Hospodárka na čiastočný úväzok do DSS
Kategória:
Administratíva
Ponúkame miesto hospodárky na čiastočný uväzok na zastupovanie počas MD. Pozícia je vhodnejšia pre ženu s praxou v administratíve v zariadení pre seniorov.
Práca je na 4 hodiny denne v centre BA.
Plat dohodou v závislosti od druhu a rozsahu dohody a praxe.
Práca je na 4 hodiny denne v centre BA.
Plat dohodou v závislosti od druhu a rozsahu dohody a praxe.
Podobné inzeráty
Dobrý deň , hľadám si prácu ako pomocná účtovníčka. Mám certifikát z podvojného účtovníctva , ESDL testy , ovládam strojopis .Mám skúsenosti s fakturáciou , pokladňou , skladovým hospodárstvom , komunikáciou s klientom , mailovou komunikáciou . Prijmem aj čiastočný úväzok , resp . čiastočný home offise
Dobrý deň,
som 50 ročná Ing. ekonómka na ČID, ktorá si hľadá prácu na čiastočný úväzok al. plný úväzok v administratíve alebo ako pomocná účtovníčka. V office oblasti mám dlhoročné skúsenosti. V prípade záujmu volajte prosím na tel. č. . Prosím nekontaktujte ma s ponukami práce poisťovacích agentov alebo predajcov produktov.
Hľadáme mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami, opravou motorových vozidiel.
POPIS PRÁCE:
* príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov
* komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov
* spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...)
* doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach
* spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu
* telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda
* plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď)
* práca v teréne
POŽIADAVKY:
* ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne
* aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve
* schopnosť pracovať s Excelom a Wordom
* otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju
* schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou!
Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme.
FINANCIE:
* Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia.
BENEFITY:
* Mladý a dynamický kolektív.
* Flexibilná pracovná doba.
* Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely.
* Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu.
Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
Hľadám prácu v oblasti, administratívy, sociálnej práce alebo školstva v Trenčíne alebo v Dubnici a blízkom okolí.
Hľadám prácu buď na plný alebo aj čiastočný úväzok, prípadne prácu na doma.
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok.
Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod.
Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto.
Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@
Hľadáme administratívneho pracovníka
• 500 eur (brutto) + výkonnostný bonus
• na čiastočný úväzok
Chcete pracovať v mladom, dynamickom, anglicky hovoriacom tíme? Ste komunikatívny/a a zvládate administratívne úlohy?
Neváhajte nás kontaktovať!
Náplň práce
• Vedenie kancelárie a showroomu;
• Vybavovanie telefonických hovorov
(zákazníci, dodávatelia);
• Písomná komunikácia;
• Spracovávanie objednávok;
• Fakturácia a administratívna podpora;
• Správa kalendára a úloh;
Zamestnanecké výhody
• zamestnanecký balíček zo sortimentu spoločnosti,
• odborné a osobné školenia,
• mobilný telefón na služobné a súkromné
účely Požiadavky
• stredná škola s maturitou
• ďalšie vzdelávanie / HBO
• študent vysokej školy
• vysokoškolské vzdelanie I. stupňa • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazyk
• Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) • Slovenský jazyk - pokročilý (C1)
Odborné zručnosti
• Obchodná korešpondencia - pokročilý • Pokladňa - pokročilý
• Typografia - základy
• Skladové hospodárstvo - základy
• Fakturácia - základná znalosť systému KROS • Microsoft Excel - pokročilý
• Microsoft Outlook - pokročilý
• Microsoft Word - pokročilý
• Vodičský preukaz B Osobné zručnosti
• samostatnosť,
• komunikatívnosť,
• priateľský prístup,
• schopnosť zvládať stres,
• dôslednosť pri plnení pridelených úloh, • plynulá komunikácia v anglickom jazyku
Štruktúrovaný životopis s motivačným listom zasielajte na adresu
Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.