Hľadáme nových kolegov
Kategória:
Administratíva
Dlhodobá flexibilná práca/brigáda,nástup ihneď!!!
Ponúkame dobre platený Fulltime job/aj brigádu na pár hodín týždenne.Možnosť kariérneho rastu.Firemné benefity-zľavy,dovolenky,prac.paušály,ocenenia,pozitívny pracovný kolektív,rozvoj a vzdelávanie.Hľadáme ľudí,ktorí majú chuť pracovať pre našu firmu,ktorá sa zaoberá marketingom,personalistikou a učí ľudí podnikať.Pre bližšie info ma kontaktujte telefonicky,prip.pošlite životopis na mail : stef.fecko@
Ponúkame dobre platený Fulltime job/aj brigádu na pár hodín týždenne.Možnosť kariérneho rastu.Firemné benefity-zľavy,dovolenky,prac.paušály,ocenenia,pozitívny pracovný kolektív,rozvoj a vzdelávanie.Hľadáme ľudí,ktorí majú chuť pracovať pre našu firmu,ktorá sa zaoberá marketingom,personalistikou a učí ľudí podnikať.Pre bližšie info ma kontaktujte telefonicky,prip.pošlite životopis na mail : stef.fecko@
Podobné inzeráty
Hľadáme auditora - 3000€ -
V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior.
Audit Senior sa u nás stará o:
- riadenie zakázok auditu u klienta
- junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja
- zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov
- komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov
- identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.)
Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi.
Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru
Zamestnanecké výhody, benefity
- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars)
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie)
- letné krátke piatky
- 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy
- sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona)
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP)
- Mentoring program
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov)
- vianočné a darčeky k výročiam
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo je pre nás u Teba dôležité?
- min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu
- znalosť ISA štandardov
- znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov
- schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov
- tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi
- flexibilita cestovania v rámci Slovenska
Stručná charakteristika spoločnosti
- Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok
Životopis zasielajte na certifikat@
V rozširujeme tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior.
Audit Senior sa u nás stará o:
- riadenie zakázok auditu u klienta
- junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja
- zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov
- komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov
- identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.)
Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi.
Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru
Zamestnanecké výhody, benefity
- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars)
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie)
- letné krátke piatky
- 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy
- sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona)
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP)
- Mentoring program
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov)
- vianočné a darčeky k výročiam
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo je pre nás u Teba dôležité?
- min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu
- znalosť ISA štandardov
- znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov
- schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov
- tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi
- flexibilita cestovania v rámci Slovenska
Stručná charakteristika spoločnosti
- Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok
Životopis zasielajte na certifikat@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
!!!PRÁCA SA VYKONÁVA V MESTE KOŠICE!!!
Spoločnost CASSO TRANS s.r.o. s dlhodobými skúsenostami v oblasti medzinárodnej expresnej dopravy hľada nových kolegov na dve pozicie. 1.denny disponent. čný disponent (home office)
Do nášho tímu hľadáme nových a šikovných ľudí s chuťou na sebe pracovať a naberať nové skúsenosti.
Človek nemusí byť priamo z oboru , musi ale ovládať minimálne 1 cudzí jazyk ( AJ,NJ,IT,FR) ďalši jazyk je obrovskou výhodou.
Práca je veľmi živá a akčná. Je určená pre ľudí ,ktorí majú predstavivosť a baví ich učiť sa. Nie je určená pre lenivcov.
Plat sa odvíja aj od Vaších schopnosti ! Zaklad 1200€ + pohyblivá zložka.
Životopis prosim zasielajte na richard.robb@