Hľadám kolegyňu do kancelárie Zvolen
Kategória:
Administratíva
Máš prácu z pohodlia domova a rada by si sa posunula do kancelárie? Máme pre teba 1 voľné miesto v kancelárii priamo vo Zvolene.Ak si žienka a pracuješ online, nie telefonistka tak mi zavolaj aleob napis .
Podobné inzeráty
Ponúkam miesto v kancelárii priamo vo Zvolene. Hľadám do kancelárie ženu, ktorá má prácu na PC / telefonistky nie/ najlepšie ak máš prácu na pc práca v online priestore a nechceš už pracovať z domu. Pre viac info volajte. .
Naša spoločnosť hľadá šikovnú Nemecký hovoriacu kolegyňu ktorá bude mať prácu veľmi rada.
Náplň práce bude telefonovanie a písanie emailov v Nemeckom jazyku.Všetko naučíme zaškolime
Dobrý kolektiv v kancelárii pracovná doba od 8:00-15:00.
Pekne čisté nové priestory.
Poskytneme firemný telefón a notebook.
Hľadáme osobu ktorá sa vie predať a ma taky vnútorný drive,riadi sa srdiečkom a vie sa presadiť.
Ktorá bude mať prácu rada a bude pristupovať k veciam zodpovedne.
Na veku až tak nezáleží.
Platové ohodnotenie dohodou 1000€
Príjmeme kolegu/kolegyňu na administráciu e-shopu a tvorbu obsahu
Náplň práce:
- Vytváranie popisov k produktom ( vždy budú nejaké informácie k produktu, stačí ich prerobiť- podrobný návod vás naučíme.)
- Vytváranie popisov ku kategóriam – ide o štandardný opis podkategórií v hlavnej kategórií s následným prelinkovaním.
- Písanie článkov s tématikou:
- dom a záhrada (Rôzne návody pre záhradu, recenzie produktov, návody a typy pre domácnosť)
- Astronomické pozorovania a pomôcky (pozorovania v prírode a podobné články spojené s ďalekohľadmi, teleskopmi a mikroskopmi)
- Elektornika ( Novinky zo sveta elektroniky, návody porovnania modelov a podobné veci)
- Nahadzovanie produktov na e-shop ( spomínané popisy produktov bude treba doplniť o súvisiace produkty, podobné produkty, darčeky, súvisiace videá, atď)
- Nahadzovanie produktov na Google alebo sociálne siete (FB,IG)
- Pracovná doba Po - Pi 8:00 - 16:00
Kolegu/kolegyňu riadne zaučíme, vysvetlíme čo treba, budeme mu nápomocní kým bude treba. Nejde o žiadnú komplikovanú prácu, určite sa to dá naučiť, a opakovaním dosiahnuť samostatnosť.
Platové ohodnotenie
3,5 -€ prvé tri mesiace v rámci zaúčania
po zaučení 3,7-€ na hodinu, plus:
- platená dovolenka (20dní)
- príspevok na obed 2,5eur na deň
- príspevok na dochádzanie 1-€ na deň (pokiaľ by išlo o osobu mimo Michaloviec)
- možnosť nakupovať za nákupné ceny s DPH
- pri odvádzaní dobrej práce aj bonusy v podobe príplatku.
- Len na dohodu
Vyžadujeme znalosť v gramatike, znalosti v programe Excel a Word.
Dobry, hľadáme nemecky hovoriacu kolegyňu na poziciu projektovy manager pre hľadanie nových kontaktov ohľadom práce do nemecka, z okolia Spišskej Novej Vsi mzda dohodou + provizia
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
- dosiahnuté stredoškolské vzdelanie (minimálne výučný list )
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
!!!PRÁCA SA VYKONÁVA V MESTE KOŠICE!!!
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o našej spoločnosti nájdete tu:
Náplň práce:
- spracovanie cenových ponúk a predaj zákazníkom
- kompletná starostlivosť o predané zákazky
- skladové hospodárstvo
- starostlivosť o zverenú prevádzku v Kežmarku
Platové podmienky:
850€ Brutto + variabilná zložka 1% z predaja (+cca 250 - 400€ mesačne)
Pracovné benefity:
- firemný paušál
- firemný notebook
- práca v mladom kolektíve
- pravidelné teambuildingové akcie
- firemné dovolenky
Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu:
- analyzovanie a riešenie problémov
- fyzická zdatnosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- pružnosť myslenia
- samostatnosť
- tímová práca
- zodpovednosť
- potrebný
- precíznosť pri práci a kvapka perfekcionizmu
Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov.
Životopis môžete zaslať na: administrativa@