inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadám asistentku

Kategória: Administratíva

Dobrý deň
Hľadám asistentku na tpp alebo dohodu
Jedna sa o firmu ktorá sa zaoberá nehnuteľnosťami ale aj inými aktivitami.
Jednoduchá praca pre sympatickú ženu - slečnu ktorá chce zarobit. A hlada stabilne miesto.
Plat je uvedený v čistom. Praca ponuka rôzne benefity ako auto a podobne.
Ak ste sa našla v tomto inzeráte tak email vytvorený pre túto pozíciu : newjob2022@
Poprosím poslať CV / a aspoň 2-3 fotky nie ktoré sú v CV vložené.

Termín nástupu od 1/2023 ale pochopiteľne je to na dohode.
Hľadám asistentku
Podobné inzeráty
Hľadáme asistentku - 2 dni v týždni
Hľadáme asistentku na dva dni v týždni Hľadáme spoľahlivú asistentku, ktorá bude pomáhať v pracovných záležitostiach na dva dni v týždni. Pracovné dni budú dohodnuté spoločne, a môžu sa prispôsobiť Vašim časovým možnostiam. Náplň práce bude zahŕňať administratívnu podporu, organizáciu dokumentov, zabezpečenie potrebných materiálov pre stretnutia, zabezpečenie komunikácie s klientami a dodávateľmi, a iné príbuzné úlohy. Hľadáme kandidátku s výbornými komunikačnými zručnosťami a organizačnými schopnosťami, ktorá má skúsenosti s administratívnou prácou. Výhodou je znalosť práce s počítačom a základné znalosti anglického jazyka. Preferujeme spoluprácu na živnosť. Ponúkame flexibilný pracovný čas, príjemné pracovné prostredie a príležitosť pracovať s úspešným a rýchlo sa rozvíjajúcim podnikom. Výkon práce je v Kysuckom Novom Meste. Ak máte záujem o túto pozíciu, prosím, zašlite svoj životopis na r.skolnik@
Hľadám asistenta/asistentku
Hľadám asistenta/asistentku do kancelárie v Žiline (podmienky: komunikatívna, príjemné vystupovanie, ideálne prax v obchodnej sfére, prípadne priamo vo finančníctve (banky, poisťovne,....) nakoľko jednou z náplní bude aj vypracovávanie návrhov, mzda dohodou, životopisy posielajte na tomassadko@, ozvem sa len vybraným uchádzačom, ďakujem
Hľadáme schopnú  asistentku/asistenta - BREZNO
Hľadáme všestranne schopnú asistentku na administratívne práce a vedenie kancelárie. Miesto pracoviska - BREZNO. Podmienky - Aspoň 1 svetový jazyk, vodičský preukaz \"B\", pracovitosť, komunikatívnosť, flexibilita, dokonalé ovládanie strojopisu, PC, Word, Excel, hospodárska korešpondencia... Zaujímavé prac. podmienky, nástupný plat 600,-€ + Životopis + foto + tel. číslo zasielajte na: enspolbrezno@
PRIJMEM ASISTENTKU
PRIJMEM ASISTENTKU Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom. Prvý kontakt cez mail. Životopis + 2 fotografie. Potom Vás budem kontaktovať ohľadom pohovoru.-- Práca vhodná pre mladú osobu (vek 19-30, bez záväzkov) Flexibilná pracovná doba. Práca je Vhodna pre student VŠ, prípadne popri inej práci V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. wowjob15@
Ponúkame prácu pre realitnú asistentku a zároveň maklérku.
Hľadáme asistentku (na polovičný úväzok), ktorá by čiastočne robila aj maklérsku prácu a chodila na obhliadky (max. 1x do týždňa ). Asistentskú prácu je možné vykonávať aj z domu. Sme profesionálna realitná kancelária, ktorá je na trhu viac ako 19 rokov, Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Viac informácií o nás nájdete na našej stránke. Zašlite nám stručný životopis mailom, dohodneme si s Vami osobné stretnutie. Realitná kancelária Kľúč, kluc@
Hľadáme asistentku
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.