Hľadáme posilu
Kategória:
Administratíva
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu administratívny pracovník.
Náplň práce: príprava podkladov pre fakturáciu externou spoločnosťou, príjem hotelových objednávok, správa recepcie, kontrola predaja služieb, evidencia ubytovaných hostí, príprava reklamy a práca so sociálnymi sieťami a bežné administratívne činnosti. Nástup ihneď. Pracovná doba môže byť flexibilná. V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na majerovskykastiel@
Náplň práce: príprava podkladov pre fakturáciu externou spoločnosťou, príjem hotelových objednávok, správa recepcie, kontrola predaja služieb, evidencia ubytovaných hostí, príprava reklamy a práca so sociálnymi sieťami a bežné administratívne činnosti. Nástup ihneď. Pracovná doba môže byť flexibilná. V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na majerovskykastiel@
Podobné inzeráty
Hľadáme posilu do tímu na pozíciu asistentky/telefonistky
Čo ponúkame?
- náplňou Vašej práce bude dohodnutie stretnutí v oblasti realít (žiaden predaj po telefóne)
- práca je do 6/2023 formou home-office, následne z kancelárie v Trnave v OC Island
- práca sa vykonáva formou brigády, dohody alebo na živnosť
- predpokladaný čas na splnenie úloh na home-office je denne 2 - 3 hodiny,
telefonáty je možné realizovať od 8:00 maximálne do 19:00, len v pracovné dni
- fixná odmena na úrovni 200 EUR/mesačne + maximálne motivačná variabilná čiastka odvíjajúca sa od kvality práce a celkového výkonu práce
- práca je vhodná aj popri štúdiu, MD alebo inej práci
Čo vyžadujeme?
- komunikačné zručnosti a ovládanie základov slušnej komunikácie
- ľudskosť
- empatiu
- profesionálny prístup
- cieľavedomosť
- obchodného ducha
Vašou výhodou (ale nie podmienkou), je skúsenosť s predajom, skúsenosť z call centra,
prípadne podobných pracovných pozícií.
Preferujeme záujemcov z TT, NR alebo BA kraja.
Pre viac informácií nás kontaktujte e-mailovou správou.
Obsah Vašej e-mailovej správy:
- životopis
- aktuálna fotografia
- kontaktné údaje
Kontakt: info@
Tešíme sa na spoluprácu s Vami :)
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník.
Naplň prace:
- Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi
- Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov
- Príprava podkladov k fakturácii
- Práca s Microsoft Office a internet
Požiadavky :
- Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom)
- Prijemne a profesionálne vystupovanie
- Flexibilita
- Zodpovednosť
- Odolnosť voči stresu
- Optimizmus
- Vodičky preukaz B
Výhody :
- Možnosť kariérneho rastu
- Flexibilný pracovný čas
- 95% práca z domu
- Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP
Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore.
V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.
Do nášho tímu hľadáme novú posilu na pozíciu náborový pracovník.
Náplň práce:
- tvorba inzercie
- denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie
- koordinácia náborového a výberového procesu
- znalosť PC
Požiadavky:
- vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské
- NJ, AJ výhodou (nie však podmienkou)
Výhody:
- občasná práca z domu (možnosť Home Office)
- teambuilding
- vzdelávacie aktivity
- služobný notebook + telefón
Podmienka: komunikatívnosť
Nástup: od 01/2023
Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore.
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu :
ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT
Miesto výkonu práce :
Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite
Náplň práce:
- Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka
- Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu
- Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky
- Vedenie hotovostnej pokladne
Mzdové podmienky:
900€/brutto
Požiadavky:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- výborná znalosť MS Office
- dôslednosť a samostatnosť pri práci
- praktickosť, systematický prístup k práci
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník).
V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@
Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Hľadáme do nášho tímu novú posilu na pozíciu administratívny pracovník pre nemecký trh, oblasť administratívno-personálna.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka (telefonovanie, písanie mailov)
- vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské
- živnosť alebo TPP
Výhody:
- občasná práca z domu (možnosť Home Office)
- vzdelávacie aktivity
- služobný notebook + telefón
Nástup: ihneď
Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore.
Kancelaria sa nachadza v Banskej Bystrici
Hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, (vhodná možno i pre mamičky na materskej) s možným neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základy anglického jazyka vítaná (odpovedanie na emaily)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva nutná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup 1.1.2023.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis prosíme zasielať na: info.@