Hľadáme administratívnu silu
Kategória:
Administratíva
Hľadáme administratívnu silu do kancelárie s náplňou práce : evidencie dokladov, príprava podkladov k účtovným prípadom , pošta , evidencia plnenia úloh , fakturácia , komunikácia s drobnými dodávateľmi SZCO a pod . Podmienkou sú základy prace s ekonomickou evidenciou resp. príslušne vzdelanie , základy Anglického jazyka B1 , znalosti programov Microsoft Office v užívateľskom stupni Veľkou výhodou je znalosť účt .programu pohoda Ponúkame základnú mzdu 755 Eur + benefity , jeden deň v týždni práca s domu , možnosť nastaviť si pracovný čas podľa vzájomných potrieb . pripadne CV posielajte na cv@ , nástup ASAP
Podobné inzeráty
Chceli by ste si prilepšiť popri zamestnaní?
Hľadáme spoľahlivých pracovníkov do zabehnutej firmy, ktorá sa špecializuje na filtráciu vody už viac ako 20 rokov na administratívnu alebo obchodnú pozíciu.
Prípadne ak máte skúsenosti s prácou obchodného zástupcu kontaktujte nás.
Možnosť pracovať z domu. Vhodné pre absolventov či mamičky na materskej dovolenke Prípadne ako ďalší príjem do domácnosti.
Od 200 eur za týždeň.
Flexibilný pracovný čas - 2 hod denne.
Nároky na uchádzačov : flexibilita, chuť pracovať.
Podmienky: maturitné vysvedčenie.
Kontaktujte nás a všetky informácie sprostredkujeme osobne na pracovnom pohovore.
Hľadáme administratívnu pracovníčku do kancelárie v Topoľčanoch. Pozícia vhodná aj pre absolventa - zameranie účtovníctvo,ekonomika. Váš životopis nám zašlite na: macaoclub.to@
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Hľadáme asistentku na dva dni v týždni
Hľadáme spoľahlivú asistentku, ktorá bude pomáhať v pracovných záležitostiach na dva dni v týždni. Pracovné dni budú dohodnuté spoločne, a môžu sa prispôsobiť Vašim časovým možnostiam.
Náplň práce bude zahŕňať administratívnu podporu, organizáciu dokumentov, zabezpečenie potrebných materiálov pre stretnutia, zabezpečenie komunikácie s klientami a dodávateľmi, a iné príbuzné úlohy.
Hľadáme kandidátku s výbornými komunikačnými zručnosťami a organizačnými schopnosťami, ktorá má skúsenosti s administratívnou prácou. Výhodou je znalosť práce s počítačom a základné znalosti anglického jazyka. Preferujeme spoluprácu na živnosť.
Ponúkame flexibilný pracovný čas, príjemné pracovné prostredie a príležitosť pracovať s úspešným a rýchlo sa rozvíjajúcim podnikom.
Výkon práce je v Kysuckom Novom Meste.
Ak máte záujem o túto pozíciu, prosím, zašlite svoj životopis na r.skolnik@
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok.
Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod.
Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto.
Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@
Sme ofsetová tlačiareň s 30-ročnou históriu.
Prijmeme administratívnu pracovníčku. Náplňou práce je evidencia, fakturovanie a odovzdávanie zákaziek a časom aj vypracovávanie cenových ponúk. Možnosť pracovať na skrátený úväzok. Pozícia je vhodná aj pre absolventa.
Požadované je stredoškolské vzdelanie.
Ponuky spolu so životopisom je možné posielať mailom na
O výsledku výberového konania Vás budeme informovať.