Hľadám prácu z domu - mzdová účtovníčka
Kategória:
Financie a ekonomika
Dobrý deň. Hľadám prácu z domu ako mzdová účtovníčka. Prax v mzdovom účtovníctve a personalistike 20 rokov. Ponúkam zodpovedný a precízny prístup k práci. Ďakujem za ponuky.
Podobné inzeráty
Hľadám prácu ako externá účtovníčka (aj s.r.o. aj SZČO) - Nitra a okolie.
Spracujem mzdy, jednoduché, aj podvojné účtovníctvo (DPH, daňové priznanie FO a PO, daň z motorových vozidiel...)
Pre podklady nie je problém prísť. Preferujem prácu z domu, resp. vlastnej kancelárie.
Cena dohodou, v závislosti od objemu dokladov, prípadne dohody na paušálnej platbe.
Dobrý deň,hľadam prácu ako pomocná účtovníčka junior.Mam maturitu s účtovníctva a plus som absolvovala rekvalifikačný kurz s účtovníctva.Pracovala som aj pre účtovnícku firmu 6 mesiacov a teraz momentálne som na materskej ale čas si viem zaďeliť na prácu aj keď účtovníctvo je skôr moje hobby ako práca.Momentálne si ešte svoje vedomosti rozširujem s doučovaním a som rozhodnuta sa ďalej vzdelávať ale až keď budem zárobkovo činna osoba.Som ochotná Vám pomôcť s účtovaním faktúr,Bú,pokladnice a skúsim rada aj niečo zložitejšie na koľko mam nad sebou skúsenejší dozor a rada sa učím nové veci.Kľudne na začiatok bez nároku na mzdu a keď budu spokojné obe strany(ja a aj vy)tak potom by sme sa dohodli aj na mzde.Chcem to momentálne na učenie lebo teoria je ina ako je prax a chcem aj získať prax ktorá mi len pomôže do budúcna s prácov účtovníčky.Ak sa nájde medzi Vami firma alebo účtovníčka ktorá sa nebude báť mi dať potrebnu prax tak ma kľudne kontaktujte.Dohodnúť sa vždy da.
Hadám prácu v okolí Popradu. 15 rokov pracujem ako účtovníčka. Mám záujem o akúkoľvek prácu v tejto oblasti. Účtovníčka, nie hlavná,fakturant, evidencia skladového hospodárstva, evidencia objednávok a pod. Možnosť nástupu ihneď.
Ponúkam komplexné spracovanie miezd a personálnej agendy externým spôsobom. Som skúsená mzdárka s VŠ ekonomickým vzdelaním a dlhoročnou praxou. Pracujem v softwari MRP. Iný program nie je problém. Keďže pracujem online, ponuka spracovania miezd platí pre celú SR. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte cez formulár tu na bazosi. Ďakujem pekne. Príjemný deň
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod
Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr:
- prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne
- elektronická komunikácia s daňovým úradom
- daňová evidencia
- zapisovanie údajov
- vedenie databázy
- prepis textov do elektronickej podoby,
aj z rukopisov
Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať.
Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie.
Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí.
Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou.
Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť
Na odmene sa určite dohodneme.