inzercia, predaj, predám, bazár

Fakturant/ka – pomocný ekonomický pracovník

Kategória: Financie a ekonomika

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- fakturácia, evidencia vydaných faktúr, evidencia došlých faktúr, ppd, vpd, interné doklady, ostatné pohľadávky a záväzky
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží (nie sme korporát v ktorom si len poradovým číslom)
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- rozvoj, podpora a pohoda v práci, príjemné pracovné prostredie
- dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia,
sladkostí a pitného režimu
- možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy
- firemné večierky a teambuildingové akcie
- možnosť vzdelávať sa na tematických konferenciách
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Open Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
800 - 1300€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Fakturant/ka – pomocný ekonomický pracovník
Podobné inzeráty
práca fakturant/ka v Michalovciach
Prijmeme do našej spoločnosti AVAL BETA, s.r.o. r.s.p. fakturanta/fakturantku. Požiadavky na pozíciu - ekonomické. Náplňou sú fakturačné práce, administratívne práce, mzdové práce. Práca s PC, samostatnosť, flexibilita, lojálnosť, zodpovednosť, príjemný prístup. Mzda je od 850€ Brutto plus osobné ohodnotenie. Žiadosti a životopisy zasielajte na email: monika.kusnirikova@
Ekonomika
Hadám prácu v okolí Popradu. 15 rokov pracujem ako účtovníčka. Mám záujem o akúkoľvek prácu v tejto oblasti. Účtovníčka, nie hlavná,fakturant, evidencia skladového hospodárstva, evidencia objednávok a pod. Možnosť nástupu ihneď.
Asistent účtovníka, asistent manažéra, pomoc v kancelárii
Dobrý deň, hľadám si fyzicky nenáročnú prácu ako asistent účtovníka, asistent manažéra, asistent daňového poradcu, fakturant, pomocné práce v kancelárii (nie priamy kontakt s klientom) a pod. Mám krátkodobé pracovné skúsenosti na finančnej správe, ukončené vysokoškolské vzdelanie II. st. na Technickej univerzite vo Zvolene v odbore ekonómia a manažment (rok absolvovania 2020). Miesto výkonu práce uprednostňujem Zvolen alebo Banská Bystrica mesto. Možný termín nástupu 17. apríla 2023, prípadne dohodou. Bližšie info. Vám rada poskytnem telefonicky, mailom alebo na osobnom stretnutí. Ďakujem. E - mail: petrana.kalamarova1@
HĽADÁM PRÁCU IHNED účtovník,mzdár,personalista,realitný makl
Dobrý deň hľadám prácu ako účtovnik(podvojné účtovníctvo,dane,program POHODA-expert),mzdový účtovnik,fakturant,personalistka,realitná činnosť vo všetkých týchto profesiách mám prax!som spoľahlivá,zodpovedná,vodičský preukaz,auto mám.môže byt aj na skrátený úväzok,viem pracovať aj z domu kanceláriu mám.ďakujem za všetky ponuky.v prípade záujmu pošlem CV m.stefakova@ NASTÚPIŤ MÔŽEM IHNEĎ!
Klientský pracovník,úverový poradca Trnava a okolie
Hľadáme nových kolegov na pozície : klientský pracovník,úverový poradca. Ponúkame fixný plat + nadpriemerne provízie, bezplatný školiaci systém, home office/príp. bezplatne kanceláriu/ , podporu /back office/.Uchádzači s praxou individuálne ohodnotenie po dohovore. Možnosť spolupráce aj popri zamestnaní alebo štúdiu. Žiadosti s telef.kontaktom posielajte na mail: l.petrik@
Pracovník v klientskom centre - Allianz a.s.
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Pracovník agentúrneho centra u nás: - práca v kancelárii - vykonáva administratívnu činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore. Benefity a ďalšie výhody: - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore