Hepco&Becker - kufre
Kategória:
Cestovné motocykle
Ahoj,
Predavam 3ks hepco&becker plastovych kufrov, seria JUNIOR, topcase s platnou + bocne kufre rovnakeho rozmeru.
Mal som ich na Vstrom 1000, sluzili dobre a dlho.
Cena za 3ks vratane platne je 420e + DOHODA pri rychlom jednani.
K videniu v LV.
Predavam 3ks hepco&becker plastovych kufrov, seria JUNIOR, topcase s platnou + bocne kufre rovnakeho rozmeru.
Mal som ich na Vstrom 1000, sluzili dobre a dlho.
Cena za 3ks vratane platne je 420e + DOHODA pri rychlom jednani.
K videniu v LV.
Podobné inzeráty
Ahojte,
Vymenil by som tieto 3 plastove kufre Hepco & Becker, s drziakmi a platnou, za 2 bocne hlinikove s drziakmi.
Ak by bol zaujem, prihodim k nim este jeden givi topcase (stareho data, nemam foto).
Pripadne predam, celu sadu, cena dohodou individualne.
Dakujem :)
Osobny odber, uprednostnujem komunikaciu mailom.
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých 73.900 km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné spotrebné veci. Kompletná servisná história doložená faktúrami.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené. Zazimovaná v garáži, do plna natankovaná so stabilizátorom paliva. Na jar stačí len sadnúť a jazdiť.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách strašne málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát už nebude čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.900,- €
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých 73.900 km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné spotrebné veci. Kompletná servisná história doložená faktúrami.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené. Zazimovaná v garáži, do plna natankovaná so stabilizátorom paliva. Na jar stačí len sadnúť a jazdiť.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách strašne málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát už nebude čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.800,- €
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné veci. Servisná história doložená faktúrami. Čerstvá STK platná do 04/2025. STK absolútne bez problémov.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách veľmi málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát z rodinných dôvodov už nie je čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.500,- €
možná výmena za: Aprilia Tuono, KTM Superduke, BMW S1000R, Yamaha Warrior + dohoda o doplatku, príp. ponúknite
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
Predám túto motorku s 12xxx km, km pribúdajú, rally verzia, vymenené sedlo z normálnej verzie, na rally sedle sa naozaj nedalo sedieť. Som druhý majitel, kupoval som ju keď mala niečo cez 1000km. Je kupovaná nová na Slovensku v Yamaha BA takže žiadny dovoz. Originál 2 kľúče a všetky knižky. Na motorke sú rôzne doplnky ako:
Barkbusters ( originál chrániče páčok samozrejme k tomu)
Yamaha vyhrievané rukoväte
Yamaha zvýšené riadidlá
Predný kryt svetla
Navigácia Zumo XT vrátane držiaku Touratech, uzamykatelne. GPS sa spusti automaticky po naštartovaní motorky, inštalované v yamahe, display snímatelný ( stojí cez 500e)
One figer clutch pre ľahšie stlačenie spojky
Vyššie plexi Puig aj nižšie plexi plus posuvné nadstavovanie
Extra chrániče niektorých častí motora
Centrálny stojan
Nadstavitelné páčky
Akrapovič výfuk s vynerateľnou Db vložkou
Zvody dominator ( originál zvody pridám k motorke)
Bočné padáky Hepco & Becker
Hliníkový kryt reťaze
Kryt prevodovky
Nové gumy pred 300 km ( vpredu Tkc80 vzadu e07+), originál gumy ( viac ako 70 percentnom stave k tomu, menil som kedže som zistil, že v blate sú úplne na nič). Moja prvá adventure motorka jazdená 90 percent asfalt 10 percent šotolinové polné cesty.
Motorku som polozil asi v 10km rýchlosti v poriadnom blate, sú šúchance na bočnom ľavom plaste (posledné fotky fotené hneď po páde takže to vyzerá zablatené a horšie ako v skutočnosti, po vyčistení takmer nevidno, ak by ste chceli úplne nový plast tak stojí 120e ale bolo by to zbytočné), teraz sú tam padacie rámy nemeckej značky Hepco and Becker. Ale je to adventure motorka, to k tomu patrí. Nie na leštenie a flexenie pred kaviarňou. Všetko funguje ako má, pomenil som na nej všetky potrebné menej kvalitné veci za lepšie ( napr originál yamaha padacie rámy sú ako papier, takisto chrániče rukoväte, barkbustery ktoré sú tam teraz sú perfektné), no žial stavba domu nepustí a moto bude robiť radosť niekomu druhému, taký je život.
Motorka je po servise 10/2022, takže len sadnúť a jazdiť.
V tejto verzii je poriadny kovový chránič motora.
Úplná servisná história.
Možnosť výhodného financovania.
Odpočet DPH nieje možný. Ak nemáte vážny záujem tak poprosím nekontaktovať, ušetríme si vzájomne čas, ďakujem.
Staršie video pred vymenením pár vecí:
Jazda a zvuk výfuku:
Predám yamahu XTZ750 super tenere rok 1989, 128 celkovo vyrobeny kus, v najvzacnejsej dakar farbe, povodny lak, vykon 51kw, v TP zapisany vykon 25kw, STK do 7/23, nova gelova baterka, komplet repas a nastavenie karburatorov, nove simeringy a olej v prednej vidlici, brzdove strmene po repase plus nove platnicky brembo, centralny stojan, pancierove hadice, repas palivovych kohutov, nova retazova sada, nove plaste plus duse, sportovy vyfuk remus, k moto mam za priplatok aj padaky hepco becker, a drziaky bocnych kufrov hepco becker. Kontaktujte ma prosim telefonicky