Finančný manažment - nie predaj produktov
Kategória:
Management
Staňte sa súčasťou úspešného týmu odborníkov.
Príjmeme cieľavedomých ľudí na prácu s optimalizáciou finančných prostriedkov a právnu ochranu klientov
Výhody: zaškolenie a konzultácie s nadriadeným dokedy to bude potrebné
základný plat pri záujme učiť sa 1300€
Po zaškolení mzda 3000€ a viac
Podmienky: vzdelanie min s maturitou, čistý register trestov
Preferujem prácu v Nitre, Zlatých Moravciach a Leviciach. Možnosti sú však neobmedzené na celé Slovensko, keďže máme prepracovaný online systém.
Teším sa na prípadnú spoluprácu
Neváhajte ma kontaktovať od 9:30 do 16:00 na v prípade akýchkoľvek otázok príp kovacovakristina1@
Príjmeme cieľavedomých ľudí na prácu s optimalizáciou finančných prostriedkov a právnu ochranu klientov
Výhody: zaškolenie a konzultácie s nadriadeným dokedy to bude potrebné
základný plat pri záujme učiť sa 1300€
Po zaškolení mzda 3000€ a viac
Podmienky: vzdelanie min s maturitou, čistý register trestov
Preferujem prácu v Nitre, Zlatých Moravciach a Leviciach. Možnosti sú však neobmedzené na celé Slovensko, keďže máme prepracovaný online systém.
Teším sa na prípadnú spoluprácu
Neváhajte ma kontaktovať od 9:30 do 16:00 na v prípade akýchkoľvek otázok príp kovacovakristina1@
Podobné inzeráty
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.);
• Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek
• Interpretácia finančných výsledkov;
• Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie;
• Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov;
• Manažovanie tímu;
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi;
• Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny;
• Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií;
• Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry;
• Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi;
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ????
- 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona
- platený sick day
- platené narodeninové voľno, darčekové poukážky
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na šport - Multisport
- čiastočný home-office
- flexibilný pracovný čas
- krátke piatky do 12:00
- možnosť kariérneho a profesijného rastu
- školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
- výučba business angličtiny
- individuálny prístup
- teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti
- referral bonus pri odporučení nového kolegu
- kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie
- príjemné pracovné prostredie v skvelom teame
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor
Počet rokov praxe 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky
- vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod
- výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním
- komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz
- nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy
Mzda: od 3500,- EUR v čistom
Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Ponúkame dve voľné miesta v oblasti financií, jedná sa optimalizáciu finančných produktov na základe legislatívnych zmien - databáza klientov k dispozícií
Požadujeme: schopnosť učiť sa nové veci, príjemné vystupovanie
Ponúkame: rastové príjemné prostredie, nadpriemerné finančné ohodnotenie
Mzda: 600 základ + výkon
Pre firmu s dlhoročnou podnikateľskou históriou v oblasti zdravotníctva obsadzujeme pozíciu Manager. Firma má záujem naštartovať spoluprácu s človekom, ktorý bude pravou rukou pre majiteľov spoločnosti a bude postupom času preberať do svojej kompetencie rôzne oblasti a zodpovednosti vo firme.
Náplň práce a očakávania od uchádzača:
Vzhľadom na oblasť, v ktorej firma pôsobí – zdravotníctvo – je hlavným očakávaním od uchádzača empatický prístup k pacientovi – klientovi.
Personálna a mzdová agenda – skúsenosti z práce s ľuďmi, manažment a riadenie ľudí a organizácia práce sú výhodou.
Ekonomická a finančná oblasť – ak máte skúsenosti s podnikaním a venovali ste sa riadeniu firmy, resp. ste pracovali v tejto oblasti, bude to pre vás taktiež výhoda pri štarte na pozícii.
Marketing a PR – znalosť online prostredia, sociálne siete a iné komunikačné kanály a s tým súvisiaca komunikácia, budovanie značky a získavanie nových klientov – aj táto oblasť bude postupne patriť do kompetencií Managera.
Podmienky spolupráce a finančné ohodnotenie:
- firma má prioritne záujem o spoluprácu na živnosť. V prípade, že máte záujem o TPP, ohláste sa a podľa vašich zručností a skúseností bude hľadať spoločnosť možnosť dohody.
- fin. ohodnotenie 1000 eur/mesiac + % zo zisku – mesačné vyhodnocovanie a vyplácanie! Výšku % budeme komunikovať telefonicky/osobne.
Firma ponúka:
- prácu v elegantnom a príjemnom prac. prostredí
- je stabilný zamestnávateľ dlhodobo etablovaný v oblasti starostlivosti o zdravie pacientov
Kontaktujte nás na tel. čísle alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred serióznym uchádzačom za záujem.
Mám vyštudovaný odbor Manažment verejnej správy, Prešovská univerzita v Prešove, neskôr doplnené o učiteľstvo MAT/FYZ/INF v PU v Prešove. Hľadám si seriózne zamestnanie, ktoré naplní moje očakávania.
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Warehouse Teamleader*
Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Termín nástupu: 11.2022
Mzdové podmienky: min.901€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administrácia skladového hospodárstva
Zodpovednosti:
Manažment ľudských zdrojov v oddelení skladu
Organizácia skladu a skladová administratíva
Viac info pri osobnom pohovore
Zamestnanecké výhody:
2 zmenná prevádzka
Víkendy + štátne sviatky voľno
Výkonnostný bonus
Stravné lístky v hodnote 4,80€
Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže
Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie
Základná znalosť Angličtiny
Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v informačno-logistickom skladovom systéme
V prípade záujmu nás kontaktujte mailom na adrese: andrea.drajnova@
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Warehouse Teamleader*
Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky: min. 1000€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administrácia skladového hospodárstva
Zodpovednosti:
Manažment ľudských zdrojov v oddelení skladu
Organizácia skladu a skladová administratíva
Viac info pri osobnom pohovore
Zamestnanecké výhody:
2 zmenná prevádzka
Víkendy + štátne sviatky voľno
Výkonnostný bonus
Stravné lístky v hodnote 5,10€
Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže
Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie
Základná znalosť Angličtiny
Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v informačno-logistickom skladovom systéme
V prípade záujmu nás kontaktujte mailom na adrese: barbora.ondrejova@