Dispečer v dopravnej firme
Kategória:
Administratíva
Spoločnosť Kamensky-doprava sro hľadá nemecký hovoriaceho,spoľahlivého človeka na prácu v dopravnej firme. Znalosť nemeckého jazyka na veľmi dobrej úrovni. Nástup ihneď. V pripade záujmu volajte p. Muzikovu alebo p. Kamensku .
Podobné inzeráty
Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .
Prijmeme s nástupom ihneď dispečera - dispečerku do zavedenej bratislavskej taxislužby. Požadujeme dobré komunikačné vlastnosti, trpezlivosť so zákazníkmi. Vhodné aj pre ID, prípadne aj na VPP.
Vhodné aj pre šikovného študenta.
Potrebné aspoň základné ovládanie počítača. V prípade potreby zaučíme. Práca je na 12 hodinové smeny.
Hľadám prácu na dlhodobý prac.pomer ako asistent vo vašej firme a u Vás doma.Vo firme komplexná starostlivosť o kanceláriu,nakupovanie kancelárskych potrieb,pošta,drobné administratívne práce,starostlivosť o zamestnancov,nakupovanie a príprava občerstvenia,starostlivosť o vozový park,možnosť sprevádzania na služobných cestách atď.U Vás doma,starostlivosť o exteriér,interiér,nakupovanie atď.Som 54.r ženatý muž,ponúkam absolútnu spoľahlivosť,diskrétnosť,lojalitu,slušnosť,flexibilitu.Prácu hľadám celá SR.Kontaktovať po 14.30.hod.Ďakujem
Dobrý deň.
Príjmeme na TPP do dopravnej firmy v Šoporni ekonomického pracovníka/čku na podvojné účtovníctvo. Pri nedostatočných znalostiach/skúsenostiach zaučíme 1 mesiac. Flexibilná pracovná doba dohodou. Nástup možný ihneď aj pre začiatočníkov. Bližšie info na :
* spracovanie a vybavenie prijatých objednávok
• vypracovanie cenových ponúk
• aktívna komunikáciu so zákazníkmi
• poskytovanie včasných a presných informácií o stave objednávky
• návrhy riešení reklamácií a ich operatívne vybavovanie
• spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme
• práca s informačným systémom, príprava reportov a podkladov
Po zaučení limitovaná prémia priamo závislá od vlastných výkonov.
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc.
Náplň práce:
- aktívne správa nehnuteľností
- komunikácia s klientmi
- obhliadky nehnuteľností
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností.
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 900€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Košice
Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc.
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Základná podmienka: Znalosť Maďarského slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC.
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: info@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.