inzercia, predaj, predám, bazár

Hospodárka na čiastočný úväzok do DSS

Kategória: Administratíva

Ponúkame miesto hospodárky na čiastočný uväzok na zastupovanie počas MD. Pozícia je vhodnejšia pre ženu s praxou v administratíve v zariadení pre seniorov.
Práca je na 4 hodiny denne v centre BA.
Plat dohodou v závislosti od druhu a rozsahu dohody a praxe.

Hospodárka na čiastočný úväzok do DSS
Podobné inzeráty
Pomocné účto
Dobrý deň , hľadám si prácu ako pomocná účtovníčka. Mám certifikát z podvojného účtovníctva , ESDL testy , ovládam strojopis .Mám skúsenosti s fakturáciou , pokladňou , skladovým hospodárstvom , komunikáciou s klientom , mailovou komunikáciou . Prijmem aj čiastočný úväzok , resp . čiastočný home offise
Hľadám prácu administrat. prac. alebo pomocnej účtovníčky
Dobrý deň, som 50 ročná Ing. ekonómka na ČID, ktorá si hľadá prácu na čiastočný úväzok al. plný úväzok v administratíve alebo ako pomocná účtovníčka. V office oblasti mám dlhoročné skúsenosti. V prípade záujmu volajte prosím na tel. č. . Prosím nekontaktujte ma s ponukami práce poisťovacích agentov alebo predajcov produktov.
Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Hľadáme mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami, opravou motorových vozidiel. POPIS PRÁCE: * príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov * komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov * spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...) * doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach * spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu * telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda * plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď) * práca v teréne POŽIADAVKY: * ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne * aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve * schopnosť pracovať s Excelom a Wordom * otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju * schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou! Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme. FINANCIE: * Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia. BENEFITY: * Mladý a dynamický kolektív. * Flexibilná pracovná doba. * Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely. * Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu. Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu. Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
hľadám prácu
Hľadám prácu v oblasti, administratívy, sociálnej práce alebo školstva v Trenčíne alebo v Dubnici a blízkom okolí. Hľadám prácu buď na plný alebo aj čiastočný úväzok, prípadne prácu na doma.
Administratívnu pracovníčku
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok. Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod. Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto. Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@
administratívneho pracovníka
Hľadáme administratívneho pracovníka • 500 eur (brutto) + výkonnostný bonus • na čiastočný úväzok Chcete pracovať v mladom, dynamickom, anglicky hovoriacom tíme? Ste komunikatívny/a a zvládate administratívne úlohy? Neváhajte nás kontaktovať! Náplň práce • Vedenie kancelárie a showroomu; • Vybavovanie telefonických hovorov (zákazníci, dodávatelia); • Písomná komunikácia; • Spracovávanie objednávok; • Fakturácia a administratívna podpora; • Správa kalendára a úloh; Zamestnanecké výhody • zamestnanecký balíček zo sortimentu spoločnosti, • odborné a osobné školenia, • mobilný telefón na služobné a súkromné účely Požiadavky • stredná škola s maturitou • ďalšie vzdelávanie / HBO • študent vysokej školy • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa Jazyk • Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) • Slovenský jazyk - pokročilý (C1) Odborné zručnosti • Obchodná korešpondencia - pokročilý • Pokladňa - pokročilý • Typografia - základy • Skladové hospodárstvo - základy • Fakturácia - základná znalosť systému KROS • Microsoft Excel - pokročilý • Microsoft Outlook - pokročilý • Microsoft Word - pokročilý • Vodičský preukaz B Osobné zručnosti • samostatnosť, • komunikatívnosť, • priateľský prístup, • schopnosť zvládať stres, • dôslednosť pri plnení pridelených úloh, • plynulá komunikácia v anglickom jazyku Štruktúrovaný životopis s motivačným listom zasielajte na adresu Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.