Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky
Kategória:
Financie a ekonomika
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Podobné inzeráty
Finančný sprostredkovateľ je osoba, ktorá sa zaoberá poskytovaním finančných služieb a poradenských služieb zákazníkom. Hlavnou úlohou finančného sprostredkovateľa je pomôcť zákazníkom s riešením ich finančných potrieb a cieľov. Niektoré z hlavných činností finančného sprostredkovateľa sú:
Poradenstvo: Finančný sprostredkovateľ poskytuje poradenské služby zákazníkom týkajúce sa ich finančných cieľov a potrieb. Môže tiež pomôcť s výberom vhodných finančných produktov a služieb.
- Predaj finančných produktov
Správa portfólia: Finančný sprostredkovateľ sleduje a správa portfólia svojich zákazníkov, aby zabezpečil, že ich finančné ciele sú na správnej ceste.
Monitorovanie trhu: Finančný sprostredkovateľ sleduje finančný trh a aktualizácie týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohol poskytnúť aktuálne informácie svojim zákazníkom.
Vzdelávanie zákazníkov: Finančný sprostredkovateľ tiež zodpovedá za vzdelávanie svojich zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohli lepšie rozumieť svojim finančným možnostiam a rozhodnutiam.
Nástup možný ihneď.
Finančný sprostredkovateľ a manažér
Pracovné miesto: Námestovo, Tvrdošín a Dolný Kubín
Zodpovednosť:
- Poskytovanie finančných poradenských služieb zákazníkom
- Predaj finančných produktov, ako sú komplexné finančné služby ,investičné produkty a poistenie ,benefity
- Monitorovanie finančného trhu a ponúkanie aktuálnych informácií zákazníkom
- Správa portfólia zákazníkov a sledovanie ich finančných cieľov
- Vzdelávanie zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb
Požadované zručnosti:
- Skúsenosti v oblasti finančných služieb a poradenstva
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
-Schopnosť analyzovať a porozumieť finančným produktom a trhom
- Zodpovednosť a precíznosť
- Vysoko rozvinuté zručnosti v oblasti správy času a úloh
Vzdelanie: Stredné alebo vysoké školské vzdelanie v oblasti financií alebo podobnej oblasti je výhodou. Certifikáciu v oblasti financi zabezpečíme
Ak máte záujem o túto pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na [anton.jadron@] poprípade telefonisky
Upozorňujeme, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za prejavený záujem o túto pozíciu.
PRACOVNÁ PRÍLEŽITOSŤFINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA
‼️Práca v kolektíve, vhodná aj ako vedlajšia pracovná činnosť popri štúdiu či inej práci alebo ako hlavná pracovná činnosť ‼️
Náplň práce :
* Stretnutia s klientmi, Finančná analýza, plánovanie, servis zmlúv klientov
* Profesionálne finančné sprostredkovanie
* Administratívna práca
* Po zaškolení vedenie teamu, pohovory a motivovanie l'udí k výsledkom
* Práca s pocítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnostami, servisné telefonáty a stretnutia.
Zamestnanecké výhody a benefity :
* Flexibilný pracovný čas
* Individuálna monosť kariérneho rastu
* Atraktívne odmeňovanie
* Vzdelávanie a odborná príprava vo všetkých fzach kariéry
* Podpora a pomoc od centrály
* Benefitný program firmy
* Teambuilding, Pracovné cesty, dovolenky
Osobnostné predpoklady a zručnosti :
* samostatnost a flexibilita, prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, ambícia osobnostného a odborného rastu
Informujte sa o možnostiach stať sa členom nášho tímu na nasledujúcej e-mailovej adrese:
5525228@ alebo cez messenger.
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom:
Finančný konzultant junior
Finančný špecialista senior
Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami
Ponúkame:
-stabilitu, zázemie, značku
-zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy
-výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí
-bezplatné vzdelávanie, zaškolenie
-databázovú podporu
-provízie + fix, bonusy
-špeciálne odmeňovanie pre skúsených
Podmienky:
-komunikatívnosť
-empatia, ľudskosť
-profesionálne vystupovanie
-minimálne stredoškolské vzdelanie
-akákoľvek práca s klientom vítaná
Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe
Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu,
pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@
prípadne zavolajte:
poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy.
Asistent predaja 1000,-
Obchodný manažér 1800,-
Realitný maklér 2000,-
Viac informácii na čísle
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať