inzercia, predaj, predám, bazár

Ekonomické práce

Kategória: Administratíva

Spoločnosť RiD s.r.o príjme na svoju prevádzku v Košiciach šikovnú, samostatnú ekonómku s praxou.
Platové podmienku budú dohodnuté na osobnom pohovore.
Životopis prosím zasielajte prosím na adresu:hudakova@

Ekonomické práce
Podobné inzeráty
Asistentka do účtovnej kancelárie.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie. Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov, • nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi. Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa. Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo. Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy. Odmena:4,10 €/hod.(nástup). Žiadosti prosíme posielať na sk
Asistentka do účtovnej kancelárie.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie. Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov, • nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi. Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa. Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo. Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy. Odmena:4,10 €/hod.(nástup). Žiadosti prosíme posielať na email:office@
Hľadáme EKONÓMKU účtovníčku
Do stabilnej firmy v Banskej Bystrici (vznik 1991) hľadáme pre ekonomické odd. pracovníčku EKONÓMKA - účtovníčka. požiadavky: ekonomické vzdelanie, skúsenosti s vedením podvojného účtovníctva, bezúhonnosť, spoľahlivosť miesto práce : ALFEX a.s., Zvolenská cesta 5, Banská Bystrica
Bakalárske, diplomové, rigorózne, seminárne práce
Ponúkam vypracovanie podkladov pre napísanie seminárnych, ročníkových, bakalárskych, diplomových, rigoróznych a iných prác. Preferujem oblasti ako sociálna práca, ekonomické, účtovné, daňové oblasti, manažment, financie, marketing, atď. Po dohode aj iné odbory – závisí od témy. Túto činnosť vykonávam 10 rokov a mám v nej bohaté skúsenosti a veľmi dobré referencie. O mojej práci hovoria známi, priatelia a ľudia, ktorým som práce spracovala a takto sa väčšinou dostávam ku zákazkám. Reklamu mi robí spokojnosť, dobré meno, spolupráca – čiže moji klienti. Zaručujem kvalitu, diskrétnosť, originalitu (nerobím plagiáty-to by mi urobilo zlé meno), dohodnutý termín, kontrola štylizácie, vypracovanie abstraktu v cudzom jazyku bez štylistických chýb. Ku prácam viem vypracovať podklad pre obhajobu a prezentáciu. Cena vždy závisí od náročnosti práce, témy, obsahu, výskumu a času, ktorý na to mám. Čím viac času-tým nižšia cena. Vždy sa viem dohodnúť ku spokojnosti oboch strán. Mám ukončené VŠ vzdelanie II. stupeň a ukončené daňové služby, veľa absolvovaných školení v oblasti účtovníctva, daní a ekonómie, certifikáty z tejto oblasti a certifikát hospodárskej korešpondencie a kancelárskeho písania na PC. Práce riešim celoslovensky prostredníctvom e-mailov. Knižnice a čitárne navštevujem v mieste bydliska a blízkom okolí. Prvé informácie podávam e-mailom (sledujem viackrát do dňa). V prípade záujmu ma kontaktujte. To, čo nie je uvedené v inzeráte, rada vysvetlím. Pýtajte sa. Ďakujem.
Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Účtovníčka, administratívna pracovníčka
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou. Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis. Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb. MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) Miesto výkonu práce Trnava. V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@