVY
Dedičnosť či prostredie?;
Aj dedičnost, aj prostredie;
Sociálne prostredie;
A čo výchova?;
Rastieme a dozrievame;
Zákony vývinu;
Životná cesta a biodromálna
psychológia;
Zrýchlenie vývinu, akcelerácia;
PSYCHOLÓGIA POMÁHA POZNÁVAŤ
ŽIAKA
Prečo je potrebné poznávať žiaka;
Problémy poznávacieho procesu žiakov;
Individuálne zvláštnosti a objektivita poznania;
Možno poznať seba samého?;
Pohľad na niektoré identifikačné metódy poznávania žiaka;
Pozorovanie a sebapozorovanie;
AKO ŽIAK POZNÁVA OKOLITÝ SVET
Všeobecná teória poznania (gnozeológia);
Zdroje duševnej aktivity;
Predstavy o okolitom svete;
Pociťovanie a vnímanie - základ
poznania;
Ako môže učiteľ poznať a ovplyvňovať kvalitu vnímania a vybavovania predstáv žiakov;
Fantazijné predstavy;
Možnosti ovplyvňovania fantázie žiakov;
FENOMÉN PAMÄTI
Zdroje pamäťového procesu;
Ako prebieha pamäťový proces;
Variabilita vlastností a typov pamäti žiakov;
Ako možno poznávať a ovplyvňovať pamäť žiaka;
BYŤ POZORNÝ - PREDPOKLAD
VZDELÁVANIA
Psychické stavy a pozornosť;
Pozornosť a jej fyziologická podstata;
Druhy pozornosti;
Vlastnosti pozornosti;
Ako možno vzbudzovať a udržiavať
pozornosť žiakov;
MYSLENIE - NAJVYŠŠIA DUŠEVNÁ VLASTNOSŤ ČLOVEKA
Všeobecná charakteristika a fyziologické základy myslenia;
Rozumové operácie, formy a druhy
myslenia;
Individuálne rozdiely a defekty
myslenia;
Myslenie a reč;
Poznanie a usmerňovanie vývinu myslenia žiakov;
CITY A VÔĽA - ZÁKLAD PREŽÍVANIA
Ako stručne charakterizovať city;
Aké sú najbežnejšie cíty žiakov;
Vlastnosti citov;
Individuálne rozdiely a výchova citov žiakov;
Pevná vôľa- základ úspechu žiaka;
Priebeh vôľového procesu;
Individuálne rozdiely a výchova vôle žiakov;
ŠTRUKTÚRA OSOBNOSTI ŽIAKA
A MOŽNOSTI JEJ POZNÁVANIA
Východiská k analýze k osobnosti a jej charakteristika;
Čo všetko možno zaradiť do štruktúry osobnosti;
Aktivačno-motivačné vlastnosti;
Stručná charakteristika motivácie;
Aktivácia a výchovno-vzdelávací
proces;
Zameranosť žiakov vo výchovno-
-vzdelávacom procese;
Ďalšie aktivačno-motivačné vlastnosti osobnosti;
Vzťahovo-postojové vlastnosti osobnosti žiaka;
Výkonové vlastnosti osobnosti;
Všeobecné rozumové schopnosti (inteligencia);
Tvorivosť, inteligencia a vedomosti;
Sebaregulačné vlastnosti osobnosti;
Dynamické vlastnosti osobnosti;
Pokusy zaradiť človeka do určitých typov;
Ďalšie kapitoly:
VÝVINOVÉ OSOBITOSTI ŽIAKOV A VÝCHOVA
NIEČO O UČENÍ
AKO VNÍMA UČITEĽ ŽIAKA A NAOPAK
ÚSPEŠNOSŤ / NEÚSPEŠNOSŤ ŽIAKA
SKUTOČNOSŤ ŽIAK POZNÁVA A PREŽÍVA
SOCIÁLNA A PEDAGOGICKÁ KOMUNIKÁCIA
SOCIÁLNE SKUPINY
RODINA - ZÁKLAD FORMOVANIA OSOBNOSTI
PORUCHY DUŠEVNÉHO ZDRAVIA ŽIAKOV
Odber v BA Nivy alebo v Nitre 2.5. Pošlem aj poštou pri platbe na účet. V prípade záujmu prosím VOLAJTE.