Fakturantka - asistentka.
Kategória:
Financie a ekonomika
Ponúkam prácu na 1x týždenne (pondelok - piatok)Pracovný deň sa da dohodnúť.
Naplň práce:
Fakturácia + práca v administratíve.
Práca vhodná aj pre študenta.
Záujemcovia posielajte žiadosti so stručným životopisom na mail: jarifansro@
Naplň práce:
Fakturácia + práca v administratíve.
Práca vhodná aj pre študenta.
Záujemcovia posielajte žiadosti so stručným životopisom na mail: jarifansro@
Podobné inzeráty
Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra.
Asistentka od 900 €
Obchodný vedúci od 1500 €
Realitný maklér 2500 €
Info na tel. čisle
Alebo na mail jozefmestanek@
Hľadám asistenta/tku, fix 700-1250, podľa dohody, podmienky: skúsenosti vo finančníctve, obchodné zručnosti, býva v ZA,
V prípade záujmu zašlite životopis na tomassadko@
ozvem sa len vybraným kandidátom
Nástup ihneď.
Hľadám asistenta , asistentku
Požiadavky :
- min.učňovské vzdelanie
- telefonovanie
- práca 3-4 hod. denne od pondelka do štvrtka
- je potrebné mať počítač alebo notebook
- min.prax v používaní pc
Čo ponúkame :
- jednoduchá nenáročná práca
-podrobne zaškolíme aj bez praxe
- dlhodobá stabilná práca
- kvartálne a ročné odmeny
- portfólio existujúcich klientov
- zázemie úspešnej a silnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- moderný systém vzdelávania podporujúci osobný a kariérny rast
- zaujímavé finančné ohodnotenie
Mzda a pracovná zmluva po dohode na pohovore
Spoločnosť Garancia servis group s.r.o. príjme na TPP asistentku s praxou. Vedenie podvojného účtovníctva.
Nástup: ihneď
Mzda: 800€
Miesto výkonu: Nová Baňa
Ponúkame prácu na dohodu resp.skrátený pracovný úväzok na pozíciu pomocná účtovníčka/asistentka k senior účtovníkovi.
Podmienky: Obchodná akadémia.
Prax minimálne 1 rok na danej pozícii.
Ovládanie programov: OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy(vítané).
WORD, EXCEL - pokročilý.
Náplň práce: triedenie dokladov, nahadzovanie dokladov, mesačné spracovávanie dokladov, archivácia, administratívne práce. Bez uzávierok a daňových priznaní. Na základe dohody možné po zabehnutí. Záujemca bude na začiatku oboznámený s prácou.
Práca je vhodná pre všetkých, ktorí majú záujem pracovať v tejto oblasti a spĺňajú vzdelanie a prax alebo si chcú privyrobiť.
Odmena: 5,-€ /hod. (na začiatok).
Životopisy posielajte na:
Ponúkam prácu v Pezinku
Náplň práce: pomocné práce pri vedení podvojného účtovníctva, evidencia a nahrávanie dokladov, pomocné administratívne práce;
Požiadavky: stredná škola s maturitou ekonomického zamerania, ochota pracovať a súčasne vzdelávať sa v oblasti účtovníctva, spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť;
Pracovné miesto je vhodné aj pre absolventku so záujmom o účtovníctvo; výhodou je znalosť softvéru od Kros-u /OMEGA, OLYMP/;
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky: 1100,00 € brutto / mesiac
Miesto výkonu práce: Pezinok