Hľadáme dodávateľov tovaru
Kategória:
Obchod a predaj
Hľadám dodávateľov do novootvorenej predajne vo Zvolene. Máme záujem o dodávateľov rôzneho sortimentu- farby, náradie, nátery, sortiment do záhrady, železiarstvo... Ak ste ochotní a ústretoví dodať tovar na komisionálny predaj prosím kontaktujte nás na tel: . Spoľahlivosť je z našej strany zaručená.
Podobné inzeráty
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme mladých kolegov do nášho tímu. To, že si mladý a bez skúseností nám vôbec nevadí! U nás sa staneš najlepším! Ozvi sa nám a my ťa u nás všetko zaučíme! :-)
Čo sa u nás naučíš?
-príjem tovaru od dodávateľov
-kontrola dodaných tovarov
-výdaj tovaru zo skladu
-evidencia tovaru
-naceňovanie tovaru
-inventarizácia
-príprava tovaru pre zákazníkov
-balenie Eshop objednávok
-manipulácia tovaru v sklade
-pomocné práce
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
+ variabilná zložka 100€
Miesto práce: Najšport, Galvaniho 2/A Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obchodná spoločnosť so sídlom v Košiciach ponúka prácu na pozíciu Asistent Predaja Chovateľských potrieb pre komunikatívneho zodpovedného človeka, ktorý má pozitívny vzťah k zvieratám.
- práca na predajni, zodpovednosť za prevádzku predajne
- obsluha a komunikácia so zákazníkmi
- administratívne práce súvisiace s prevádzkou predajne, práca s PC a s registračnou pokladňou
- objednávanie tovaru, príjem, ukladanie, dopĺňanie tovaru a aranžovanie tovaru
- predaj tovaru
- poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru
- balenie a vychystávanie tovaru na dobierku + podklady na dobierku
- práca na pravidelných inventúrach
- riešenie reklamácií
- udržiavanie poriadku a čistoty na predajni
- vykonávanie úloh spojených s prevádzkou predajne a skladu
- plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
Ponúkame pracovnu pozíciu: predavac- asistent predaja do internetového a kamenneho obchodu-
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Od 900 EUR/mesiac
Moznost pracovat na dohodu alebo aj brigadne, odmena 7eur/Hod + prispevok na obed.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-komplexné vykonávanie predajných činnosti prevádzkovej jednotky v predajni
-vykladanie a dokladanie tovaru na predajni,
-nahrávanie tovaru do e-shopu a pripisovanie položiek do skladového systému Profit365,
-následná upráva ceny podla porovnávaču cien ,
-objednávanie tovaru podla poklesu skladových zásob,
-priamy predaj tovaru na kamennej predajni v Bratislave,
Predajna je otvorena v pracovne dni od 10:00- 18:00 Hod.
-obsluhovanie zákazníkov,
-práca s pokladňou a interným ekonomickým a informačným systémom (Profit 365),
-realizácia bezhotovostných platieb, obsluha platobného terminálu,
-komunikovanie so zákazníkmi, ktorí preferujú komunikáciu po
telefóne, alebo e-mailom.
- príprava objednávok, ktoré si zákazníci objednajú cez e-shop,
-kreatívna práca s tovarom najvyššej kvality,
-práca v stabilnej, rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti,
-Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru.
-Príspevok na stravné nad rámec zákona.
Zamestnanecké výhody, benefity
-Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru.
-Príspevok na stravné nad rámec zákona.
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Ostatné znalosti
world + excel - Základy
Spoločnosť sa zaoberá predajom parfumov a kozmetiky cez internet, a v Kamennej predajni v Bratislave na Mierovej145 za internetove ceny !
Náš internetový obchod s plavkami hľadá posilu k naskladňovaniu a vyskladňovaniu tovaru.
Jednoduchá práca s tovarom, rozbaľovanie a presun krabíc, kontrola množstva podľa priloženého dodacieho listu, zaraďovanie do lokácií, konsolidácia zbytkových množstiev, priebežná kontrola zostatkov, pick & pack tovaru na základe objednávok, tlač prepravných štítkov, kontrola tovaru pred odoslaním, komunikácia s prepravcami, príprava veľkoobchodných zásielok, štítkovanie tovaru. Zaškolíme do administrácie eshopu a interných aplikácií na fakturáciu, prepravu a spracovanie objednávok. Časom zaučíme aj prácu so systémom, produktami a komplexnoou logistikou.
Práca iba v pracovné dni. Zohľadnenie nadčasov / výkonnostný bonus / bonus za dochádzku, osobný pístup, snaživosť, .. / Stravné.
Vodičský preukaz skupiny B výhodou.
Základná znalosť Anglického jazyka vítaná.
Jedná sa o prácu na zmluvu. V prípade nenájdenia ideálneho uchádzača možný aj skrátený úväzok. Ideálne hľadáme muža, nakoľko je v kolektíve viac žien a mužská sila by bola vítaná. Nástupný plat od 700€ v čistom. Možný plat v čistom po zaškolení nad 900€.
Práca v skvelom mladom kolektíve s množstvom zážitkov a možností.
Hľadám kolegyňu do papiernictva v Malackách na Kláštornom námestí.
Predaj rozličného tovaru s hlavným zameraním na školské a kancelárske potreby na predajni ako aj cez e-shop.
Trvalý pracovný pomer na dobu neurčitú alebo sktátený úväzok (4 hod. denne po.-pi.)
Pracovná doba po.-pi. 9:00 - 17:30, a každá druhá sobota 9:00 - 12:00 hod.
Základný plat na základe skúseností a praxe + odmeny na základe výkonu.
Príspevok na stravovanie
Práca v jednozmennej prevádzke
Zamestnanecké zľavy
Nefajčiarske prostredie
komunikácia so zákazníkom, obshuha zákazníka
predaj tovaru, poradenstvo pri výbere tovaru
práca s registračnou pokladňou
práca s PC, platobnými terminálmi
príjem tovaru
dopĺňanie tovaru
udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
ochota obsluhovať zákazníkov
komunikatívnosť
poriadkumilovnosť
znalosť papierenskeho sortimentu je výhodou
príjemné vystupovanie
Skladový pracovník
HORESKO, s r.o.
Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900€ + Variabilná zložka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- nabalenie tovaru podľa výdajky, príprava na rozvoz, rozvoz tovaru
- príjem, uskladnenie potravinárskeho tovaru,
- kontrola kvality a kvantity tovaru,
-, kontrola záručnej doby uskladnených a vyskladnených výrobkov,
- manipulácia s tovarom, ručná, pomocou elekt. vysokozdvižného vozíka
- kontrola vychystaného tovaru
Zamestnanecké výhody, benefity
Voľné víkendy, voľné sviatky, motivujúce ohodnotenie.
Práca od pondelka do piatku.
Informácie o výberovom konaní
Profesný životopis zasielajte na email uvedený v kontakte.
Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem. Všetky žiadosti budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- fyzická zdatnosť a dobrý zdravotný stav,
- skúsenosti s prácou v potravinárskom sklade,
- znalosti práce v skladovom hospodárstve,
- zdravotný preukaz,
- oprávnenie na vedenie VZV výhodou,
Firma HORESKO, s.r.o. začala vykonávať svoju činnosť 4.11.2017 v Prešove. Sme veľkoobchodná a distribučná firma, ktorá sa zameriava na distribúciu mrazených, chladených, suchých, konzervovaných potravín. V súčasnosti dodávame naše výrobky hlavne do škôl, reštaurácií, vývarovní, hotelov a do rôznych sociálnych zariadení. Rozvoz našich výrobkov k našim zákazníkom zabezpečujeme vlastnými autami vybavenými chladiacimi zariadeniami aby zákazníci mali stále čerstvé potraviny a rýchly rozvoz. Sme mladá dynamická spoločnosť, ktorá zákazníkovi nepovie NIE ale poskytne rýchlosť, kvalitu, lojálnosť a spoľahlivosť.