inzercia, predaj, predám, bazár

dobrovoľníctvo / sociálna práca

Kategória: Financie a ekonomika

Občianske združenie skarab o.z. zaoberajúce sa vzdelávaním v oblasti finančnej gramotnosti, sociálneho poradenstva a pomoci, príjme zodpovedného pracovníka na dobrovoľnícku činnosť s možnosťou príležitostného príjmu. Požiadavky : ochota a chuť sa vzdelávať, zodpovednosť, spoľahlivosť, bezúhonnosť, samovzdelávanie.
Ideálne na absolventskú prax, stáž, voľnočasovú aktivitu.
Ponúkame bezplatné vzdelávanie, podporu marketingu, podporné semináre, teambuildingové aktivity.
V prípade záujmu zašlite svoje CV prosím na adresu : infoskarab@
dobrovoľníctvo / sociálna práca
Podobné inzeráty
Trainee junior manažér - Žilina - aj pre ŠTUDENTA VŠ
NÁPLŇ PRÁCE: Dávame príležitosť pár šikovným adeptom do začínajúcej pobočky v Žiline, ktorí majú radi výzvy, osobnostný rast a ktorí to chcú pretaviť aj do vedenia ľudí, získavania skúseností v manažmente a jedného dňa do vedenia vlastnej kancelárie. Hlavnou pracovnou náplňou je komunikácia s obchodnými partnermi, aktívna práca v mladom kolektíve, personalistike a marketingu. Práca rovnako zahŕňa plánovanie, prácu s PC a interným systémom, prípravu prezentácií a ich prezentovanie, školenie ľudí. Na vykonávanie činnosti, uchádzača kompletne zaškolíme a naučíme všetky potrebné zručnosti, preto vyžadujeme 100% ochotu na sebe pracovať a rozvíjať sa. Nie sú potrebné predošlé skúsenosti v obchodnej sfére, aj keď sú vítané. Ponúkame možnosť zaujímavého kariérneho rastu a neustále zvyšovanie príjmu. Práca je vhodná aj pre študenta VŠ - adept vie získať prax a zručnosti v obore a pekne si zarobiť. Čas si študent vie popri škole prispôsobiť, keďže vieme, že aj škola je dôležitá, takže sa vieme vzájomne dohodnúť. Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu vás budeme kontaktovať a dohodneme si pracovný pohovor. Životopis spolu s motivačným listom prosíme zaslať na email Na pracovný online pohovor si budeme uchádzačov volať na základe motivačných listov. Predošlé skúsenosti nie sú tak podstatné, ako motivácia a zodpovednosť uchádzača. - práca na živnosť - 9:00 - 16:00 (jednozmenný prac.čas) - vhodné aj pre absolventa - 2000 Eur / mesiac / brutto (úkolovo) PONÚKANÉ VÝHODY: Poskytujeme: - Zaujímavé a férové finančné ohodnotenie bez príjmového stropu - Skúsených mentorov, ktorí ťa posunú nielen po pracovnej ale aj osobnostnej stránke - Stabilné firemné zázemie, kde inovácie nie sú cudzie - Cyklické provízne odmeny, firemné dovolenky v zahraničí, zľavy na prémiové telefóny/tablety a iné benefity - Mladý a príjemný kolektív, kde je radosť pôsobiť - Zaškolenie krok po kroku a tam to samozrejme nekončí - rozvoj a kariérny rast je naša DNA Po vzájomnej dohode - možnosť vykonávať časť práce v podobe HOMEOFFICE. Nehľadáme dokonalého spolupracovníka, čo už všetko vie a nie je ochotný prispôsobiť sa. Hľadáme ambiciózneho mladého človeka, ktorý má chuť aktívne chopiť svoju kariéru do rúk, napredovať, naberať skúsenosti a tvoriť hodnotu spolu s nami. požadované vzdelanie: SŠ s maturitou, VŠ 1.,2.,3. stupňa Všeobecné spôsobilosti: - organizovanie a plánovanie práce - tvorivosť - komunikatívnosť - kultivovaný slovný prejav - osobnostný rozvoj - tímová práca - samostatnosť - vedenie ľudí Osobnostné predpoklady: - cieľavedomosť - ochota pomáhať - iniciatívnosť - trpezlivosť - schopnosť prispôsobiť sa novému prostrediu - reprezentatívnosť – S biznis imidžom a oblečením si rozumieme - príjemné vystupovanie a dochvíľnosť
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Klientsky sprostredkovateľ - aktuálne do vymazania
Od Októbra 2022 hľadáme viacero uchádzačov na pozície v obchode a strednom manažmente. Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady, vysokoškolské štúdium alebo špeciálne zamestnanie, rozhodujúci je prístup uchádzača a jeho ochota sa naučiť nové skúsenosti Náplň: - práca so zmluvami - komunikácia - práca s PC - práca s klientmi - vzdelávanie, osobnostný a komunikačný rozvoj - postupné zaúčanie na vedúce pozície Benefity: - rýchly kariérny posun - firemné paušály, mobily - firemné dovolenky - skvelý kolektív Práca je vhodná aj pre vysokoškolákov, prípadne ako privyrobenie popri inej práci/MD. V prípade záujmu posielajte životopis na uchadzaci.zivotopisy@
manager, obchodník
Rozširujeme našu firmu na pozície manager alebo obchodník, pracovné priestory Nitra a Topoľčany, práca s informáciami na trhu, komunikačná práca s klientom, administratíva. Zaškolenie v prvý týždeň, preplatené potrebné skúšky, kariérny rast, pracovné akcie-teambuildingy…práca na dohodu alebo živnosť...plat a pracovný čas flexibilný všetko záleží na dohode. Podmienky ukončené stredoškolské vzdelanie najlepšie s maturitou(maturita nie je podmienka) a čistý register trestov. Viac info po telefóne alebo na osobnom pohovore v NR alebo v TO. ak ale hľadáš istotu-“práca na 8h, rýchle peniaze tak nie si vhodný kandidát. hľadám ľudí ktorý sa chcú zlepšovať a posúvať, pracovať na sebe, ako osobnostne tak aj finančne a pracovne.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod