inzercia, predaj, predám, bazár

Finančný agent - administratíva, sprostredkovanie

Kategória: Financie a ekonomika

Finančný sprostredkovateľ je osoba, ktorá sa zaoberá poskytovaním finančných služieb a poradenských služieb zákazníkom. Hlavnou úlohou finančného sprostredkovateľa je pomôcť zákazníkom s riešením ich finančných potrieb a cieľov. Niektoré z hlavných činností finančného sprostredkovateľa sú:

Poradenstvo: Finančný sprostredkovateľ poskytuje poradenské služby zákazníkom týkajúce sa ich finančných cieľov a potrieb. Môže tiež pomôcť s výberom vhodných finančných produktov a služieb.

- Predaj finančných produktov

Správa portfólia: Finančný sprostredkovateľ sleduje a správa portfólia svojich zákazníkov, aby zabezpečil, že ich finančné ciele sú na správnej ceste.

Monitorovanie trhu: Finančný sprostredkovateľ sleduje finančný trh a aktualizácie týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohol poskytnúť aktuálne informácie svojim zákazníkom.

Vzdelávanie zákazníkov: Finančný sprostredkovateľ tiež zodpovedá za vzdelávanie svojich zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohli lepšie rozumieť svojim finančným možnostiam a rozhodnutiam.

Nástup možný ihneď.
Finančný agent - administratíva, sprostredkovanie
Podobné inzeráty
Brigáda pre študentov - finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch. Sústreďujeme sa na dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie. Každé finančné riešenia prispôsobujeme aktuálnej životnej situácii naších klientov. Ponúkame príležitosti pre cieľavedomých ľudí na východnom Slovensku. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Náplň práce: - servis - administratíva - pomoc klientom - mailová a telefonická komunikácia Ponúkané výhody - flexibilný pracovný čas - firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy - vzdelávacie kurzy a školenia - flexibilný plat - home office - osobnostný rast - kolektív V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis (v prípade Vášho súhlasu spolu s fotkou) na email: sikulovakatarina1@
Obchodník-manažér-administratíva
Dobrý deň, do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci. Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom. Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie. Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné) Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu ) V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@ Ďakujem
Finančný konzultant, poisťovací agent
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve? Zamestnávateľ: Allianz a.s. Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas? Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa? Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu? Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom. TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily. Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec. Vašou úlohou bude: • vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti • ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta • servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti • starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line. Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný. Osobnostné predpoklady a zručnosti Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom? • Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním • So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia • S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť • Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie • Podmienkou je bezúhonnosť • Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti obchod Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Email:
Finančný konzultant, poisťovací agent
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve? Zamestnávateľ: Allianz a.s. Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas? Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa? Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu? Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom. TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily. Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec. Vašou úlohou bude: • vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti • ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta • servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti • starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line. Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný. Osobnostné predpoklady a zručnosti Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom? • Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním • So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia • S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť • Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie • Podmienkou je bezúhonnosť • Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti obchod Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Email:
Mamička na materskej, rodičovskej môže zarábať 2000€
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu April 2023 Mzdové podmienky (brutto) 2 000 EUR/mesiac Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 € Pozícia: Finančný agent, Klientský pracovník, Konzultant, Obchodný zástupca, Privátny bankár Pracovná oblasť: Bankovníctvo Ekonomika, financie, účtovníctvo Obchod Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Február 2023 Mzdové podmienky (brutto) 2 000 EUR/mesiac Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 € Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Obsadzujem 3 voľné miesta. JE POTREBNÉ PREČÍTAŤ PONUKU CELÚ A DOKONCA Čo by si vlastne robila? Najprv ťa naučíme, čo budeš potrebovať - ako komunikovať s klientom, ako nájsť klienta, ako spracovať jeho požiadavky, ako vypracovať pre neho ponuku. To znamená : - ako zrealizovať prvé stretnutie s klientom - ako správne urobiť klientovi analýzu jeho požiadaviek - ako nájsť vhodné riešenia klientových cieľov Pomôžeme ti, sa zorientovať v práci s klientami. Akvizícia nových klientov, budovanie svojho kmeňa. Vždy ti bude po ruke kouč, ktorý ti pomôže na každom tvojom kroku. Tvojou pracovnou náplňou, bude tvoriť finančné riešenia na mieru a pomáhať vytvárať lepšiu finančnú budúcnosť pre seba a svojich klientov, v priateľskej a rodinnej atmosfére nášho kolektívu. Po skončení materskej/rodičáku už budeš mať istotu, že máš dobre rozbehnutý a fungujúci biznis. Prečo táto ponuka? Šťastná matka - šťastné deti. Šťastná matka je vtedy, ak dokáže zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim deťom. Zamestnanecké výhody, benefity Práca z domu Kariérny rast Flexibilný pracovný čas FIX 400€ na 5 mesiacov pre tie najlepšie/najšikovnejšie Príspevok na auto Doživotná renta Vzdelávanie Firemné dovolenky 4x ročne podľa výkonu Informácie o výberovom konaní Motivačný list výhodou. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Osobnostné predpoklady a zručnosti Komunikatívnosť Cieľavedomosť Vytrvalosť Pracovitosť Ochota učiť sa nové veci Lojálnosť Drive Úprimnosť
Finančný sprostredkovateľ
Dobrý deň, hľadám kolegov na pracovné pozície od administratívy až po manažment. Náplň práce: -online a osobná komunikácia so zákazníkom -audit existujúcich riešení -plánovanie existujúcich riešení -práca s počítačom -administratíva Benefity: -nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme) -kariérny a platový rast -neustále vzdelávanie -flexibilný pracovný čas -mladý kolektív -víkendové akcie a rekreácia a mnoho ďalších Podmienky pre uchádzačov: -ukončené stredoškolské vzdelanie -skúsenosť s Microsoft Word Platové podmienky: - v závislosti od pozície Poznámka: Práca je na dohodu- živnosť. V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na nižšie uvedený e-mail. Ďakujem