inzercia, predaj, predám, bazár

Hlava motora / repas / výbrus kľukového hriadeľa

Kategória: Auto Moto

Ponúkame kompletné repasované hlavy motorov výmenným spôsobom pre osobné, nákladné a úžitkové vozidla.

Doručíme Vám repasovanú hlavu, ktoré sú skladom, výmenným spôsobom do 24h a starú hlavu od Vás odoberieme. Pre iné modely hlavy po telefonickom alebo mailovom kontakte.
Hlava motora / repas / výbrus kľukového hriadeľa
Podobné inzeráty
DEKARBONIZACIA motora vodíkom pre DIZEL BENZIN LPG CNG
DEKARBONIZACIA motora vodíkom / HHO Hydrogen TEC / pre DIZEL BENZIN LPG CNG !!!! POZOR APRILOVA AKCIA: PRI OBJEDNAVKE NA MESIAC MAJ DEZINFEKCIA OZONOM INTERIERU AUTA ZDARMA !!!! Ponúkame čistenie motora vodíkovou dekarbonizáciou, ktorá sa používa na čistenie vnútorných komponentov motora bez nutnosti rozoberania komponentov motora. Je vhodné pre všetky spaľovacie motory DIZEL BENZÍN LPG CNG hybrid do obsahu 5,0L . Dekarbonizácia vhodná aj ako prevencia. VÝhody: ✔️ Obnovuje silu a výkon vášho motora. ✔️ Výrazne znižuje dymivosť motora. ✔️ Znižuje spotrebu paliva. ✔️ Znižuje hlučnosť motora. ✔️ Znižuje škodlivé emisie. ✔️ Pomáha celkovej regenerácii motora. ✔️ Odstraňuje nepravidelný chod motora. ✔️ Uľahčuje absolvovanie povinnej emisnej kontroly. ✔️ Podstatne predlžuje životnosť motora a jeho komponentov, teda predchádza poškodeniu finančne nákladných súčiastok. ODSTRAŇUJE ŠKODLIVÉ USADENINY ZO: ⏩ Spaľovacieho priestoru motora. ⏩ Turbodúchadla. ⏩ Vstrekovačov a sviečok. ⏩ EGR ventila. ⏩ Motorových ventilov. ⏩ Piestov a hlavy valcov. ⏩ DPF/FAP filtra. ⏩ Katalyzátora a výfukoveho systému. Náš prístroj je vybavený aj silikagélovým filtrom/vysušovačom, aby úplne minimalizoval zbytkovú vlhkosť v nasávanom plyne do motora a tým predchádzal prípadým škodlivým vplivom. Dekarbonizáciu vykonávame profesionálnym vodíkovím prístrojom s napájaním na 230V, čo zabezpečuje stabilnejší výkon s produkciou HHO plynu až do cca 1100L/hod., čo umoźňuje účinnú dekarbonizáciu do obsahu motora max. 5000cm3 a to pre všetky typy spaľovacích motorov: benzín, diesel, LPG, CNG, hybrid... Ide o účinný spôsob čistenia vnútorných komponentov motora, keď je cez sacie potrubie do motora aplikovaná zmes plynu vodíka a kyslíka (HHO) tzv. Brownov plyn. A aký je rozdiel medzi zariadeniami s napájaním z autobatérie na 12V a napájaním z elektrickej siete 220V ? - Zariadenia napájané z autobatérie 12V, môžu produkovať HHO plyn len do hranice výkonu alternátora čo je pre vadčšinu motorov menej efektívne čistenie, alebo NEDOSTAČUJÚCE. - 5.000cm3. Ak by ste takýto výkon chceli dosiahnuť u zariadenia s napájaním 12V, museli by ste zapojiť do série 2x 220A akumulátory pre kamióny a z nich napájať zariadenie. Tie by sa za cca hodinu vybili a museli sa nabíjať znovu. Naše zariadenie je plne mobilné, po dohode možnosť dekarbonizácie aj priamo u vás. Vodíková dekarbonizácia trvá od 45 minút do 1,5 hodiny podľa kubatúry a množstva nasávaného plynu. Cena podľa kubatúry: Objem: do 1,5L 60e do 2,0L 70e nad 2,0L pre spokojnosť našich zákazníkov DOHODOU.
DEKARBONIZACIA motora vodíkom pre DIZEL BENZIN LPG CNG
!!!! POZOR DEKARBONIZACIU VYKONAVAM LEN DO KONCA NOVEMBRA (dalsi zaciatok az od aprila) !!!! Ponúkame čistenie motora vodíkovou dekarbonizáciou, ktorá sa používa na čistenie vnútorných komponentov motora bez nutnosti rozoberania komponentov motora. Je vhodné pre všetky spaľovacie motory DIZEL BENZÍN LPG CNG hybrid do obsahu 5,0L . Dekarbonizácia vhodná aj ako prevencia. VÝhody: ✔️ Obnovuje silu a výkon vášho motora. ✔️ Výrazne znižuje dymivosť motora. ✔️ Znižuje spotrebu paliva. ✔️ Znižuje hlučnosť motora. ✔️ Znižuje škodlivé emisie. ✔️ Pomáha celkovej regenerácii motora. ✔️ Odstraňuje nepravidelný chod motora. ✔️ Uľahčuje absolvovanie povinnej emisnej kontroly. ✔️ Podstatne predlžuje životnosť motora a jeho komponentov, teda predchádza poškodeniu finančne nákladných súčiastok. ODSTRAŇUJE ŠKODLIVÉ USADENINY ZO: ⏩ Spaľovacieho priestoru motora. ⏩ Turbodúchadla. ⏩ Vstrekovačov a sviečok. ⏩ EGR ventila. ⏩ Motorových ventilov. ⏩ Piestov a hlavy valcov. ⏩ DPF/FAP filtra. ⏩ Katalyzátora a výfukoveho systému. Náš prístroj je vybavený aj silikagélovým filtrom/vysušovačom, aby úplne minimalizoval zbytkovú vlhkosť v nasávanom plyne do motora a tým predchádzal prípadým škodlivým vplivom. Dekarbonizáciu vykonávame profesionálnym vodíkovím prístrojom s napájaním na 230V, čo zabezpečuje stabilnejší výkon s produkciou HHO plynu až do cca 1100L/hod., čo umoźňuje účinnú dekarbonizáciu do obsahu motora max. 5000cm3 a to pre všetky typy spaľovacích motorov: benzín, diesel, LPG, CNG, hybrid... Ide o účinný spôsob čistenia vnútorných komponentov motora, keď je cez sacie potrubie do motora aplikovaná zmes plynu vodíka a kyslíka (HHO) tzv. Brownov plyn. A aký je rozdiel medzi zariadeniami s napájaním z autobatérie na 12V a napájaním z elektrickej siete 220V ? - Zariadenia napájané z autobatérie 12V, môžu produkovať HHO plyn len do hranice výkonu alternátora čo je pre vadčšinu motorov menej efektívne čistenie, alebo NEDOSTAČUJÚCE. - 5.000cm3. Ak by ste takýto výkon chceli dosiahnuť u zariadenia s napájaním 12V, museli by ste zapojiť do série 2x 220A akumulátory pre kamióny a z nich napájať zariadenie. Tie by sa za cca hodinu vybili a museli sa nabíjať znovu. Naše zariadenie je plne mobilné, po dohode možnosť dekarbonizácie aj priamo u vás. Vodíková dekarbonizácia trvá od 45 minút do 1,5 hodiny podľa kubatúry a množstva nasávaného plynu. Cena podľa kubatúry: Objem: do 1,5L 60e do 2,0L 70e nad 2,0L pre spokojnosť našich zákazníkov DOHODOU.
Vodíková dekarbonizácia motora HHO Hydrogen TEC
•trápi vás vysoká dymivosť vozidla? •vysoká spotreba paliva? •slabší výkon? •motor je už po rokoch a najazdených kilometroch hlučnejší? •chcete zvýšiť šancu na úspešné zvládnutie emisnej kontroly? •alebo len chcete preventívne svojmu autu dopriať „wellness“ kúru v podobe vodíkovej dekarbonizácie, ktorá zregeneruje váš motor, prinavráti mu silu, zníži škodlivé emisie a celkovo predĺži životnosť drahých súčiastok motora •a to všetko bez rozoberania motora a bez použitia chémie ►►►bez obmedzenia kubatúry vozidla len za 50€◄◄◄ -ponúkame dekarbonizáciu motora vodíkom prístrojom s napájaním 230V, čo zabezpečuje stabilnejší výkon s produkciou HHO plynu 1100L/hod v závislosti od obsahu motora do 5000cm3 -celý proces dekarbonizácie trvá cca 1 hodinu -zariadenie je určené na dekarbonizáciu všetkých typov spaľovacích motorov do kubatúry 5000cm3 /benzín, diesel, LPG, CNG, hybrid.../ -ide o účinný spôsob čistenia vnútorných komponentov motora, keď je cez sacie potrubie do motora aplikovaná zmes plynu vodíka a kyslíka (HHO) tzv. Brownov plyn. ODSTRAŇUJE škodlivé usadeniny z: ⏩spaľovacieho priestoru motora ⏩turbodúchadla ⏩vstrekovačov ⏩EGR ventila ⏩motorových ventilov ⏩piestov s hlavou valcov ⏩DPF/FAP filtra ⏩katalyzátora OBNOVUJE: ✔️silu a výkon motora ✔️výrazne znižuje dymivosť motora ✔️znižuje spotrebu paliva ✔️znižuje hlučnosť motora ✔️znižuje škodlivé emisie ✔️pomáha celkovej regenerácii motora Keďže sa často pýtate aký je rozdiel medzi zariadeniami s napájaním z autobatérie 12V a napájaním z elektrickej siete 220V, tu je vysvetlenie: -zariadenia napájané z autobatérie 12V, môžu produkovať HHO plyn len do hranice výkonu alternátora. Štandardné autá majú alternátory s výkonom cca 100-150A, čo stačí na produkciu HHO plynu max. 450L/hod. S takouto produkciou HHO plynu sa dajú účinne dekarbonizovať vozidlá s obsahom do cca 2.000cm3. Vozidlá ako Audi A8, Mercedes S a autá s väčšou náročnosťou na spotrebu energie majú alternátory s výkonom max. 250A, čiže zariadenie s napájaním z autobatérie 12V vie vyprodukovať pri výkone alternátora 250A HHO plyn max. 750L/hod, čo už zapríčiňuje pri väčších obsahoch motora menej efektívne čistenie, alebo proces dekarbonizácie musí trvať oveľa dlhšie. -zariadenie, ktoré používame s napájaním 220V má výkon cez 350A, čo zabezpečuje produkciu HHO plynu 1100L/hod a možnosť účinnej dekarbonizácie do obsahu motora max. 5.000cm3. Ak by ste takýto výkon chceli dosiahnuť u zariadenia s napájaním 12V, museli by ste zapojiť do série 2x 220A akumulátory pre kamióny a z nich napájať zariadenie. Tie by sa za cca hodinu vybili a museli sa nabíjať znovu.
/celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok
CELÉ SLOVENSKO - Doprava v cene / Kompletná generálka / Písomná záruka / Odborné poradenstvo / Predám holomotor 2.0 TDi montovany najma do VW VolksWagen Crafter, Amarok. Aj pre verzie 4x4. Aj biturbo. Kódy motora EURO5: CKU, CKT, CKUA, CKUB, CKUC v cene 1700,- Kody motora zacinajuce na "D" EURO6 v cene 2750,- ak mate iny kod, zavolajte, urcite si poradime. K motoru ponuam aj moznost vymeny v bezkonkurencnej kvalite prevedenia. Je to kompletná generálka, cize stav nového motora, co je neporovnatelne lepsie oproti kupe jazdeneho motora, ktory moze mat skryte vady. Motor je kompletne zgenerálkovaný: - kľukovka v závislosti od stupňa poškodenia vyleštená/vyrovnaná/vybrúsená - nové semeringy kľukovky, ojničné, kľukové a a axiálne ložiská - prehonované válce - olejové čerpadlo nové / zrepasované - vačky skontrolované, prípadne opravené, vymenené semeringy - piesty skontrolované ultrazvukom, použité nové piestne krúžky - zrepasovaná hlava motora skontrolovaná tlakovou skúškou (výbrus, vymenené vadné ventily/vodítka, zabrúsené ventily, vymenené hydrauliky) Váš starý motor je potrebne vrátiť v akomkoľvek stave. Neúčtujem žiadne ďalšie poplatky za starý motor v zlom stave s výnimkou prerazeného bloku ojnicou. Záruka: písomná 12 mesiacov / 5000km. 12 mesiacov / 50 000km v prípade výmeny u mňa Dovoz v cene vrámci celej SR. V pripade vymeny u mna odtah za bezkonkurencnu cenu.
/celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok
/celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok - TOP - [30.12. 2022] Zmazať/ Upraviť/ Topovať /celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok - 1 /celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok - 2 /celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok - 3 /celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok - 4 /celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok - 5 /celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok - 6 CELÉ SLOVENSKO - Doprava v cene / Kompletná generálka / Písomná záruka / Odborné poradenstvo / Predám holomotor 2.0 TDi montovany najma do VW VolksWagen Crafter, Amarok. Aj pre verzie 4x4. Aj biturbo. Kódy motora EURO5: CKU, CKT, CKUA, CKUB, CKUC v cene 1700,- Kody motora zacinajuce na "D" EURO6 v cene 2750,- ak mate iny kod, zavolajte, urcite si poradime. K motoru ponuam aj moznost vymeny v bezkonkurencnej kvalite prevedenia. Je to kompletná generálka, cize stav nového motora, co je neporovnatelne lepsie oproti kupe jazdeneho motora, ktory moze mat skryte vady. Motor je kompletne zgenerálkovaný: - kľukovka v závislosti od stupňa poškodenia vyleštená/vyrovnaná/vybrúsená - nové semeringy kľukovky, ojničné, kľukové a a axiálne ložiská - prehonované válce - olejové čerpadlo nové / zrepasované - vačky skontrolované, prípadne opravené, vymenené semeringy - piesty skontrolované ultrazvukom, použité nové piestne krúžky - zrepasovaná hlava motora skontrolovaná tlakovou skúškou (výbrus, vymenené vadné ventily/vodítka, zabrúsené ventily, vymenené hydrauliky) Váš starý motor je potrebne vrátiť v akomkoľvek stave. Neúčtujem žiadne ďalšie poplatky za starý motor v zlom stave s výnimkou prerazeného bloku ojnicou. Záruka: písomná 12 mesiacov / 5000km. 12 mesiacov / 50 000km v prípade výmeny u mňa Dovoz v cene vrámci celej SR. V pripade vymeny u mna odtah za bezkonkurencnu cenu.
/celé slovensko/ Motor 2.0 TDI VW Crafter, Amarok
CELÉ SLOVENSKO - Doprava v cene / Kompletná generálka / Písomná záruka / Odborné poradenstvo / Predám holomotor 2.0 TDi montovany najma do VW VolksWagen Crafter, Amarok. Aj pre verzie 4x4. Aj biturbo. Kódy motora EURO5: CKU, CKT, CKUA, CKUB, CKUC v cene 1800,- Kody motora zacinajuce na "D" EURO6 v cene 2750,- ak mate iny kod, zavolajte, urcite si poradime. K motoru ponuam aj moznost vymeny v bezkonkurencnej kvalite prevedenia. Je to kompletná generálka, cize stav nového motora, co je neporovnatelne lepsie oproti kupe jazdeneho motora, ktory moze mat skryte vady. Motor je kompletne zgenerálkovaný: - kľukovka v závislosti od stupňa poškodenia vyleštená/vyrovnaná/vybrúsená - nové semeringy kľukovky, ojničné, kľukové a a axiálne ložiská - prehonované válce - olejové čerpadlo nové / zrepasované - vačky skontrolované, prípadne opravené, vymenené semeringy - piesty skontrolované ultrazvukom, použité nové piestne krúžky - zrepasovaná hlava motora skontrolovaná tlakovou skúškou (výbrus, vymenené vadné ventily/vodítka, zabrúsené ventily, vymenené hydrauliky) Váš starý motor je potrebne vrátiť v akomkoľvek stave. Neúčtujem žiadne ďalšie poplatky za starý motor v zlom stave s výnimkou prerazeného bloku ojnicou. Záruka: písomná 12 mesiacov / 5000km. 12 mesiacov / 50 000km v prípade výmeny u mňa Dovoz v cene vrámci celej SR. V pripade vymeny u mna odtah za bezkonkurencnu cenu.