Hľadáme mzdové účtovníčky
Kategória:
Administratíva
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vedenie mzdovej agendy zamestnancov.
• Mesačné spracovanie miezd.
• Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu.
• Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou.
• Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov
• Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce.
• Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier.
• Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné.
• Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd.
• Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu.
• Spracovanie štatistických výkazov.
• Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý
•znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý
•znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou
•znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou
•ovládanie mzdového programu Human - výhodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vedenie mzdovej agendy zamestnancov.
• Mesačné spracovanie miezd.
• Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu.
• Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou.
• Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov
• Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce.
• Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier.
• Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné.
• Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd.
• Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu.
• Spracovanie štatistických výkazov.
• Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý
•znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý
•znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou
•znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou
•ovládanie mzdového programu Human - výhodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Podobné inzeráty
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku v Michalovciach. Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mzdové účtovníctvo, fakturácia,
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- možnosť vzdelávať sa
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
850€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku a fakturantku do Michaloviec. Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mzdové účtovníctvo, fakturácia,
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- možnosť vzdelávať sa
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.6.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
850€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Do nášho tímu hľadáme na plný úväzok vhodnú kandidátku na pozíciu účtovníčky. Požadujeme min. stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania. Úspešný uchádzač bude zaškolený. Práca vhodná aj pre absolventa.
Nástupný plat 1050,00 EUR brutto
Žiadosti spolu s profesijným životopisom a súhlasom na spracovanie osobných údajov doručte na adresu SPOLBYT, s.r.o. Poprad, Tomášikova 2940/2, 058 01 Poprad alebo e-mailom na: spolbyt@
Dobrý deň hľadám si prácu na pozíciu administratívny pracovník alebo ako pomocná účtovníčka.Viem vystaviť faktúry,vypisovať rôzne dokumenty pre úrady a iné,ktoré sa rada naučím. Mam účtovnícky kurz a viem spracovať daňové..Som spoľahlivá,so zmyslom na detail a chuť kariérne rásť....nie katalógový predaj a ....dotazníky...ďakujem
Dobrý deň,
som 50 ročná Ing. ekonómka na ČID, ktorá si hľadá prácu na čiastočný úväzok al. plný úväzok v administratíve alebo ako pomocná účtovníčka. V office oblasti mám dlhoročné skúsenosti. V prípade záujmu volajte prosím na tel. č. . Prosím nekontaktujte ma s ponukami práce poisťovacích agentov alebo predajcov produktov.
Dobrý deň hľadám si brigádu alebo prácu na TPP v administratíve alebo v účtovníctve. Prax v pomocných administratívnych prácach mám. Získavam si prax v podvojnom účtovníctve u jednej pani účtovníčky od septembra minulého roka, keďže kurzy mi prax nedali. Okolie Vráble, NR, ZM, LV. Viem poslať aj životopis. Ďakujem