Hisun HS100-11
Kategória:
Skútre
Objem motora: 100cc (97cc)
Typ motora: 4T jednoválec vzduchom chladený
Suchá váha: 98kg
Výkon: 5,5kw (7,4PS)
Nájazd: Okolo 1700km (vysvetlim pod špecifikáciami)
Objem nádrže: 4,5 alebo 5l
Spotreba: Dá sa ísť aj za 1,75l/100km, pri "ťažšej ruke" to je viac
Max. Rýchlosť: cca 85km/h pri človekovi so 120kg.
Štartovanie: el. štartér
Prevodovka: 4-stupňový poloautomat (kvalty sa hádžu bez spojky N-1-2-3-4 smerom dole a ide to dookola)
Skúter je plne pojazdný, bez TP a ŠPZ. Fotky sú aktuálne a kilometre budú ešte pribúdať, aj keď nie moc. Motoricky si dovolím povedať v super stave, kvôli malému nájazdu. Olej menený v deň kúpy, taktiež vymenený preistotu aj palivový filter a NGK sviečka. Do benzínu som dával aditívum VIF. Olej ešte pred predajom vymením, 10W40.
Ja som na ňom jazdil cca rok a pár mesiacov. Má trochu športovejší zvuk, pretože bol na môj vkus tichý, tak teraz už znie lepšie po odstránení tĺmenia z výfuku. Skúter je vďaka sekvenčnej prevodovke živši ako niektore 125 skútre s CVT prevodovkou a má príjemný ťah aj pri mojej váhe. Viem poslať po dohode nejaké video, ak by ste mali záujem.
Som 2. majiteľ, keď som skúter kúpil, chýbalo tachometrové lanko a predná maska bola zlomená (je tam nová ale aj tá už stihla trochu popraskať). Čize cca za pol roka som najazdil bez tacho. 650km, po kúpení tach. lanka cca za pol roka 1000km.
Plasty nie sú zrovna tip-top, predsalen to je čína aj keď značková, tak nie sú najlepšej kvality a na niektorých miestach sú popraskané, alebo sa nájde niekde odlupnutá farba.
Chyby: chýbaju blinkre, dokážem ich niekde nájsť ale nefungujú ako by mali, nefunguje plavák a neukazuje stav paliva, kozmetické vady.
DÔVOD predaja je taký, že chcem prejsť na silnejšiu motorku. Poprípade vymením za nejaké enduro 125 alebo väčsie s nejakým menším doplatkom, nie pitbike.
Prosím, kontaktujte ma e-mailom, tel. číslo neexistuje. Ďakujem.
Typ motora: 4T jednoválec vzduchom chladený
Suchá váha: 98kg
Výkon: 5,5kw (7,4PS)
Nájazd: Okolo 1700km (vysvetlim pod špecifikáciami)
Objem nádrže: 4,5 alebo 5l
Spotreba: Dá sa ísť aj za 1,75l/100km, pri "ťažšej ruke" to je viac
Max. Rýchlosť: cca 85km/h pri človekovi so 120kg.
Štartovanie: el. štartér
Prevodovka: 4-stupňový poloautomat (kvalty sa hádžu bez spojky N-1-2-3-4 smerom dole a ide to dookola)
Skúter je plne pojazdný, bez TP a ŠPZ. Fotky sú aktuálne a kilometre budú ešte pribúdať, aj keď nie moc. Motoricky si dovolím povedať v super stave, kvôli malému nájazdu. Olej menený v deň kúpy, taktiež vymenený preistotu aj palivový filter a NGK sviečka. Do benzínu som dával aditívum VIF. Olej ešte pred predajom vymením, 10W40.
Ja som na ňom jazdil cca rok a pár mesiacov. Má trochu športovejší zvuk, pretože bol na môj vkus tichý, tak teraz už znie lepšie po odstránení tĺmenia z výfuku. Skúter je vďaka sekvenčnej prevodovke živši ako niektore 125 skútre s CVT prevodovkou a má príjemný ťah aj pri mojej váhe. Viem poslať po dohode nejaké video, ak by ste mali záujem.
Som 2. majiteľ, keď som skúter kúpil, chýbalo tachometrové lanko a predná maska bola zlomená (je tam nová ale aj tá už stihla trochu popraskať). Čize cca za pol roka som najazdil bez tacho. 650km, po kúpení tach. lanka cca za pol roka 1000km.
Plasty nie sú zrovna tip-top, predsalen to je čína aj keď značková, tak nie sú najlepšej kvality a na niektorých miestach sú popraskané, alebo sa nájde niekde odlupnutá farba.
Chyby: chýbaju blinkre, dokážem ich niekde nájsť ale nefungujú ako by mali, nefunguje plavák a neukazuje stav paliva, kozmetické vady.
DÔVOD predaja je taký, že chcem prejsť na silnejšiu motorku. Poprípade vymením za nejaké enduro 125 alebo väčsie s nejakým menším doplatkom, nie pitbike.
Prosím, kontaktujte ma e-mailom, tel. číslo neexistuje. Ďakujem.
Podobné inzeráty
Objem motora: 100cc (97cc)
Typ motora: 4T jednoválec vzduchom chladený
Suchá váha: 98kg
Výkon: 5,5kw (7,4PS)
Nájazd: Okolo 1700km (vysvetlim pod špecifikáciami)
Objem nádrže: 4,5 alebo 5l
Spotreba: Dá sa ísť aj za 1,75l/100km, pri "ťažšej ruke" to je viac
Max. Rýchlosť: cca 85km/h pri človekovi so 120kg.
Štartovanie: el. štartér
Prevodovka: 4-stupňový poloautomat (kvalty sa hádžu bez spojky N-1-2-3-4 smerom dole a ide to dookola)
Skúter je plne pojazdný, bez TP a ŠPZ. Fotky sú aktuálne a kilometre budú ešte pribúdať, aj keď nie moc. Motoricky si dovolím povedať v super stave, kvôli malému nájazdu. Olej menený v deň kúpy, taktiež vymenený preistotu aj palivový filter a NGK sviečka. Do benzínu som dával aditívum VIF. Olej ešte pred predajom vymením, 10W40.
Ja som na ňom jazdil cca rok a pár mesiacov. Má trochu športovejší zvuk, pretože bol na môj vkus tichý, tak teraz už znie lepšie po odstránení tĺmenia z výfuku. Skúter je vďaka sekvenčnej prevodovke živši ako niektore 125 skútre s CVT prevodovkou a má príjemný ťah aj pri mojej váhe. Viem poslať po dohode nejaké video, ak by ste mali záujem.
Som 2. majiteľ, keď som skúter kúpil, chýbalo tachometrové lanko a predná maska bola zlomená (je tam nová ale aj tá už stihla trochu popraskať). Čize cca za pol roka som najazdil bez tacho. 650km, po kúpení tach. lanka cca za pol roka 1000km.
Plasty nie sú zrovna tip-top, predsalen to je čína aj keď značková, tak nie sú najlepšej kvality a na niektorých miestach sú popraskané, alebo sa nájde niekde odlupnutá farba.
Chyby: chýbaju blinkre, dokážem ich niekde nájsť ale nefungujú ako by mali, nefunguje plavák a neukazuje stav paliva, kozmetické vady.
DÔVOD predaja je taký, že chcem prejsť na silnejšiu motorku. Poprípade vymením za nejaké enduro 125 alebo väčsie s nejakým menším doplatkom, nie pitbike.
Prosím, kontaktujte ma e-mailom, tel. číslo neexistuje. Ďakujem.
Objem motora: 100cc (97cc)
Typ motora: 4T jednoválec vzduchom chladený
Suchá váha: 98kg
Výkon: 5,5kw (7,4PS)
Nájazd: Okolo 1700km
Objem nádrže: 4,5 alebo 5l
Spotreba: Dá sa ísť aj za 1,75l/100km, pri "ťažšej ruke" to je viac
Max. Rýchlosť: cca 85km/h pri človekovi so 120kg.
Štartovanie: el. štartér
Prevodovka: 4-stupňový poloautomat (kvalty sa hádžu bez spojky N-1-2-3-4 smerom dole a ide to dookola)
Skúter je plne pojazdný, bez TP a ŠPZ. Fotky sú aktuálne. Motoricky si dovolím povedať v super stave, kvôli malému nájazdu. Olej menený v deň kúpy, taktiež vymenený preistotu aj palivový filter a NGK sviečka. Do benzínu som dával aditívum VIF. Olej menený 23.2.2023 pri 1130km, 10W40.
Skúter je vďaka sekvenčnej prevodovke živši ako niektore 125 skútre s CVT prevodovkou a má príjemný ťah aj pri mojej váhe.
Som 2. majiteľ, keď som skúter kúpil, chýbalo tachometrové lanko a predná maska bola zlomená (je tam nová ale aj tá už stihla trochu popraskať). Čize cca za pol roka som najazdil bez tacho. 650km, po kúpení tach. lanka cca za pol roka 1000km.
DÔVOD predaja je taký, že chcem prejsť na silnejšiu motorku. Vymením za nejaké enduro 125 alebo väčsie s nejakým menším doplatkom, nie pitbike.
Prosím, kontaktujte ma e-mailom, tel. číslo neexistuje. Ďakujem.
SKÚTR HISUN 125 ccm 2008
Slušná motorka po menším servisu, nová baterie
Dva stojany, orig. nosič , el. startér, alarm
Motor 125 ccm/7,5 kW
STK do 02/2027 + evidenční kontrola, SPZ v ceně
r.v.2008, naj. 4600 km
MŮŽETE VOLAT I O VÍKENDU - BRNO - MORAVANY
Dobry den, predam skuter s objemom motora 97cm3
4 - stupnovy poloautomat (rychlosti sa hadzu bez spojky)
Vykon - 5.5kw
Najazd - 1900km
Skuter je plne pojazdny, zivy aj pri vahe cloveka nad 100kg. Maximalka je pri tej vahe okolo 90km/h. Dovolim si povedat, ze motoricky v dobrom stave, 2.3.2023 meneny olej a palivovy filter. Do benzinu som pridaval VIF super benzin aditiv.
Nepiste mi picoviny typu: Dam 100 alebo 150 a pridem hned, za to si kupte rozhegany stary bicykel, dakujem. Kontaktujte ma e-mailom, alebo na messenger: Michal Hrivňák.