Finančný agent - administratíva, sprostredkovanie
Kategória:
Financie a ekonomika
Finančný sprostredkovateľ je osoba, ktorá sa zaoberá poskytovaním finančných služieb a poradenských služieb zákazníkom. Hlavnou úlohou finančného sprostredkovateľa je pomôcť zákazníkom s riešením ich finančných potrieb a cieľov. Niektoré z hlavných činností finančného sprostredkovateľa sú:
Poradenstvo: Finančný sprostredkovateľ poskytuje poradenské služby zákazníkom týkajúce sa ich finančných cieľov a potrieb. Môže tiež pomôcť s výberom vhodných finančných produktov a služieb.
- Predaj finančných produktov
Správa portfólia: Finančný sprostredkovateľ sleduje a správa portfólia svojich zákazníkov, aby zabezpečil, že ich finančné ciele sú na správnej ceste.
Monitorovanie trhu: Finančný sprostredkovateľ sleduje finančný trh a aktualizácie týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohol poskytnúť aktuálne informácie svojim zákazníkom.
Vzdelávanie zákazníkov: Finančný sprostredkovateľ tiež zodpovedá za vzdelávanie svojich zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohli lepšie rozumieť svojim finančným možnostiam a rozhodnutiam.
Nástup možný ihneď.
Poradenstvo: Finančný sprostredkovateľ poskytuje poradenské služby zákazníkom týkajúce sa ich finančných cieľov a potrieb. Môže tiež pomôcť s výberom vhodných finančných produktov a služieb.
- Predaj finančných produktov
Správa portfólia: Finančný sprostredkovateľ sleduje a správa portfólia svojich zákazníkov, aby zabezpečil, že ich finančné ciele sú na správnej ceste.
Monitorovanie trhu: Finančný sprostredkovateľ sleduje finančný trh a aktualizácie týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohol poskytnúť aktuálne informácie svojim zákazníkom.
Vzdelávanie zákazníkov: Finančný sprostredkovateľ tiež zodpovedá za vzdelávanie svojich zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohli lepšie rozumieť svojim finančným možnostiam a rozhodnutiam.
Nástup možný ihneď.
Podobné inzeráty
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch. Sústreďujeme sa na dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie. Každé finančné riešenia prispôsobujeme aktuálnej životnej situácii naších klientov.
Ponúkame príležitosti pre cieľavedomých ľudí na východnom Slovensku.
Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné.
Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu.
Náplň práce:
- servis
- administratíva
- pomoc klientom
- mailová a telefonická komunikácia
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
- vzdelávacie kurzy a školenia
- flexibilný plat
- home office
- osobnostný rast
- kolektív
V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis (v prípade Vášho súhlasu spolu s fotkou) na email: sikulovakatarina1@
Dobrý deň,
do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci.
Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom.
Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie.
Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné)
Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu )
V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@
Ďakujem
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email:
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email:
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
April 2023
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 €
Pozícia: Finančný agent, Klientský pracovník, Konzultant, Obchodný zástupca, Privátny bankár
Pracovná oblasť: Bankovníctvo
Ekonomika, financie, účtovníctvo
Obchod
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Február 2023
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujem 3 voľné miesta.
JE POTREBNÉ PREČÍTAŤ PONUKU CELÚ A DOKONCA
Čo by si vlastne robila?
Najprv ťa naučíme, čo budeš potrebovať - ako komunikovať s klientom, ako nájsť klienta, ako spracovať jeho požiadavky, ako vypracovať pre neho ponuku.
To znamená :
- ako zrealizovať prvé stretnutie s klientom
- ako správne urobiť klientovi analýzu jeho požiadaviek
- ako nájsť vhodné riešenia klientových cieľov
Pomôžeme ti, sa zorientovať v práci s klientami.
Akvizícia nových klientov, budovanie svojho kmeňa.
Vždy ti bude po ruke kouč, ktorý ti pomôže na každom tvojom kroku.
Tvojou pracovnou náplňou, bude tvoriť finančné riešenia na mieru a pomáhať vytvárať lepšiu finančnú budúcnosť pre seba a svojich klientov, v priateľskej a rodinnej atmosfére nášho kolektívu.
Po skončení materskej/rodičáku už budeš mať istotu, že máš dobre rozbehnutý a fungujúci biznis.
Prečo táto ponuka?
Šťastná matka - šťastné deti.
Šťastná matka je vtedy, ak dokáže zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim deťom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca z domu
Kariérny rast
Flexibilný pracovný čas
FIX 400€ na 5 mesiacov pre tie najlepšie/najšikovnejšie
Príspevok na auto
Doživotná renta
Vzdelávanie
Firemné dovolenky 4x ročne podľa výkonu
Informácie o výberovom konaní
Motivačný list výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť
Cieľavedomosť
Vytrvalosť
Pracovitosť
Ochota učiť sa nové veci
Lojálnosť
Drive
Úprimnosť
Dobrý deň, hľadám kolegov na pracovné pozície od administratívy až po manažment.
Náplň práce:
-online a osobná komunikácia so zákazníkom
-audit existujúcich riešení
-plánovanie existujúcich riešení
-práca s počítačom
-administratíva
Benefity:
-nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme)
-kariérny a platový rast
-neustále vzdelávanie
-flexibilný pracovný čas
-mladý kolektív
-víkendové akcie a rekreácia
a mnoho ďalších
Podmienky pre uchádzačov:
-ukončené stredoškolské vzdelanie
-skúsenosť s Microsoft Word
Platové podmienky:
- v závislosti od pozície
Poznámka:
Práca je na dohodu- živnosť.
V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na nižšie uvedený e-mail.
Ďakujem