Hľadám prácu/spoluprácu v oblasti účtovníctva a daní
Kategória:
Financie a ekonomika
Som mladá, spoľahlivá a cieľavedomá osoba ktorá si hľadá prácu popri zamestnaní. Hľadám si prácu ideálne part-time nakoľko pracujem full-time v podobnom odbore.
Čo ponúkam:
- 3 ročnú prax v oblasti podvojného účtovníctva (účtovný softvér MRP) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH (tuzemské a intrakomunitárne), účtovanie pokladničných a interných dokladov
- vedenie jednoduchého účtovníctva (účtovný softvér Alfa-KROS) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH, účtovanie pokladničných a interných dokladov, vystavovanie cestovných príkazov
- skúsenosti v oblasti účtovania Eurowagov
- evidencia pracovníkov, výpočet miezd, tlač mzdových dokladov, elektronické posielanie výkazov prostredníctvom programu TP SOFT.
- účtovala som v menšej účtovnej spoločnosti neskôr špedícii.
Moje vzdelanie:
- vysokoškolské 2. stupeň (ekonomická oblasť)
Čo hľadám:
- hľadám osobu, ktorá by mi pomohla dotiahnuť moje znalosti na úroveň komplexného spracovania účtovníctva
- flexibilnú pracovnú dobu - samozrejme za podmienok vyhovujúcich obom stranám
- preferujem spoluprácu na diaľku prípadne v Košiciach.
V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktujte na e-mailovú adresu sisaa2413@ (telefónne číslo je vymyslené). Táto e-mailová adresa slúži len pre tieto účely nakoľko sa chcem vyvarovať neserióznym respektíve podvodným ponukám. Po prvom kontakte veľmi rada zodpoviem na všetky otázky prípadne zašlem životopis alebo sa dohodnem na telefonickom rozhovore.
Čo ponúkam:
- 3 ročnú prax v oblasti podvojného účtovníctva (účtovný softvér MRP) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH (tuzemské a intrakomunitárne), účtovanie pokladničných a interných dokladov
- vedenie jednoduchého účtovníctva (účtovný softvér Alfa-KROS) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH, účtovanie pokladničných a interných dokladov, vystavovanie cestovných príkazov
- skúsenosti v oblasti účtovania Eurowagov
- evidencia pracovníkov, výpočet miezd, tlač mzdových dokladov, elektronické posielanie výkazov prostredníctvom programu TP SOFT.
- účtovala som v menšej účtovnej spoločnosti neskôr špedícii.
Moje vzdelanie:
- vysokoškolské 2. stupeň (ekonomická oblasť)
Čo hľadám:
- hľadám osobu, ktorá by mi pomohla dotiahnuť moje znalosti na úroveň komplexného spracovania účtovníctva
- flexibilnú pracovnú dobu - samozrejme za podmienok vyhovujúcich obom stranám
- preferujem spoluprácu na diaľku prípadne v Košiciach.
V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktujte na e-mailovú adresu sisaa2413@ (telefónne číslo je vymyslené). Táto e-mailová adresa slúži len pre tieto účely nakoľko sa chcem vyvarovať neserióznym respektíve podvodným ponukám. Po prvom kontakte veľmi rada zodpoviem na všetky otázky prípadne zašlem životopis alebo sa dohodnem na telefonickom rozhovore.
Podobné inzeráty
Ponúkam kompletné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre PO aj SZČO, spracovanie miezd, daní a účtovných závierok.
Podávanie daňových priznaní FO, PO, DPH, dani z príjmu PO, dani z motorových vozidiel, a dani zo mzdy.
Sme malá rodinná spoločnosť, ktorá dbá na maximálnu diskrétnosť a serióznosť, dodržiavanie termínov a proklientský prístup.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Ponúkame Vám komplexné služby v oblasti účtovníctva, daňového poradenstva a ekonomiky. Naši skúsení účtovníci sú pripravení poskytnúť Vám kvalitné a spoľahlivé služby, ktoré pomôžu zlepšiť finančnú situáciu Vašej spoločnosti.
Naše služby zahŕňajú:
Spracovanie jednoduchého účtovníctva podľa platnej legislatívy
Spracovanie podvojného účtovníctva
Spracovanie miezd
Spracovanie daňových priznaní pre fyzické a právnické osoby
Spracovanie DPH
Poradenstvo v oblasti ekonomiky a riadenia podniku
Pomoc pri zostavovaní ročných závierok a účtovných závierok
Sme si vedomí, že každá spoločnosť má odlišné potreby a požiadavky, preto stanovujeme ceny individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
Kontaktujte nás a urobte si život jednoduchším. Zabezpečíme Vám všetky náležitosti ohľadom účtovníctva a poradenstva v oblasti ekonomiky, takže sa môžete plne venovať svojmu podnikaniu
Cena sa stanovuje individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
Hľadám na dohodu študenta/študentku na výpomoc s vedením účtovníctva. Pracovná doba podľa dohody.
Požadujem základy podvojného účtovníctva, zodpovednosť.
Ponúkam možnosť zdokonalovať sa a získať prax v oblasti účtovníctva a daní.
Ponúkaná mzda 4 eur/hodina, prípadne dohodou.
Miesto výkonu práce - Trnava.
Bližšie informácie v prípade záujmu poskytnem na osobnom stretnutí.
Kontakt: Ing. Andrea Repková
Do výrobnej spoločnosti v Modre hľadáme samostatného účtovníka s praxou min. 5 rokov.
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: TPP
Ponúkaný plat: 2000€
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zodpovednosť za podvojné účtovníctvo spoločnosti
• zabezpečenie dodržiavania predpisov o DPH
• zodpovednosť za prípravu a podanie daňových priznaní
• dohľad nad platbami a príjmami a zabezpečenie včasného vykonania platieb
• účtovanie miezd
• spracovanie dochádzky a podkladov do miezd
• zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a koncoročné uzávierky
• odsúhlasovanie zásob a inventarizácia
• finančné výkazy a daňové reporty, štatistika
• spolupráca s poradenskými spoločnosťami a externými audítormi
• príprava správ pre manažment spoločnosti, aj na medzinárodnej úrovni
Pozícii vyhovejú uchádzači so stredoškolským alebo vysokoškolským vzdelaním.
Ekonomické zameranie výhodou.
Nutnosť ovládať Anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni.
Ďalšie požiadavky na uchádzača:
Výborné ovládanie účtovníctva/výkazníctva a podvojného účtovníctva
MS Office
Skúsenosti s prácou v MS Navision výhodou
Znalosť aktuálnych právnych predpisov v oblasti účtovníctva a daní
Proaktívna osobnosť s proklientskou orientáciou, so zameraním na riešenie problému a zameraním na výsledok
Skvelé organizačné a plánovacie schopnosti, analytické myslenie, flexibilita
Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť multifunkčného tímu
Každodenná komunikácia v anglickom jazyku
Chuť vzdelávať sa v ďalších oblastiach
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte na adresu:
Odpovieme vybraným uchádzačom.
Ako účtovníčka s praxou ponúkam externé spracovanie:
- jednoduchého účtovníctva,
- podvojného účtovníctva
- mzdového účtovníctva
Vrátane spracovania DPH, daňových priznaní, elektronickej komunikácie s inštitúciami a poradenstva v oblastí efektívneho ekonomického chodu firiem. Cena závisí od počtu dokladov a individuálnych požiadaviek klientov.
Hľadáme účtovníčku do účtovnej kancelárie.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komplexné vedenie účtovníctva klientov.
Vedenie účtovníctva v programe POHODA a ochota učiť sa pracovať aj v iných programoch.
Príprava kompletných výkazov pre potreby štatistiky, ÚPSVAR, VÚC, bánk a pod.
Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa daní a účtovníctva.
Spracovanie mzdovej agendy.
Poradenstvo a konzultácie s klientom.
Spolupráca a vedenie pridelených zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• home office (práca z domu) – v prípade potreby,
• služobný telefón,
• práca pre zabehnutú spoločnosť,
• možnosti vzdelávania,
• príjemné nové priestory,
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou,
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
Ekonomickom alebo skúsenosti v odbore
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office - Pokročilý
Elektronická schránka – začiatočník
Skúsenosti s finančným riadením
Vodičský preukaz B – aktívny šofér
Osobnostné predpoklady:
zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita, precíznosť
Prax na pozícii:
hlavná účtovníčka
Počet rokov praxe:
3
Nástup:
Ihneď
Informácie o výberovom konaní:
Životopis prosím zasielajte na adresu viglasky@