inzercia, predaj, predám, bazár

Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky

Kategória: Financie a ekonomika

Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:

Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva

Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)

Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas

Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť

V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky
Podobné inzeráty
Finančný agent - administratíva, sprostredkovanie
Finančný sprostredkovateľ je osoba, ktorá sa zaoberá poskytovaním finančných služieb a poradenských služieb zákazníkom. Hlavnou úlohou finančného sprostredkovateľa je pomôcť zákazníkom s riešením ich finančných potrieb a cieľov. Niektoré z hlavných činností finančného sprostredkovateľa sú: Poradenstvo: Finančný sprostredkovateľ poskytuje poradenské služby zákazníkom týkajúce sa ich finančných cieľov a potrieb. Môže tiež pomôcť s výberom vhodných finančných produktov a služieb. - Predaj finančných produktov Správa portfólia: Finančný sprostredkovateľ sleduje a správa portfólia svojich zákazníkov, aby zabezpečil, že ich finančné ciele sú na správnej ceste. Monitorovanie trhu: Finančný sprostredkovateľ sleduje finančný trh a aktualizácie týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohol poskytnúť aktuálne informácie svojim zákazníkom. Vzdelávanie zákazníkov: Finančný sprostredkovateľ tiež zodpovedá za vzdelávanie svojich zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohli lepšie rozumieť svojim finančným možnostiam a rozhodnutiam. Nástup možný ihneď.
Finančný sprostredkovateľ a manažér
Finančný sprostredkovateľ a manažér Pracovné miesto: Námestovo, Tvrdošín a Dolný Kubín Zodpovednosť: - Poskytovanie finančných poradenských služieb zákazníkom - Predaj finančných produktov, ako sú komplexné finančné služby ,investičné produkty a poistenie ,benefity - Monitorovanie finančného trhu a ponúkanie aktuálnych informácií zákazníkom - Správa portfólia zákazníkov a sledovanie ich finančných cieľov - Vzdelávanie zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb Požadované zručnosti: - Skúsenosti v oblasti finančných služieb a poradenstva - Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti -Schopnosť analyzovať a porozumieť finančným produktom a trhom - Zodpovednosť a precíznosť - Vysoko rozvinuté zručnosti v oblasti správy času a úloh Vzdelanie: Stredné alebo vysoké školské vzdelanie v oblasti financií alebo podobnej oblasti je výhodou. Certifikáciu v oblasti financi zabezpečíme Ak máte záujem o túto pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na [anton.jadron@] poprípade telefonisky Upozorňujeme, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za prejavený záujem o túto pozíciu.
FINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA
PRACOVNÁ PRÍLEŽITOSŤFINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA ‼️Práca v kolektíve, vhodná aj ako vedlajšia pracovná činnosť popri štúdiu či inej práci alebo ako hlavná pracovná činnosť ‼️ Náplň práce : * Stretnutia s klientmi, Finančná analýza, plánovanie, servis zmlúv klientov * Profesionálne finančné sprostredkovanie * Administratívna práca * Po zaškolení vedenie teamu, pohovory a motivovanie l'udí k výsledkom * Práca s pocítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnostami, servisné telefonáty a stretnutia. Zamestnanecké výhody a benefity : * Flexibilný pracovný čas * Individuálna monosť kariérneho rastu * Atraktívne odmeňovanie * Vzdelávanie a odborná príprava vo všetkých fzach kariéry * Podpora a pomoc od centrály * Benefitný program firmy * Teambuilding, Pracovné cesty, dovolenky Osobnostné predpoklady a zručnosti : * samostatnost a flexibilita, prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, ambícia osobnostného a odborného rastu Informujte sa o možnostiach stať sa členom nášho tímu na nasledujúcej e-mailovej adrese: 5525228@ alebo cez messenger.
Práca v kancelárii BB, ZV, ZH aj s možnosťou práce z domu
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom: Finančný konzultant junior Finančný špecialista senior Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami Ponúkame: -stabilitu, zázemie, značku -zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy -výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí -bezplatné vzdelávanie, zaškolenie -databázovú podporu -provízie + fix, bonusy -špeciálne odmeňovanie pre skúsených Podmienky: -komunikatívnosť -empatia, ľudskosť -profesionálne vystupovanie -minimálne stredoškolské vzdelanie -akákoľvek práca s klientom vítaná Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu, pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@ prípadne zavolajte: poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
Asistent predaja, obchodný manažér a realitný maklér
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy. Asistent predaja 1000,- Obchodný manažér 1800,- Realitný maklér 2000,- Viac informácii na čísle
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať