inzercia, predaj, predám, bazár

Investičný Konzultant/Manažér

Kategória: Financie a ekonomika

Si fanúšik Applu? Alebo ťa zaujímajú iné akciové tituly, ktoré lámu pravidelne rekordy?

Ak ťa zaujíma svet financií a investovanie neváhaj a pridaj sa k nám!

Sme slovenská firma zložená z profesionálneho tímu ľudí s dlhoročnými skúsenosťami, ktorá sa špecializuje na známe akciové tituly ako napr. APPLE, GOOGLE, AMAZON, MICROSOFT a ďalšie, ktoré hýbu svetom.

Preto ponúkame prácu pre skúsených maklérov ale aj začiatočníkov s nadštandardnými benefitmi ako sú napríklad:

Nástupný fixný plat 1000€ + Provízie až do výšky 5000€
(Priemerný plat Konzultanta 2200€)
(Priemerný plat Manažéra 3500€)

Pracovný čas od Pon - Pia 8:30 - 17:00
Práca na TPP aj SZČO
Medzinárodné školenia
Certifikát OFV, AML,
Odborné skúšky v NBS
Rýchly kariérny rast
Balíček súťažných odmien, výkonnostný bonus
Pravidelné teambuildingy
Mladý kolektív a pozitívna atmosféra
Zabezpečený pitný režim - káva, čaj
Atraktívne kancelárske priestory s veľkou terasou

Náplň práce:

- Telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- Organizovanie a vedenie osobných stretnutí v rámci našej kancelárie
- Budovanie vzťahu s klientmi
- Práca s PC a mobilom
- Plnenie pokynov nadriadeného

Každého pracovníka zaškolíme v rámci pracovných hodín
Konzultant so skúsenosťami (Lepšie platové podmienky)

Požiadavky na pozíciu:

- Ambiciózny a flexibilný prístup k práci
- Výborné komunikatívne zručnosti
- Minimálne Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
- Vzdelanie v obore výhodou (nie však podmienkou)
- Čistý register trestov

Termín nástupu IHNEĎ !!!

V prípade záujmu nám posielajte váš životopis aj s fotkou na email: info@

Alebo kontaktujte telefonicky na:

Investičný Konzultant/Manažér
Podobné inzeráty
Finančný konzultant
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť
Práca v kancelárii BB, ZV, ZH aj s možnosťou práce z domu
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom: Finančný konzultant junior Finančný špecialista senior Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami Ponúkame: -stabilitu, zázemie, značku -zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy -výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí -bezplatné vzdelávanie, zaškolenie -databázovú podporu -provízie + fix, bonusy -špeciálne odmeňovanie pre skúsených Podmienky: -komunikatívnosť -empatia, ľudskosť -profesionálne vystupovanie -minimálne stredoškolské vzdelanie -akákoľvek práca s klientom vítaná Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu, pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@ prípadne zavolajte: poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
Finančný konzultant/ manažér
Hľadám do tímu 3 šikovných ľudí Náplň práce: Aktívna komunikácia s klientmi, budovanie vzťahu s klientom, odborné a férové poradenstvo, aktívna správa ich zmlúv Starať sa o klientov a identifikovať potreby klientov Analyzovať ich požiadavky a hľadať pre nich tie najideálnejšie riešenia Poskytovať odborné poradenstvo v oblasti produktov a služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti Si pre nás vhodným kandidátom/kandidátkou ak: máš minimálne SŠ vzdelanie, baví ťa komunikovať, si priateľský/á a vieš pracovať individuálne aj v tíme, máš v sebe ducha obchodníka, chceš hľadať to najvhodnejšie riešenie pre klientov, si ochotný/á na sebe pracovať a rozvíjať sa. ... všetko ostatné Ťa naučíme my :) Kompletné vzdelávanie v odbore úplne zdarma. Týždenné vyplacanie, bonusy, motivačné akcie. Karierny rast od 1 mesiaca nástupu. Predošlé skúsenosti v oblasti predaja/ banky/ poistenia nie sú podmienkou ale sú výhodou! Ak ťa ponuka zaujala a myslíš si, že si správny kandidat pošli životopis na lenka.cseh@ a dohodneme si osobný pohovor kde poskytnem viac informácií.
Asistent predaja, obchodný manažér a realitný maklér
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy. Asistent predaja 1000,- Obchodný manažér 1800,- Realitný maklér 2000,- Viac informácii na čísle
Finančný sprostredkovateľ a manažér
Finančný sprostredkovateľ a manažér Pracovné miesto: Námestovo, Tvrdošín a Dolný Kubín Zodpovednosť: - Poskytovanie finančných poradenských služieb zákazníkom - Predaj finančných produktov, ako sú komplexné finančné služby ,investičné produkty a poistenie ,benefity - Monitorovanie finančného trhu a ponúkanie aktuálnych informácií zákazníkom - Správa portfólia zákazníkov a sledovanie ich finančných cieľov - Vzdelávanie zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb Požadované zručnosti: - Skúsenosti v oblasti finančných služieb a poradenstva - Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti -Schopnosť analyzovať a porozumieť finančným produktom a trhom - Zodpovednosť a precíznosť - Vysoko rozvinuté zručnosti v oblasti správy času a úloh Vzdelanie: Stredné alebo vysoké školské vzdelanie v oblasti financií alebo podobnej oblasti je výhodou. Certifikáciu v oblasti financi zabezpečíme Ak máte záujem o túto pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na [anton.jadron@] poprípade telefonisky Upozorňujeme, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za prejavený záujem o túto pozíciu.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať