inzercia, predaj, predám, bazár

Dekalamitka/ mazací lis

Kategória: Príslušenstvo

Lis je nový, nepoužitý. V balení sa nachádza aj pružná a pevná koncovka. Obsah lisu je 500ml.
Dekalamitka/ mazací lis
Podobné inzeráty
Maznica - dekalamitka
Predám funkčnú dekalamitku spolu s nástavcami,len volať alebo mail.
Retro veci.. Dekalamitky, vypínače...
Predám veci na foto.. Dekalamitky, prepínače, svetielka, skrinka s kľúčom PAL(boš).. Relatko a tlakomer je z Moskviča..zdelano v CCCP ..cena za všetko 20 eur.. Mala dekalamitka a relatko predané..
Retro veci.. Dekalamitky, vypínače...
Predám veci na foto.. Dekalamitky, prepínače, svetielka, skrinka s kľúčom PAL(boš).. Relatko a tlakomer je z Moskviča..zdelano v CCCP ..cena za všetko 20 eur.. Mala dekalamitka, tlakomer a relatko predané.
Lis do 12ton
Predam lis
Motorový olej 5W-40, 5 litrov
Morris Multivis CST HP 5W-40 Fully Synthetic Motor Oil Multivis CST HP 5W-40 je plne syntetický motorový olej vyvinutý priamo na základe skúseností z motoristického športu a je formulovaný tak, aby spĺňal najposlednějšie požiadavky osobných automobilov a dodávok. Je preukázané, že svojimi vlastnosťami ďaleko prevyšuje bežný motorový olej a ponúka tieto výhody: Hlavné vlastnosti Prirodzene vysoký viskózny index ponúka skvelú úroveň mazania ložísk už pri nízkach teplotách. To je doplnené pevným mazacím filmom pri teplotách vysokých. Nízka úroveň prchavosti zamedzuje ubúdaniu dôležitých aditív behom použitia pri vysokých teplotách vo vnútri motora. Silno odolný mazací film znižuje trení a zabraňuje opotrebeniu. Výborná teplotná stabilita / vylepšuje vnútornú čistotu motora. Multivis CST HP 5W-40 bol navrhnutý tak, aby spĺňal požiadavky posledných benzínových a naftových motorov, vrátane motorov s turbodúchadlami, ktoré potrebujú oleje tejto viskozity a špecifikácie. Multivis CST HP 5W-40 môže byť použitý pre normu VW 501.01/505.01 pre pevné intervaly výmen. Je takisto vhodný pre motory vyladené na závodné použitie, rally a ďalšie druhy motoristického športu. ----------------------------------------------- Olej Morris CST HP 5W-40 používajú tieto závodné týmy: JBcars Racing Division DRIFT Freaks ---------------------------------------------- Špecifikácia/doporučená úroveň použitia API SN/ CF ACEA A3 / B4 Renault 0700 and 0710 Fiat 9.55535-G1 / H2 / H3 / M2 / N2 MB 229.3 Opel GM-LL-B-025 (Diesel) VW Standard 502.00/505.00 Porsche A40 Poznámka: taktiež je ho možné použiť tam, kde sú doporučené špecifikácie: Fiat 9.55535-G1 / H2 / H3 / M2 / N2 Fyzikálne vlastnosti: Viscosity @ 100 °C, cSt. 14.79 Viscosity @ 40°C, cSt. 92.35 Viscosity Index 173 Density at 15.6°C 0.860 TBN, mg/KOH/g 11.2 Flash Point (Closed) °C 204 Pour Point, °C -33 Hi-Temp Hi-Shear Viscosity @ 150 °C: 3.91 mPa.s Za príplatok 6€ pošlem aj na dobierku, prípadne cez Packetu (Zásielkovňa).
Aditívum ATOMIUM Active Diesel Plus 90ml
Predám aditívum do oleja ATOMIUM Active Diesel Plus 90ml. Mazací prípravok Atomium Active Diesel + je určený na ošetrenie dieselových motorov osobných automobilov a ľahkých nákladných vozidiel s kilometrážou CEZ 50 000 km. Spôsob použitia: 1. fáza: Pridajte mazivo Atomium Active Diesel + do motorového oleja plniacim hrdlom oleja (výpočet dávky – viď tabuľka) 500–1000 km pred výmenou oleja, s vozidlom potom jazdite až do najbližšej pravidelnej výmeny oleja (najmenej však 500 km). V prípade značného znečistenia oleja (možné rozpoznať podľa farby oleja na mierke alebo podľa olejových škvŕn na filtračnom papieri) ihneď začnite s druhou fázou ošetrenia. Odporúčanie (po 1. fáze): Vymeňte olej. Vymeňte olejový a vzduchový filter. 2. fáza: Pridajte mazivo Atomium Active Diesel + do nového motorového oleja (viď tabuľka) a s vozidlom jazdite v bežnom režime až do nasledujúcej výmeny oleja. 3. fáza: Pridajte mazivo Atomium Active Diesel + do nového motorového oleja (viď tabuľka) a s vozidlom jazdite v bežnom režime až do nasledujúcej výmeny oleja. Účinky použitia: V 1. fáze čistí trecie plochy od lakov a usadenín, vrátane dekarbonizácie dráhy piestnych krúžkov; Zvyšuje a stabilizuje kompresiu vo valcoch spaľovacieho motora (sformovaním novej vrstvičky a utesnením vôlí pri trecích súčastiach); Obnovuje správny tlak oleja v mazacej sústave motora; Znižuje spotrebu oleja; Predlžuje životnosť motora 1,5–2 krát (vďaka zníženiu intenzity opotrebovania); Zvyšuje účinný výkon motora (v dôsledku zlepšenia priebehu spaľovania, obmedzenia úniku spalín do karteru a zníženia trecích strát); Znižuje spotrebu oleja v motore až 3 krát (zvýšením plynotesnosti drážok pre piestne krúžky); Zaisťuje maximálnu ochranu motora v extrémnych prevádzkových podmienkach, pri preťažovaní alebo prehrievaní a behom studených štartov; Značne zjednodušuje štartovanie pri nízkych teplotách; Nezhoršuje prevádzkové parametre všetkých tesnení; Znižuje spotrebu paliva u spaľovacieho motora o 8–10 % (v dôsledku obnovy správnej kompresie a zlepšenia priebehu spaľovania); Znižuje hluk a vibrácie pri dieselovom motore o 5–10 dB (vďaka sformovaniu silného a odolného mazacieho „vankúša“ a optimalizácii vôlí); Znižuje emisie CO/CH vo výfukových plynoch až o 50 % (v dôsledku zlepšenia priebehu spaľovania); Umožňuje jazdu na krátku vzdialenosť pri nedostatku oleja alebo úplnej strate (tlaku) oleja; Obnovuje správnu funkciu hydraulických zdvíhadiel ventilov.