Hľadáte niekoho zodpovedného do Vašej kancelárie?
Kategória:
Administratíva
Mám 53r, som z Trenčína a hľadám prácu v administratíve, ideálne na skrátený úväzok, 4-6 hod denne, alebo napr. 3 x celý deň týždenne a pod, podľa Vašej potreby. Rozprávam plynule anglicky slovom aj písmom, mám predošlé pracovné skúsenosti s fakturovaním, alternatívnou terapiou, recepciou, mám dobré organizačné schopnosti, som komunikatívna, maximálne zodpovedná, viem vybaviť, zariadiť, ak napr. pracujete sám/ sama vedela by som Vám udržiavať napr kanceláriu, nehnuteľnosť v poriadku a v činnosti. Nedávno som po 18r začala šoférovať a kúpila si auto, tj čo sa týka šoférovania ešte to chvíľu potrvá pokým sa tzv zabehnem. Prosím nevolajte mi čo sa týka práce napr. poisťovníctvo, finančníctvo, kedže to nie je moja šálka kávy. Môžem začať pracovať ihned.
Podobné inzeráty
Dobrý deň,
Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka - muž /žena /dôchodkyňa
- hlavná podmienka:
➡️ NEMECKÝ JAZYK ⬅️
- komunikatívna úroveň + gramatika
➡️ náplň práce:
- komunikácia s nemeckým klientom
- telefonovanie (v nemčine)
- písanie mailov (v nemčine)
➡️ Firemný telefón
➡️ Flexibilný pracovný čas
➡️ Plat: dohodou.
- jedná sa o výpomoc do kancelárie na pár hodín denne, ktorá sa nachádza v Prešove
Pre viac info:
praca@
Dobrý deň, mám 25 rokov a rada by som si našla prácu v administratíve v meste Bardejov.
Mám rôzne pracovné skúsenosti, avšak v administratíve som ešte nepracovala ale vždy som to chcela skúsiť. Preto, ak by ste potrebovali alebo hľadáte niekoho k sebe do firmy či do kancelárie alebo výpomoc, budem veľmi rada.
Čo sa týka náplne práce, tak akurát by som nerada pracovala s finančníctvom.
Pracovať by som chcela prioritne na TPP alebo dohodu.
Pracovný čas ideálne od tej 9.00h do 16:30-17:00 , som prispôsobivá a robila som už rôzne čiže je to o dohode. Som svedomitá, flexibilná, zodpovedná, myslím, že čo sa týka komunikácie s ľudmi tak mám aj príjemný prístup a rada pomáham ostatným :)
Naposledy som pracovala v Holandsku a odkedy som došla domov, som nezamestnaná, preto by som sa rada uplatnila v tejto oblasti. Bola by som rada, ak by to bolo aj dobre ohodnotené.
Vopred veľmi pekne ďakujem a budem rada, ak budem môcť pomôcť a pracovať :)
Prikladám sem moju foto aby ste mali predstavu ako vyzerám.
Prosím kontaktujte ma zatiaľ mailom, tel.č je vymyslené kvôli podvodníkom aby ma neotravovali, potom vám viem poslať tel.č aby ste ma mohli skontaktovať, ďakujem. :)
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom.
Náplň práce zahŕňa:
• Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami
• Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi
• Správu kalendára a plánovanie stretnutí
• Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami
• Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov
• Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií
• Práca s PC a používanie rôznych softvérov
• Starostlivosť o chod kancelárie
Požadujem:
• Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory
• Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou
• Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť
• Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie
• Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie
• Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi
• Znalosť práce s počítačom a programom MS Office
• Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami.
• Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa
• Vodičské oprávnenie typu B
Ponúkam:
• Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom
• Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
• Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť pravidelného vzdelávania
Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.
Dobrý deň,
Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka - muž /žena
- hlavná podmienka:
NEMECKÝ JAZYK
- komunikatívna úroveň + gramatika
náplň práce:
- komunikácia s nemeckým klientom
- telefonovanie (v nemčine)
- písanie mailov (v nemčine)
Firemný telefón
Flexibilný pracovný čas
Plat: dohodou.
- jedná sa o výpomoc do kancelárie na pár hodín denne, ktorá sa nachádza v Banskej Bystrici
Pre viac info:
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.