Hľadáme administratívnu pracovníčku v Topoľčanoch
Kategória:
Administratíva
Hľadáme administratívnu pracovníčku do kancelárie v Topoľčanoch. Pozícia vhodná aj pre absolventa - zameranie účtovníctvo,ekonomika. Váš životopis nám zašlite na: macaoclub.to@
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Podobné inzeráty
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok.
Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod.
Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto.
Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@
Sme ofsetová tlačiareň s 30-ročnou históriu.
Prijmeme administratívnu pracovníčku. Náplňou práce je evidencia, fakturovanie a odovzdávanie zákaziek a časom aj vypracovávanie cenových ponúk. Možnosť pracovať na skrátený úväzok. Pozícia je vhodná aj pre absolventa.
Požadované je stredoškolské vzdelanie.
Ponuky spolu so životopisom je možné posielať mailom na
O výsledku výberového konania Vás budeme informovať.
Hľadáme administratívneho pracovníka / pracovníčku pre maďarský trh
Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh.
1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč
Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP.
Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.
Hľadáme administratívnu silu do kancelárie s náplňou práce : evidencie dokladov, príprava podkladov k účtovným prípadom , pošta , evidencia plnenia úloh , fakturácia , komunikácia s drobnými dodávateľmi SZCO a pod . Podmienkou sú základy prace s ekonomickou evidenciou resp. príslušne vzdelanie , základy Anglického jazyka B1 , znalosti programov Microsoft Office v užívateľskom stupni Veľkou výhodou je znalosť účt .programu pohoda Ponúkame základnú mzdu 755 Eur + benefity , jeden deň v týždni práca s domu , možnosť nastaviť si pracovný čas podľa vzájomných potrieb . pripadne CV posielajte na cv@ , nástup ASAP
Chceli by ste si prilepšiť popri zamestnaní?
Hľadáme spoľahlivých pracovníkov do zabehnutej firmy, ktorá sa špecializuje na filtráciu vody už viac ako 20 rokov na administratívnu alebo obchodnú pozíciu.
Prípadne ak máte skúsenosti s prácou obchodného zástupcu kontaktujte nás.
Možnosť pracovať z domu. Vhodné pre absolventov či mamičky na materskej dovolenke Prípadne ako ďalší príjem do domácnosti.
Od 200 eur za týždeň.
Flexibilný pracovný čas - 2 hod denne.
Nároky na uchádzačov : flexibilita, chuť pracovať.
Podmienky: maturitné vysvedčenie.
Kontaktujte nás a všetky informácie sprostredkujeme osobne na pracovnom pohovore.
Do našej spoločnosti MC POWER, s.r.o. hľadáme asistentku/ administratívnu pracovníčku.
Požiadavky na kandidátku:
- organizačné zručnosti
- potrebná znalosť anglického jazyka - spoločnosť má klientov aj zo zahraničia, s ktorými je potrebné komunikovať
- profesionálny prístup a príjemné vystupovanie
- znalosť balíka MS Office
- aktívny prístup a tímový duch
- Záujem učiť sa nové veci
Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity, ktoré kandidátke predstaví na pracovnom pohovore.
Pracovná doba: Pondelok až Piatok od 9.00 do 17.00.
Mzda : 800 EUR v čistom
Nástup: 1.11.2022
Miesto výkonu: Prešov
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na:
corba@
V prípade záujmu Vás budeme informovať telefonicky ohľadom dohodnutia pracovného pohovoru.