Hľadáme do tímu nového kolegu / kolegyňu
Kategória:
Administratíva
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
- dosiahnuté stredoškolské vzdelanie (minimálne výučný list )
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
!!!PRÁCA SA VYKONÁVA V MESTE KOŠICE!!!
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
- dosiahnuté stredoškolské vzdelanie (minimálne výučný list )
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
!!!PRÁCA SA VYKONÁVA V MESTE KOŠICE!!!
Podobné inzeráty
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o našej spoločnosti nájdete tu:
Náplň práce:
- spracovanie cenových ponúk a predaj zákazníkom
- kompletná starostlivosť o predané zákazky
- skladové hospodárstvo
- starostlivosť o zverenú prevádzku v Kežmarku
Platové podmienky:
850€ Brutto + variabilná zložka 1% z predaja (+cca 250 - 400€ mesačne)
Pracovné benefity:
- firemný paušál
- firemný notebook
- práca v mladom kolektíve
- pravidelné teambuildingové akcie
- firemné dovolenky
Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu:
- analyzovanie a riešenie problémov
- fyzická zdatnosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- pružnosť myslenia
- samostatnosť
- tímová práca
- zodpovednosť
- potrebný
- precíznosť pri práci a kvapka perfekcionizmu
Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov.
Životopis môžete zaslať na: administrativa@
Príjmeme kolegu/kolegyňu na administráciu e-shopu a tvorbu obsahu
Náplň práce:
- Vytváranie popisov k produktom ( vždy budú nejaké informácie k produktu, stačí ich prerobiť- podrobný návod vás naučíme.)
- Vytváranie popisov ku kategóriam – ide o štandardný opis podkategórií v hlavnej kategórií s následným prelinkovaním.
- Písanie článkov s tématikou:
- dom a záhrada (Rôzne návody pre záhradu, recenzie produktov, návody a typy pre domácnosť)
- Astronomické pozorovania a pomôcky (pozorovania v prírode a podobné články spojené s ďalekohľadmi, teleskopmi a mikroskopmi)
- Elektornika ( Novinky zo sveta elektroniky, návody porovnania modelov a podobné veci)
- Nahadzovanie produktov na e-shop ( spomínané popisy produktov bude treba doplniť o súvisiace produkty, podobné produkty, darčeky, súvisiace videá, atď)
- Nahadzovanie produktov na Google alebo sociálne siete (FB,IG)
- Pracovná doba Po - Pi 8:00 - 16:00
Kolegu/kolegyňu riadne zaučíme, vysvetlíme čo treba, budeme mu nápomocní kým bude treba. Nejde o žiadnú komplikovanú prácu, určite sa to dá naučiť, a opakovaním dosiahnuť samostatnosť.
Platové ohodnotenie
3,5 -€ prvé tri mesiace v rámci zaúčania
po zaučení 3,7-€ na hodinu, plus:
- platená dovolenka (20dní)
- príspevok na obed 2,5eur na deň
- príspevok na dochádzanie 1-€ na deň (pokiaľ by išlo o osobu mimo Michaloviec)
- možnosť nakupovať za nákupné ceny s DPH
- pri odvádzaní dobrej práce aj bonusy v podobe príplatku.
- Len na dohodu
Vyžadujeme znalosť v gramatike, znalosti v programe Excel a Word.
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI
Hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu v oblasti verejného obstarávania, ktorý sa orientuje v zákone o verejnom obstarávaní a má záujem svoje doterajšie skúsenosti naďalej rozvíjať.
Pridajte sa do dynamického tímu a stabilnej spoločnosti. Od úspešného kandidáta požadujeme praktické skúsenosti v oblasti verejného obstarávania
NFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ
Oslovila Vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom svojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa o Vás dozvieme čo najviac.
Ideálnym kandidátom pre nás ste, ak máte:
- najmenej tri roky praxe v oblasti verejného obstarávania,
- dobré komunikačné a argumentačné zručnosti,
- orientáciu na výsledok,
- ochotu vzdelávať sa a pracovať na sebe,
- schopnosť pracovať v prospech tímu,
- precíznosť a trpezlivosť.
OSTATNÉ ZNALOSTI
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
E-mail: poslať životopis
buceksro@
Ahoj, hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave.
Požadujeme samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť a ochotu učiť sa novým veciam.
Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi.
Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí:
•Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí
•Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie
•Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí
•Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom
•Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne
•Asertívny prístup k riešeniu problémov
•Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...)
Pracovný čas:
Práca je možná na TPP alebo na skrátený úväzok, prípadne brigáda.
Pri skrátenom úväzku sa jedná o tri dni v týždni od 14:00 do 22:00 hod.
Brigáda cez víkendy od 14:00 do 22:00 hod.
Mzdové podmienky:
hodinová mzda 6,50 € / hodinu v čistom.
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu
Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti.
Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností.
O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra.
Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy.
Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni.
Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.