inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadáme nových kolegov - pracovník klientského prostredia

Kategória: Administratíva

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci

Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.

!!!PRÁCA SA VYKONÁVA V MESTE KOŠICE!!!
Hľadáme nových kolegov - pracovník klientského prostredia
Podobné inzeráty
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Pracovník klientského prostredia - hľadáme nových kolegov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém - Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom. - O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori. Osobnostné predpoklady a zručnosti - Bezúhonnosť (čistý register trestov) - Komunikačné zručnosti - Príjemné vystupovanie - Schopnosť obsluhy PC - Schopnosť učiť sa nové veci Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Práca sa vykonáva v meste Košice Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
Pracovnik klientskeho prostredia - hladame novych kolegov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém - Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom. - O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori. Osobnostné predpoklady a zručnosti - Bezúhonnosť (čistý register trestov) - Komunikačné zručnosti - Príjemné vystupovanie - Schopnosť obsluhy PC - Schopnosť učiť sa nové veci Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Práca sa vykonáva v meste Košice Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
Hľadáme auditora - 3000€
Hľadáme auditora - 3000€ - V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior. Audit Senior sa u nás stará o: - riadenie zakázok auditu u klienta - junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja - zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov - komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov - identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.) Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi. Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru Zamestnanecké výhody, benefity - dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars) - flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie) - letné krátke piatky - 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity - firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy - sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona) - notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely - podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP) - Mentoring program - Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov) - vianočné a darčeky k výročiam - pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Čo je pre nás u Teba dôležité? - min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu - znalosť ISA štandardov - znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov - schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov - tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi - flexibilita cestovania v rámci Slovenska Stručná charakteristika spoločnosti - Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok Životopis zasielajte na certifikat@