Do novootvorenej kancelárie prijímeme dvoch pracovníkov.
Kategória:
Financie a ekonomika
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Podobné inzeráty
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny
Oblasť práce
- Manažment a marketing,
- Administratíva,
- Kontrola a štatistika,
- Podnikové financie,
- Obchod,
- Finančné služby.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Nástup ihneď
Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch
Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina.
V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@
Do novootvorenej kancelárie v Trenčíne, hľadám osobného asistenta / stážistu.
Ohodnotenie: fixná odmena + variabilná zložka
Miesto: Rozmarínova 211/3 Trenčín 91101
Skúsenosti v bankovom,poistnom a investičnom sektore sú výhodou, no nie podmienkou.
Viac informácií na osobnom pohovore po zaslaní CV.
Email: martin.prekop@
Chceš mať druhý zdroj príjmu? Chceš niečo vo svojom živote zmeniť? Chceš byť v práci dôležitý? Je pre teba zaujímavý kariérny rast? Ak si sa v niečom našiel, neváhaj volať / písať mail. Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných a ambicióznych ľudí. Myslíš, že práve ty si vhodný/á do nášho tímu? Pošli životopis na: alebo volaj na číslo .
Hľadáme kolegov do novootvorenej agentúrnej kancelárie. Práca je vhodná pre ľudí, ktorí majú ukončené min. stredoškolské vzdelanie a chcú pracovať na sebe a rozvíjať sa.
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny
Oblasť práce
- Manažment a marketing,
- Administratíva,
- Kontrola a štatistika,
- Podnikové financie,
- Obchod,
- Finančné služby.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Nástup ihneď
Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch
Pohyblivý mesačný príjem bude záležať hlavne od vašich ambícií, šikovnosti, flexibilite a schopnosti skĺbiť pracovný a súkromný život.
Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina.
V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@