Infolinka- Brigáda/ Práca pre studentov od 17:00 do 20:00
Kategória:
Administratíva
Ponúkam stabilnú prácu/brigádu na zákazníckej podpore, vhodné pre študentov, prípadne pre toho, komu vyhovuje pracovný čas.
Čo Vás čaká:
-Máte na starosť infolinku na ktorú volajú počas dňa zákazníci.
-Dohovárať stretnutia pre obchodníkov so zákazníkmi, ktorí sa sami ozývajú - majú záujem o naše služby
-Reagovanie na žiadosti ktoré klienti požadujú.
Výhodou bude, ak budete vedieť:
Základné práce na počítači - nič komplikované, všetko Vás naučíme.
Čo vám môžeme ponúknuť :
prácu celoročne
stabilný čas
pondelok až piatok od 17:00 do 20:00
Informácie o výberovom konaní:
vhodné pre stredoškolákov a vysokoškolákov.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Komunikatívnosť a Príjemné vystupovanie - každý deň budete hovoriť s klientmi, ktorí majú záujem o naše služby.
-Zodpovednosť - Reagovať promtne
-Cieľavedomosť - dotiahnuť veci do konca.
-Pravidelná dochádzka.
-slušný prejav.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa
servisom a predajom okien a dverí na Slovenskom a Českom trhu.
Bližšie informácie na Osobnom pohovore.
Mzda/plat: dohodou
Čo Vás čaká:
-Máte na starosť infolinku na ktorú volajú počas dňa zákazníci.
-Dohovárať stretnutia pre obchodníkov so zákazníkmi, ktorí sa sami ozývajú - majú záujem o naše služby
-Reagovanie na žiadosti ktoré klienti požadujú.
Výhodou bude, ak budete vedieť:
Základné práce na počítači - nič komplikované, všetko Vás naučíme.
Čo vám môžeme ponúknuť :
prácu celoročne
stabilný čas
pondelok až piatok od 17:00 do 20:00
Informácie o výberovom konaní:
vhodné pre stredoškolákov a vysokoškolákov.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Komunikatívnosť a Príjemné vystupovanie - každý deň budete hovoriť s klientmi, ktorí majú záujem o naše služby.
-Zodpovednosť - Reagovať promtne
-Cieľavedomosť - dotiahnuť veci do konca.
-Pravidelná dochádzka.
-slušný prejav.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa
servisom a predajom okien a dverí na Slovenskom a Českom trhu.
Bližšie informácie na Osobnom pohovore.
Mzda/plat: dohodou
Podobné inzeráty
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra)
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami.
- Vedenie databázy firiem a komunikácie a
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- práca 8:00 - 15:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom
zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne
550€ v čistom
práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu
práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba
zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba
Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom
- Práca na HTPP alebo na živnosť.
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý
- Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega.
Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo
Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra)
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami.
- Vedenie databázy firiem a komunikácie a
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- práca 8:00 - 15:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom
zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne
550€ v čistom
práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu
práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba
zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba
Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom
- Práca na HTPP alebo na živnosť.
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý
- Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom
Anglický jazyk výhodou
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega.
Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo
Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Sme ekonomicko obchodná spoločnosť so stabilným pôsobením na trhu. Práca vhodná po zaškolení aj z domu. Množstvo benefitov za dobre odvedenú prácu. Mzda závisí od vašej . šikovnosti a toho ako VY budete chcieť od 600 az 2000eur. PRACA vhodná aj pre študentov,popri hlavnému zamestnaniu, brigada, živnosť
Ahoj, hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave.
Požadujeme samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť a ochotu učiť sa novým veciam.
Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi.
Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí:
•Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí
•Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie
•Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí
•Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom
•Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne
•Asertívny prístup k riešeniu problémov
•Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...)
Pracovný čas:
Práca je možná na TPP alebo na skrátený úväzok, prípadne brigáda.
Pri skrátenom úväzku sa jedná o tri dni v týždni od 14:00 do 22:00 hod.
Brigáda cez víkendy od 14:00 do 22:00 hod.
Mzdové podmienky:
hodinová mzda 6,50 € / hodinu v čistom.
Miesto práce - sereď
Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť
Termin nástupu- ihneď
Mzdové podmienky: od 4€/hodina
Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Prepisovanie dát do nášho systému
Vytvárenie databázy
Práca so systémami spoločnosti
Administratívna činnosti
Príprava e-mailov
Práca v slovenskom jazyku
Práca s word / excel - základy
Príprava inzeratov na FB stranky
Komunikacia,telefonovanie
Práca v mladom kolektíve
nformácie o výberovom konaní
Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov.
Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi.
Práca je stabilna a dlhodoba.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Kontakt
Kontaktná osoba: Marek Kotlár
Tel:
Email: obchod.ans@
Životopis prosím zasielať na danný email.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1500€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Pohovor sa vykonáva v Košiciach.