Disponent / Asistent v dopravno -logistickej spoločnosti SNI
Kategória:
Doprava a logistika
Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom.
okrem toho:
- Realizuje obchodnú stratégiu
- Vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- Pripravuje cenové ponuky,
- Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek,
- Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho,
- Neustále sleduje priebeh dopravy,
- Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie,
- Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software,
- Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia
- Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok
- na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemné auto škoda fabia
- mobil
- notebook
- spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce
- perspektíva dlhodobej práce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I stupňa
vysokoškolské II stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník
Ostatné znalosti
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovenosť, pracovitosť
- flexibilita
- komunikačné zručnosti (soft skills)
- odolnosť stresu
Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte.
Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Adresa spoločnosti
DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina
dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom.
okrem toho:
- Realizuje obchodnú stratégiu
- Vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- Pripravuje cenové ponuky,
- Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek,
- Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho,
- Neustále sleduje priebeh dopravy,
- Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie,
- Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software,
- Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia
- Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok
- na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemné auto škoda fabia
- mobil
- notebook
- spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce
- perspektíva dlhodobej práce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I stupňa
vysokoškolské II stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník
Ostatné znalosti
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovenosť, pracovitosť
- flexibilita
- komunikačné zručnosti (soft skills)
- odolnosť stresu
Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte.
Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Adresa spoločnosti
DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina
dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
Podobné inzeráty
Hľadáme vhodného kandidáta na voľné pracovné miesto disponent-dispečer / špeditér pre našu spoločnosť so sídlom v Novom Meste nad Váhom. Naša spoločnosť už s 30 ročnou históriou vlastní svoj objekt v ktorom je zabezpečené parkovisko pod kamerami pre súkromné vozidlá a firemné vozidlá , budova v ktorej sú servisné haly , administratívna časť , kuchynka, sprchy a šatne pre šoférov.
Pracovné miesto je vybavené novým počítačom s troma monitormi , mapami Európy pre rýchlejšie orientovanie a pohodlnou stoličkou. Pracovné miesto je klimatizované a kúrenie je zabezpečené podlahovým kúrením.
Zamestnanec má k dispozícií plne vybavenú kuchyňu , zasadačku , sociálne zariadenia vybavené aj sprchami.
Zamestnanec má pridelený mobilný telefón s internetom na ktorom môže sledovať maily a aktuálnu polohu našich vozidiel.
Požadujeme príjemné vystupovanie so zákazníkmi , flexibilitu a komunikatívnosť.
Je nutnosť znalosti jazyka , Angličtina alebo Španielčina
Pracovná doba je od 08:00 do 16:00 na pracovnom mieste + nutnosť byť k dispozícií na mobile.
Pracovnou náplňou je sledovanie vozidiel a ich polohy , podávať informácie zákazníkom , vyťažovanie firemných vozidiel , rozdeľovanie práce šoférom.
Mzda sa odvíja od skúseností.
Nástupný plat je 800,- euro v hrubom + odmeny.
S postupným nárastom , podľa výkonu a samostatnosti.
Prijímací pohovor prebieha u nás na sídle spoločnosti. Najideálnejšie prísť osobne a o celej práci sa porozprávať.
Zaučíme aj úplného nováčika.
Názov pozície: disponent vnútroštátnej prepravy
Miesto výkonu: Senec / nie logistické centrum
Pracovný čas: práca na smeny
ranná - 5:00 - 13:30
poobedná - 13:00 - 21:30
Náplň práce
- organizácia a riadenie vnútroštátnej prepravy
- komunikácia so zákazníkmi, vodičmi a dopravcami
- plánovanie dovoleniek vodičov
- administratívne práce spojené s jednotlivými prepravami (interný systém spoločnosti)
- sledovanie a starostlivosť o tovar v priebehu prepravy, poskytovanie aktuálnych informácií o priebehu prepravy zákazníkom
- riešenie sťažností a reklamácií zo strany zákazníkov
Informácie
Hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu disponentov na Seneckej pobočke. Dôležité je aby mal uchádzač základné znalosti zemepisu, logické myslenie, vodcovské schopnosti, a chuť/ochotu učiť sa nové veci.
Špeditér / Disponent v medzinárodnej kamiónovej doprave. Sme špedičná / nákladná dopravná spoločnosť zaoberajúca sa importom a exportom do UK.
Hľadáme do nášho tímu v Bratislave na TPP šikovného kolegu/kolegyňu, človeka ktorý sa nebojí pracovať, nemá problém učiť sa nové veci a bez problémov aktívne komunikuje v anglickom jazyku (úroveň C1),ktorý je pre prácu špeditéra nevyhnutný. Hľadáme niekoho kto nám pomôže s vyhľadávaním nových zákazníkov a starostlivosťou o existujúcich, s prípravou cenových ponúk a koordinaciou prepráv. Prax je nutná. Za tvoju prácu ti ponúkame fixný plat + motivačné bonusy a rôzne firemné benefity.
Pracovný čas záleží od tvojej šikovnosti.
V prípade záujmu a viac informácií nám pošlite životopis na: info@
Špeditér / Disponent v medzinárodnej kamiónovej doprave.
Hľadáme do nášho tímu v Humennom na TPP šikovného kolegu/kolegyňu, človeka ktorý sa nebojí pracovať, nemá problém učiť sa nové veci a bez problémov komunikuje v cudzom jazyku. Potrebujeme niekoho kto nám pomôže s vyhľadávaním nových zákazníkov a starostlivosťou o existujúcich, s prípravou cenových ponúk, koordináciou prepráv a ďalšími zaujímavými maličkosťami ktoré si vyžaduje práca špeditéra. Ak si trúfaš tak potom hľadáme práve teba a budeme naozaj radi ak sa pridáš do nášho tímu. Prax je veľmi vítaná, avšak nie je nutná lebo nového kolegu si všetko naučíme a zaškolíme ho. Čo ale zaučiť určite nemôžeme je aktívna znalosť cudzieho jazyka ktorá je pre prácu špeditéra nevyhnutná.
Za tvoju šikovnosť ti ponúkame fixný plat + motivačné bonusy, rôzne firemné benefity a prácu v tom najlepšom kolektíve.
V prípade záujmu nám pošlite životopis na: kariera@
Do nášho tímu prijmeme novú posilu na pozíciu špeditér/dispečer/disponent .
Vašou náplňou práce bude plánovanie, organizácia a logistika vnútroštátnych a medzinárodných prepráv .Plynule plánovanie nakladania a vykladania vlastných vozidiel . Komunikácia s vodičmi a kontrola priebehu prepravy . Komunikácia s obchodnými partnermi a so zákazníkmi, spracovanie cenových ponúk, preberanie objednávok a ich evidencia.
Minimálne jazykové znalosti : Anglicky jazyk (B2) ,alebo Nemecký jazyk (B2)
MS Office
prax v špedičných programoch ( RAAL , TimoCom etc.) výhodou .
Mzdové ohodnotenie od 1700 EUR , avšak nebránime sa ani dohode , prípadne si radi vypočujeme Vašu predstavu .
Príjmeme na pozíciu DISPONENT VNÚTROŠTÁTNEJ DOPRAVY nového zamestnanca s praxou v autodoprave, zemepisnou znalosťou Slovenska a znalosťou pracovnej doby vodičov - doba jazdy, povinné bezpečnostné prestávky. Hlavnou úlohou na pozícií je vyťažovanie vozidiel vrámci Slovenska, prideľovanie práce vodičom, kontrola maximálneho využívania pracovnej doby vodičmi a kontrola najazdených KM. Pracovná náplň je dennodenná kontrola a komunikácia vodičov a sledovanie plnenia im pridelených úloh. Pracovná doba od pondelka do piatku. Plat na pozícií od 1500€ v čistom. Termín nástupu ihneď.
Prosím životopisy zasielať na e-mail adresu: stovicka@