Hľadáme asistentku/asistenta
Kategória:
Administratíva
Hľadáme administratívneho pracovníčka so skúsenosťami s účtovníctvom a bežnými administratívnymi úkonmi.
Jazykové znalosti: Taliančina, vítaná angličtina, slovenčina je podmienkou
Miesto výkonu:Sládkovičovo a niektoré dni Bratislava
Prípadné odmeny podľa skúseností uchádzača.
Budú kontaktovaný len vhodný adepti po zaslaní životopisu.
Zaslaním životopisu súhlasíte so spracovávaním osobných údajov.
Jazykové znalosti: Taliančina, vítaná angličtina, slovenčina je podmienkou
Miesto výkonu:Sládkovičovo a niektoré dni Bratislava
Prípadné odmeny podľa skúseností uchádzača.
Budú kontaktovaný len vhodný adepti po zaslaní životopisu.
Zaslaním životopisu súhlasíte so spracovávaním osobných údajov.
Podobné inzeráty
Hľadáme asistentku na dva dni v týždni
Hľadáme spoľahlivú asistentku, ktorá bude pomáhať v pracovných záležitostiach na dva dni v týždni. Pracovné dni budú dohodnuté spoločne, a môžu sa prispôsobiť Vašim časovým možnostiam.
Náplň práce bude zahŕňať administratívnu podporu, organizáciu dokumentov, zabezpečenie potrebných materiálov pre stretnutia, zabezpečenie komunikácie s klientami a dodávateľmi, a iné príbuzné úlohy.
Hľadáme kandidátku s výbornými komunikačnými zručnosťami a organizačnými schopnosťami, ktorá má skúsenosti s administratívnou prácou. Výhodou je znalosť práce s počítačom a základné znalosti anglického jazyka. Preferujeme spoluprácu na živnosť.
Ponúkame flexibilný pracovný čas, príjemné pracovné prostredie a príležitosť pracovať s úspešným a rýchlo sa rozvíjajúcim podnikom.
Výkon práce je v Kysuckom Novom Meste.
Ak máte záujem o túto pozíciu, prosím, zašlite svoj životopis na r.skolnik@
Hľadám asistenta/asistentku do kancelárie v Žiline (podmienky: komunikatívna, príjemné vystupovanie, ideálne prax v obchodnej sfére, prípadne priamo vo finančníctve (banky, poisťovne,....) nakoľko jednou z náplní bude aj vypracovávanie návrhov, mzda dohodou, životopisy posielajte na tomassadko@, ozvem sa len vybraným uchádzačom, ďakujem
Hľadáme všestranne schopnú asistentku na administratívne práce a vedenie kancelárie.
Miesto pracoviska - BREZNO.
Podmienky - Aspoň 1 svetový jazyk, vodičský preukaz \"B\", pracovitosť, komunikatívnosť, flexibilita, dokonalé ovládanie strojopisu, PC, Word, Excel, hospodárska korešpondencia...
Zaujímavé prac. podmienky, nástupný plat 600,-€ +
Životopis + foto + tel. číslo zasielajte na:
enspolbrezno@
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.