Fedor Gabčan - veľkoformátová fotografie 60 x 45cm.
Kategória:
Umelecké predmety
Predám veľkoformátovú fotografiu o veľkosti 60 x 45cm. Fotografia zobrazuje Ostravské háldy uhlia a vylievanie strusky.
Fotografia je signovaná autorom /tužka/ na zadnej strane a s popisom.
Názov fotografie: Vylévání strusky, Černá louka. Získané z galérie Chagall Ostrava.
Fotografia je signovaná autorom /tužka/ na zadnej strane a s popisom.
Názov fotografie: Vylévání strusky, Černá louka. Získané z galérie Chagall Ostrava.
Podobné inzeráty
Predám veľkoformátovú fotografiu o veľkosti cca: 60 x 45cm. Fotografia zobrazuje Ostravské háldy uhlia.
Fotografia je signovaná autorom /tužka/ na zadnej strane a s popisom.
Názov fotografie: Halda Hrušov 1971.
Získané z galérie Chagall Ostrava.
Predám veľkoformátovú fotografiu o veľkosti cca: 60 x 45cm. Fotografia zobrazuje Ostravské háldy uhlia a strusku.
Fotografia je signovaná autorom /tužka/ na zadnej strane a s popisom.
Názov fotografie: Odval Hrabuvka 1970.
Získané z galérie Chagall Ostrava.
Názov diela: Nádej
Technika: ciba 3/5
Rok: 1987
Značenie: vpravo dole
Rozmery: 13 x 18 cm
nový rám, popiska vzadu
Elena Košuthová
5. 3. 1938, Nyíregyháza, Maďarsko (Hungary)
fotografka
1 9 8 4 - Fotografie Levice - výstava
7. ročník medzinárodný fotografický festival s názvom Dni fotografie v Leviciach 2014
8. ročník medzinárodného fotografického festivalu Dni fotografie v Leviciach 2015
11. ročník medzinárodného fotografického festivalu Dni fotografie v Leviciach 2018
ZLATÝ ONYX Levice - Výber z návrhov Jána Čalovka 2020
Cibachrome (1960 - dodnes)
Kdesi na konci histórie toho, čo sa dá označiť za klasickú (dnes myslíme nedigitálnu, čiže chemickú) fotografiu, je cibachrome.
V časoch, keď sa k slovu prihlásila fotografia farebná, existovali popri sebe dva druhy farebného filmového materiálu.
Negatívny – vulgo „farebný film“ a pozitívny vulgo „diapozitív“.
Určite si ešte mnohí pamätajú, aké populárne bolo premietanie diapozitívov - no nie digitálnym projektorom, ale svetlom (väčšinou halogénovej) výkonnej žiarovky cez objektív na plátno alebo hoci aj na bielu stenu, čo sa nezriedka premenilo na malú spoločenskú udalosť.
Obraz na diapozitíve disponoval viacerými kvalitami - farebne zodpovedal reálnemu obrazu - červená bola červená, zelená zelená a modrá modrá, čo diapozitívy predurčovalo aj pre komerčné využitie.
Obraz bol kvalitnejší, farby predvídateľnejšie a ostrosť týchto materiálov bola v porovnaní s farebnými filmami veľmi vysoká.