inzercia, predaj, predám, bazár

Ekonomika

Kategória: Financie a ekonomika

Hadám prácu v okolí Popradu. 15 rokov pracujem ako účtovníčka. Mám záujem o akúkoľvek prácu v tejto oblasti. Účtovníčka, nie hlavná,fakturant, evidencia skladového hospodárstva, evidencia objednávok a pod. Možnosť nástupu ihneď.
Ekonomika
Podobné inzeráty
Samostatný účtovník / Účtovníčka
WELDING s.r.o., Topoľčany Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné účtovanie v podvojnom účtovníctva, archivácia a likvidácia faktúr (dodávateľských /odberateľských) - príprava podkladov pre spracovanie finančných výkazov a rozborov výsledkov spoločnosti - účtovanie na účtoch hlavnej knihy - spracovanie hlásení DPH, KV, SV - účtovanie zákazkovej výroby - rozúčtovanie miezd - vystavovanie odberateľských faktúr - spracovanie štatistických hlásení - spolupráca na inventarizácii - evidencia a účtovanie majetku, zatrieďovanie do odpisových skupín - spolupráca na vyhotovení účtovných smerníc - skladová evidencia - ďalšie úlohy súvisiace s vedením účtovníctva Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Ekonomika; Účtovníctvo Ostatné znalosti Fakturácia - Mierne pokročilý Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý Skladové hospodárstvo - Základy Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Hospodárska korešpondencia - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v podvojnom účtovníctve - skúsenosti s programom ABRA výhodou - samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci - komunikatívnosť, tímový duch a lojálnosť Mzdové podmienky (brutto) Od 1200,-€ v závislosti aj od pracovných skúseností, po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy. Kontakt: cagalova@
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
Hľadám prácu v administratíve, ekonomike (100% homeoffice)
Dobrý deň, vyštudovala som dve vysoké školy v odbore Ekonomika/Controlling, žijem v zahraničí, nemecký jazyk na úrovni B2, hľadám prácu aby som získala prax. Prosím kontaktujte ma emailom.
ÚČTOVNÍČKA
Hľadáme účtovníčku. Rozsah práce: Podvojné účtovníctvo v účtovnom programe Pohoda, mzdy a personalistika, ekonomika, pripravovanie účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní. administratívne práce Miesto práce: Slovenská kanoistika Termín nástupu práce: dohodou od 1.3.2023 Druh pracovného pomeru: plný úväzok Ponúkaný plat: 1200 € btto/relevantné platobné ohodnotenie podľa skúseností
Mamička na materskej, rodičovskej môže zarábať 2000€
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu April 2023 Mzdové podmienky (brutto) 2 000 EUR/mesiac Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 € Pozícia: Finančný agent, Klientský pracovník, Konzultant, Obchodný zástupca, Privátny bankár Pracovná oblasť: Bankovníctvo Ekonomika, financie, účtovníctvo Obchod Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Február 2023 Mzdové podmienky (brutto) 2 000 EUR/mesiac Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 € Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Obsadzujem 3 voľné miesta. JE POTREBNÉ PREČÍTAŤ PONUKU CELÚ A DOKONCA Čo by si vlastne robila? Najprv ťa naučíme, čo budeš potrebovať - ako komunikovať s klientom, ako nájsť klienta, ako spracovať jeho požiadavky, ako vypracovať pre neho ponuku. To znamená : - ako zrealizovať prvé stretnutie s klientom - ako správne urobiť klientovi analýzu jeho požiadaviek - ako nájsť vhodné riešenia klientových cieľov Pomôžeme ti, sa zorientovať v práci s klientami. Akvizícia nových klientov, budovanie svojho kmeňa. Vždy ti bude po ruke kouč, ktorý ti pomôže na každom tvojom kroku. Tvojou pracovnou náplňou, bude tvoriť finančné riešenia na mieru a pomáhať vytvárať lepšiu finančnú budúcnosť pre seba a svojich klientov, v priateľskej a rodinnej atmosfére nášho kolektívu. Po skončení materskej/rodičáku už budeš mať istotu, že máš dobre rozbehnutý a fungujúci biznis. Prečo táto ponuka? Šťastná matka - šťastné deti. Šťastná matka je vtedy, ak dokáže zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim deťom. Zamestnanecké výhody, benefity Práca z domu Kariérny rast Flexibilný pracovný čas FIX 400€ na 5 mesiacov pre tie najlepšie/najšikovnejšie Príspevok na auto Doživotná renta Vzdelávanie Firemné dovolenky 4x ročne podľa výkonu Informácie o výberovom konaní Motivačný list výhodou. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Osobnostné predpoklady a zručnosti Komunikatívnosť Cieľavedomosť Vytrvalosť Pracovitosť Ochota učiť sa nové veci Lojálnosť Drive Úprimnosť