Hľadám administratívneho asistenta/tku v Martine
Kategória:
Administratíva
Pre účely pripravovanej knižnej publikácie hľadám človeka – najlepšie študenta, dôchodcu – na vedľajší pracovný úväzok, ktorý má vzťah k histórii, orientuje sa v knižniciach a múzeách. Ide o vyhotovovanie fotokópii z dokumentov v pamäťových inštitúciách. Plat: 7 eur / hod. V prípade záujmu pošlite štruktúrovaný životopis na Vybraní záujemcovia budú o pracovnej ponuke informovaní detailnejšie.
Podobné inzeráty
Hľadám asistenta/asistentku do kancelárie v Žiline (podmienky: komunikatívna, príjemné vystupovanie, ideálne prax v obchodnej sfére, prípadne priamo vo finančníctve (banky, poisťovne,....) nakoľko jednou z náplní bude aj vypracovávanie návrhov, mzda dohodou, životopisy posielajte na tomassadko@, ozvem sa len vybraným uchádzačom, ďakujem
Hľadám asistenta/tku, fix 700-1250, podľa dohody, podmienky: skúsenosti vo finančníctve, obchodné zručnosti, býva v ZA..., viac info na:
V prípade záujmu zašlite životopis na tomassadko@
ozvem sa len vybraným kandidátom
Nástup ihneď.
Hľadám na trvalý pracovný pomer osobného asistenta/tku na TPP.
Náplň práce:
Administratíva firmy, vybavovanie osobných termínov, spracovávanie faktúr.
Podmienky uchádzača:
•Byť zručný na PC
•Ovládať stresové situácie/Pohotovosť v príprade riešenia firmových záležitosti
•Pozitivné myslenie
•Anglicky/Nemecký jazyk (jeden z tíchto jazykov je potreba na B1!!)
Výhody:
•Nástupný plat je 800,-€ na mesiac + bonusy •Firemný telefón na súkromné účely, Notebook
•Po zaškolení firémne vozidlo
•Firemné akcie
•Žiaden stereotyp
V prípade záujmu vás poprosím kontaktovat na čísle .
Hľadáme administratívneho pracovníka
• 500 eur (brutto) + výkonnostný bonus
• na čiastočný úväzok
Chcete pracovať v mladom, dynamickom, anglicky hovoriacom tíme? Ste komunikatívny/a a zvládate administratívne úlohy?
Neváhajte nás kontaktovať!
Náplň práce
• Vedenie kancelárie a showroomu;
• Vybavovanie telefonických hovorov
(zákazníci, dodávatelia);
• Písomná komunikácia;
• Spracovávanie objednávok;
• Fakturácia a administratívna podpora;
• Správa kalendára a úloh;
Zamestnanecké výhody
• zamestnanecký balíček zo sortimentu spoločnosti,
• odborné a osobné školenia,
• mobilný telefón na služobné a súkromné
účely Požiadavky
• stredná škola s maturitou
• ďalšie vzdelávanie / HBO
• študent vysokej školy
• vysokoškolské vzdelanie I. stupňa • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazyk
• Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) • Slovenský jazyk - pokročilý (C1)
Odborné zručnosti
• Obchodná korešpondencia - pokročilý • Pokladňa - pokročilý
• Typografia - základy
• Skladové hospodárstvo - základy
• Fakturácia - základná znalosť systému KROS • Microsoft Excel - pokročilý
• Microsoft Outlook - pokročilý
• Microsoft Word - pokročilý
• Vodičský preukaz B Osobné zručnosti
• samostatnosť,
• komunikatívnosť,
• priateľský prístup,
• schopnosť zvládať stres,
• dôslednosť pri plnení pridelených úloh, • plynulá komunikácia v anglickom jazyku
Štruktúrovaný životopis s motivačným listom zasielajte na adresu
Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Príjmeme do pracovného pomeru administratívneho pracovníka. Podmienka - znalosť práce s PC. V prípade záujmu nás kontaktujte na tel.čísle: . Bližšie informácie na osobnom pohovore.
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa.
Náplň práce:
- administratíva, vyplňanie formulárov
- komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne)
- komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb)
- korešpondencia
- zastupovanie konateľa v neprítomnosti
Podmienky:
- SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP
- anglický jazyk - úroveň B2
Odmena:
- nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne
- výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu)
Benefity:
- wellness day (raz do mesiaca)
- firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook
- flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby
Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke: