Dekarbonizacia motora, egr, dpf, adblue
Kategória:
Auto Moto
Dekarbonizacia motora
Pomáha pri čistení vstrekovacích trysiek, EGR ventilov a celého sacieho, spaľovacieho a výfukového systému.
???? Dekarbonizácia znižuje dymivosť.????
Diagnostika motora zdarma
Čistenie ozonom zdarma
Budovateľská 48 Prešov
Pomáha pri čistení vstrekovacích trysiek, EGR ventilov a celého sacieho, spaľovacieho a výfukového systému.
???? Dekarbonizácia znižuje dymivosť.????
Diagnostika motora zdarma
Čistenie ozonom zdarma
Budovateľská 48 Prešov
Podobné inzeráty
DEKARBONIZACIA motora vodíkom / HHO Hydrogen TEC / pre DIZEL BENZIN LPG CNG
!!!! POZOR APRILOVA AKCIA: PRI OBJEDNAVKE NA MESIAC MAJ DEZINFEKCIA OZONOM INTERIERU AUTA ZDARMA !!!!
Ponúkame čistenie motora vodíkovou dekarbonizáciou, ktorá sa používa na čistenie vnútorných komponentov motora bez nutnosti rozoberania komponentov motora.
Je vhodné pre všetky spaľovacie motory DIZEL BENZÍN LPG CNG hybrid do obsahu 5,0L .
Dekarbonizácia vhodná aj ako prevencia.
VÝhody:
✔️ Obnovuje silu a výkon vášho motora.
✔️ Výrazne znižuje dymivosť motora.
✔️ Znižuje spotrebu paliva.
✔️ Znižuje hlučnosť motora.
✔️ Znižuje škodlivé emisie.
✔️ Pomáha celkovej regenerácii motora.
✔️ Odstraňuje nepravidelný chod motora.
✔️ Uľahčuje absolvovanie povinnej emisnej kontroly.
✔️ Podstatne predlžuje životnosť motora a jeho komponentov, teda predchádza poškodeniu finančne nákladných súčiastok.
ODSTRAŇUJE ŠKODLIVÉ USADENINY ZO:
⏩ Spaľovacieho priestoru motora.
⏩ Turbodúchadla.
⏩ Vstrekovačov a sviečok.
⏩ EGR ventila.
⏩ Motorových ventilov.
⏩ Piestov a hlavy valcov.
⏩ DPF/FAP filtra.
⏩ Katalyzátora a výfukoveho systému.
Náš prístroj je vybavený aj silikagélovým filtrom/vysušovačom, aby úplne minimalizoval zbytkovú vlhkosť v nasávanom plyne do motora a tým predchádzal prípadým škodlivým vplivom.
Dekarbonizáciu vykonávame profesionálnym vodíkovím prístrojom s napájaním na 230V, čo zabezpečuje stabilnejší výkon s produkciou HHO plynu až do cca 1100L/hod., čo umoźňuje účinnú dekarbonizáciu do obsahu motora max. 5000cm3 a to pre všetky typy spaľovacích motorov: benzín, diesel, LPG, CNG, hybrid...
Ide o účinný spôsob čistenia vnútorných komponentov motora, keď je cez sacie potrubie do motora aplikovaná zmes plynu vodíka a kyslíka (HHO) tzv. Brownov plyn.
A aký je rozdiel medzi zariadeniami s napájaním z autobatérie na 12V a napájaním z elektrickej siete 220V ?
- Zariadenia napájané z autobatérie 12V, môžu produkovať HHO plyn len do hranice výkonu alternátora čo je pre vadčšinu motorov menej efektívne čistenie, alebo NEDOSTAČUJÚCE.
- 5.000cm3. Ak by ste takýto výkon chceli dosiahnuť u zariadenia s napájaním 12V, museli by ste zapojiť do série 2x 220A akumulátory pre kamióny a z nich napájať zariadenie. Tie by sa za cca hodinu vybili a museli sa nabíjať znovu.
Naše zariadenie je plne mobilné, po dohode možnosť dekarbonizácie aj priamo u vás.
Vodíková dekarbonizácia trvá od 45 minút do 1,5 hodiny podľa kubatúry a množstva nasávaného plynu.
Cena podľa kubatúry:
Objem:
do 1,5L 60e
do 2,0L 70e
nad 2,0L pre spokojnosť našich zákazníkov DOHODOU.
!!!! POZOR DEKARBONIZACIU VYKONAVAM LEN DO KONCA NOVEMBRA (dalsi zaciatok az od aprila) !!!!
Ponúkame čistenie motora vodíkovou dekarbonizáciou, ktorá sa používa na čistenie vnútorných komponentov motora bez nutnosti rozoberania komponentov motora.
Je vhodné pre všetky spaľovacie motory DIZEL BENZÍN LPG CNG hybrid do obsahu 5,0L .
Dekarbonizácia vhodná aj ako prevencia.
VÝhody:
✔️ Obnovuje silu a výkon vášho motora.
✔️ Výrazne znižuje dymivosť motora.
✔️ Znižuje spotrebu paliva.
✔️ Znižuje hlučnosť motora.
✔️ Znižuje škodlivé emisie.
✔️ Pomáha celkovej regenerácii motora.
✔️ Odstraňuje nepravidelný chod motora.
✔️ Uľahčuje absolvovanie povinnej emisnej kontroly.
✔️ Podstatne predlžuje životnosť motora a jeho komponentov, teda predchádza poškodeniu finančne nákladných súčiastok.
ODSTRAŇUJE ŠKODLIVÉ USADENINY ZO:
⏩ Spaľovacieho priestoru motora.
⏩ Turbodúchadla.
⏩ Vstrekovačov a sviečok.
⏩ EGR ventila.
⏩ Motorových ventilov.
⏩ Piestov a hlavy valcov.
⏩ DPF/FAP filtra.
⏩ Katalyzátora a výfukoveho systému.
Náš prístroj je vybavený aj silikagélovým filtrom/vysušovačom, aby úplne minimalizoval zbytkovú vlhkosť v nasávanom plyne do motora a tým predchádzal prípadým škodlivým vplivom.
Dekarbonizáciu vykonávame profesionálnym vodíkovím prístrojom s napájaním na 230V, čo zabezpečuje stabilnejší výkon s produkciou HHO plynu až do cca 1100L/hod., čo umoźňuje účinnú dekarbonizáciu do obsahu motora max. 5000cm3 a to pre všetky typy spaľovacích motorov: benzín, diesel, LPG, CNG, hybrid...
Ide o účinný spôsob čistenia vnútorných komponentov motora, keď je cez sacie potrubie do motora aplikovaná zmes plynu vodíka a kyslíka (HHO) tzv. Brownov plyn.
A aký je rozdiel medzi zariadeniami s napájaním z autobatérie na 12V a napájaním z elektrickej siete 220V ?
- Zariadenia napájané z autobatérie 12V, môžu produkovať HHO plyn len do hranice výkonu alternátora čo je pre vadčšinu motorov menej efektívne čistenie, alebo NEDOSTAČUJÚCE.
- 5.000cm3. Ak by ste takýto výkon chceli dosiahnuť u zariadenia s napájaním 12V, museli by ste zapojiť do série 2x 220A akumulátory pre kamióny a z nich napájať zariadenie. Tie by sa za cca hodinu vybili a museli sa nabíjať znovu.
Naše zariadenie je plne mobilné, po dohode možnosť dekarbonizácie aj priamo u vás.
Vodíková dekarbonizácia trvá od 45 minút do 1,5 hodiny podľa kubatúry a množstva nasávaného plynu.
Cena podľa kubatúry:
Objem:
do 1,5L 60e
do 2,0L 70e
nad 2,0L pre spokojnosť našich zákazníkov DOHODOU.
Dekarbonizacia motora
Pomáha pri čistení vstrekovacích trysiek, EGR ventilov a celého sacieho, spaľovacieho a výfukového systému.
Dekarbonizácia znižuje dymivosť.
Diagnostika motora zdarma
Čistenie ozonom zdarma
EGR DPF adblue off
Budovateľská 48 Prešov
Tel
Ponúkame profesionálnu dekarbonizáciu motora. PREČO DEKARBONIZOVAŤ
Dekarbonizácia má pozitívny vplyv na celú radu súčiastok vo Vašom motory. Ak ste neprešli cez emisnú, dekarbonizácia Vám skoro vždy pomôže. Samozrejme, ani dekarbonizácia nieje ako čarovný prútik, ale jej úspešnosť je viac ako 90%. Navyše pomáha pri čistení vstrekovacích trysiek, EGR ventilov a celého sacieho, spaľovacieho a výfukového systému. V značnej miere dekarbonizácia znižuje dymivosť. Dekarbonizácia je vhodná pre všetky typy spaľovacích motorov. Cena od 75,-EUR. Viac info na
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.
Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®
Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur
Ďalšie produkty na:
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.
Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®
Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur
Ďalšie produkty na: