inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadáme posilu

Kategória: Administratíva

Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu administratívny pracovník.
Náplň práce: príprava podkladov pre fakturáciu externou spoločnosťou, príjem hotelových objednávok, správa recepcie, kontrola predaja služieb, evidencia ubytovaných hostí, príprava reklamy a práca so sociálnymi sieťami a bežné administratívne činnosti. Nástup ihneď. Pracovná doba môže byť flexibilná. V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na majerovskykastiel@
Hľadáme posilu
Podobné inzeráty
Hľadáme posilu do tímu na pozíciu asistentky/telefonistky
Hľadáme posilu do tímu na pozíciu asistentky/telefonistky Čo ponúkame? - náplňou Vašej práce bude dohodnutie stretnutí v oblasti realít (žiaden predaj po telefóne) - práca je do 6/2023 formou home-office, následne z kancelárie v Trnave v OC Island - práca sa vykonáva formou brigády, dohody alebo na živnosť - predpokladaný čas na splnenie úloh na home-office je denne 2 - 3 hodiny, 
telefonáty je možné realizovať od 8:00 maximálne do 19:00, len v pracovné dni - fixná odmena na úrovni 200 EUR/mesačne + maximálne motivačná variabilná čiastka odvíjajúca sa od kvality práce a celkového výkonu práce - práca je vhodná aj popri štúdiu, MD alebo inej práci Čo vyžadujeme? - komunikačné zručnosti a ovládanie základov slušnej komunikácie - ľudskosť - empatiu - profesionálny prístup - cieľavedomosť - obchodného ducha Vašou výhodou (ale nie podmienkou), je skúsenosť s predajom, skúsenosť z call centra, 
prípadne podobných pracovných pozícií. Preferujeme záujemcov z TT, NR alebo BA kraja. Pre viac informácií nás kontaktujte e-mailovou správou. Obsah Vašej e-mailovej správy: - životopis - aktuálna fotografia - kontaktné údaje Kontakt: info@ Tešíme sa na spoluprácu s Vami :)
Administratívny pracovník s Nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník. Naplň prace: - Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi - Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov - Príprava podkladov k fakturácii - Práca s Microsoft Office a internet Požiadavky : - Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom) - Prijemne a profesionálne vystupovanie - Flexibilita - Zodpovednosť - Odolnosť voči stresu - Optimizmus - Vodičky preukaz B Výhody : - Možnosť kariérneho rastu - Flexibilný pracovný čas - 95% práca z domu - Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore. V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.
Náborový pracovník/čka
Do nášho tímu hľadáme novú posilu na pozíciu náborový pracovník. Náplň práce: - tvorba inzercie - denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie - koordinácia náborového a výberového procesu - znalosť PC Požiadavky: - vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské - NJ, AJ výhodou (nie však podmienkou) Výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - teambuilding - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Podmienka: komunikatívnosť Nástup: od 01/2023 Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore.
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
administratívny pracovník pre nemecký trh
Hľadáme do nášho tímu novú posilu na pozíciu administratívny pracovník pre nemecký trh, oblasť administratívno-personálna. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka (telefonovanie, písanie mailov) - vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské - živnosť alebo TPP Výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Nástup: ihneď Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore. Kancelaria sa nachadza v Banskej Bystrici
Administratívny pracovník/asistent
Hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, (vhodná možno i pre mamičky na materskej) s možným neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základy anglického jazyka vítaná (odpovedanie na emaily) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva nutná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup 1.1.2023. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis prosíme zasielať na: info.@