Kancelárie v administratívnej budove Aircraft Bulding
Kategória:
Kancelárie
Ponúkame administratívne kancelárske priestory v administratívnej budove Aircraft Bulding na Ivanskej ceste neďaleko letiska M. R.Štefanika a Avionu. Všetky ponúkané priestory na prenájom sú zaradené do kategórie A. Okrem reprezentatívnych priestorov garantujúcich vysoký štandard má nájomník ako aj jeho klienti či obchodný partneri okrem rýchlej z diaľničného obchvatu dostupnosti aj možnosť bezproblémového parkovania. V ponuke sú nasledovné priestory: 2. poschodie - 35,55 m2, 620,03 m2; 3. poschodie – 76,90 m2, 98,68 m2; 4. poschodie – 47,09 m2, 93,05 m2; 58,50 m2, 89,48 m2; 5. 51,40 m2, serverovňa – 30,45 m2 a od 15. 06 2018 na tom istom podlaží voľné aj KP 29,62 m2 spojené s 33,29 m2 a 51,40 m2.
Cena prenájmu KP od 9,- Eur/m2/mesiac
+ Spoločné priestory (SP) od 4,50 Eur/m2/mesiac
Zálohové platby za energie: KP - 3,75 Eur/m2/mesiac)
+ SP - 2,25 Eur/m2/mesiac
Parkovacie miesto 40,- Eur/miesto/mesiac
Ceny sú uvedené bez DPH.
Cena prenájmu KP od 9,- Eur/m2/mesiac
+ Spoločné priestory (SP) od 4,50 Eur/m2/mesiac
Zálohové platby za energie: KP - 3,75 Eur/m2/mesiac)
+ SP - 2,25 Eur/m2/mesiac
Parkovacie miesto 40,- Eur/miesto/mesiac
Ceny sú uvedené bez DPH.
Podobné inzeráty
Ponúkame Vám na prenájom pekné, moderné kancelárske a obchodné priestory
v administratívnej budove v Bratislave. Budova sa nachádza v širšom centre mesta s dobrou dostupnosťou MHD a tiež blízkym napojením na diaľničný obchvat.
Budova má dve komunikačné jadrá so spoločnou reprezentatívnou recepciou, neobmedzený prístup do budovy 24/7/365 a tiež strážnu službu 24/7. Nachádajú sa tu 4 osobné výťahy a prístup ku kancelárskym priestorom je cez turnikety. V budove sa nacházdajú 2 podzemné podlažia s garážovým státím, parkovisko pre návštevníkov v budove. Okrem toho sú v budove aj kryté stojany na bicykle a zázemie pre cyklistov v podobe šatní, sprchy
Budova má k dispozícii letnú terasu, šport bar so stolným tenisom, stolným futbalom a biliardom.
V okolí administratívnej budovy sú kompletné služby ako banky, lekárne, reštaurácie.
Administratívne priestory sú v nasledovnom štandarde:
- Vnútorné žalúzie
- Znížený strop
- Fancoil - systém chladenia a kúrenia
- Otvárateľné okná
- Spoločné toalety
- Štruktúrovaná kabeláž
- Spoločná kuchynka
- Kobercové štvorce
Kancelárie sú rozdelené medzi dva prepojené bloky. Nájomníci majú možnosť prenájmu kancelárií od 45 m2 až po 1 500 m2.
Aktuálne voľné kancelárske priestory:
1. Kancelárie – blok A, 6.posch., 85 m2 - voľné ihneď
2. Kancelárie – blok A, 6.posch., 304 m2 – voľné ihneď
3. Kancelárie – blok A, 5.posch., 783 m2 – voľné ihneď
4. Kancelárie – blok A, 4.posch., 378,26 m2 – voľné ihneď
5. Kancelárie – blok A, 2.posch., 692 m2 – voľné ihneď
6. Kancelárie – blok B, 2.posch., 113,75 m2 – voľné ihneď
7. Kancelárie – blok B, 2.posch., 131,52 m2 – voľné ihneď
8. Kancelárie – blok B, 2.posch., 116,18 m2 – voľné ihneď
Aktuálne voľné obchodné priestory:
1. Obchodný priestor (prízemie) 312,20 m2 – voľný od 1.6.2023
Cena prenájmu kancelárskeho (obchodného) priestoru je 8,50 – 9,50 Eur/m2/mesiac + DPH
Parkovanie v podzemných garážach – 90,- Eur/park.miesto/mesiac + DPH
2.00 EUR + DPH /mesiac – servisný poplatok za parkovacie miesto
Servisné poplatky a energie:
5.20 EUR/m2/mesiac + priama spotreba médií (EE + voda) (Prevádzkové náklady pozostávajú: 3.10 EUR - prevádzkové náklady a 2.10 EUR – chladenie, vykurovanie priestorov)
V ponuke máme aj iné kancelárie, prevádzkové priestory a sklady v Pezinku, Senci a Bratislave. Napíšte nám Vaše požiadavky a my Vám nájdeme najvhodnejší priestor.
Pre bližšie informácie alebo termín obhliadky nás prosím kontaktujte na
Využite služby spoľahlivej realitnej kancelárie, ktorá je na trhu už viac ako 21 rokov! Ponúkame aj ďalšie služby súvisiace s nehnuteľnosťami: inžiniering, homestaging:
interiérové poradenstvo, služby architekta, služby znalca, hypotekárneho poradcu a právnika. Využite komplexné služby v oblasti realít!
Dodatok k cene: , +energie, +DPH
Obytná plocha: 85m²
Celková rozloha: 85m²
Úžitková plocha:
Ponúkame Vám na prenájom pekné, moderné kancelárske a obchodné priestory v novej administratívnej budove v Bratislave. Budova sa nachádza v širšom centre mesta s dobrou dostupnosťou MHD a tiež blízkym napojením na diaľničný obchvat.
Ide o novú, modernú budovu, ktorá je ako jediná na Slovensku certifikovaná ako „zelená administratívna budova“
V budove sa nachádza strážna služba a recepcia. Prístup do budovy je možný 24/7/365 dní v roku. Parkovanie je zabezpečené v 2 podzemných podlažiach a v budove je tiež parkovisko pre návštevníkov. Ak preferujete ekologickejší spôsob dopravy, nájdete v budove aj kryté stojany na bicykle a pre cyklistov aj zázemie v podobe šatní a sprchy.
Pre nájomníkov je tiež k dispozícii letná terasa, šport bar so stolným tenisom, stolným futbalom a biliardom.
V okolí administratívnej budovy sú kompletné služby ako banky, lekárne, reštaurácie.
Administratívne priestory sú v nasledovnom štandarde:
- Zabudované svetlá, chladené stropy, otvárateľné okná, vnútorné žalúzie, zdvojená podlaha, koberce, štruktúrovaná kabeláž
- Aktuálne voľné kancelárske priestory:
1. Kancelárie – 350,66 m2, 1. poschodie – voľné ihneď
2. Kancelárie – 122,40 m 2, 1. poschodie – voľné dohodou
3. Kancelárie – 185,20 m2, 9. poschodie – voľné od 1.7.2023
4. Kancelárie – 161,60 m2, 9. poschodie – voľné od 1.3.2023
- Aktuálne voľné obchodné priestory:
1. Obchodný priestor (prízemie) 150,73 m2 – voľný ihneď
2. Obchodný priestor (prízemie) 57,20 m2 – voľný ihneď
3. Obchodný priestor (prízemie) 37,85 m2 – voľný ihneď
Cena prenájmu kancelárskeho (obchodného) priestoru je 12,50 Eur/m2/mesiac + DPH
Parkovanie v podzemných garážach – 90,- Eur/park.miesto/mesiac + DPH
Servisné poplatky a energie:
3.70 EUR/m2/mesiac + priama spotreba médií (Z toho: 3.00 EUR – servisné poplatky budovy
0.70 EUR – náklady na elektrinu a plyn)
2.00 EUR + DPH /mesiac – servisný poplatok za parkovacie miesto
V ponuke máme aj iné kancelárie, prevádzkové priestory a sklady v Pezinku, Senci a Bratislave. Napíšte nám Vaše požiadavky a my Vám nájdeme najvhodnejší priestor.
Pre bližšie informácie alebo termín obhliadky nás prosím kontaktujte na
Využite služby spoľahlivej realitnej kancelárie, ktorá je na trhu už viac ako 21 rokov! Ponúkame aj ďalšie služby súvisiace s nehnuteľnosťami: inžiniering, homestaging:
interiérové poradenstvo, služby architekta, služby znalca, hypotekárneho poradcu a právnika. Využite komplexné služby v oblasti realít!
Bližšie informácie nájdete aj na našej stránke , RK Kľúč.
Počet poschodí: 10
Dodatok k cene: , +energie, +DPH
Obytná plocha: 122m²
Celková rozloha: 122m²
Úžitková plocha: 122m²
Vlastníctvo: firemné
Internet: optika
Výťah: áno
Parkovanie: vlastné vyhradené
Zariadenie: čiastočne
Zateplený objekt: áno
Klimatizácia: áno
Ponúkame Vám na prenájom klimatizovaný administratívny priestor o rozlohe 39 m2 na ulici Panónska cesta, v mestskej časti Petržalka, Bratislava V.
Záujemca NEPLATÍ PROVÍZIU RK, ani DEPOZIT.
CHARAKTERISTIKA
Ponúkame na prenájom svetlý administratívny priestor o rozlohe 39 m2 na štvrtom podlaží / 5.
Priestor je plne klimatizovaný, rozdelený na 2 kancelárie, vybavený kancelárskym kobercom a veľkou výhodou sú otváracie okná. Priestor je orientovaný do tichej Švabinského ulice.
Sociálne zariadenia sú spoločné na poschodí. Budova je vybavená dvomi osobnými výťahmi a schodiskom.
Administratívna budova s nebytovými priestormi má výbornú polohu.
Priestory sú vybavené 24/7 vstupom a službami recepcie a sú zabezpečené HD kamerovým systémom. Veľkou výhodou tejto administratívnej budovy je vlastná výroba tepla a chladenie, čo optimalizuje energetické vstupy.
V budove je možné si prenajať školiace miestnosti alebo učebne.
Parkovanie je bezproblémové, buď voľné popri administratívnej budove (vo vlastníctve) alebo je možné využiť spoplatnené parkovanie, ktoré je pripojené na pult centrálnej ochrany.
Priamo v budove sa nachádza reštaurácia s kaviarňou.
LOKALITA
V blízkosti administratívnej budovy sa nachádzajú: budova Daňového úradu, Panon office, železničná stanica Petržalka. Budova je ľahko dostupná, vzdialenosť do centra ako aj na diaľnicu D1/ D2 je približne 5 minút jazdy autom a 3 minúty od obchodného centra Aupark alebo Digital Parku. Zastávka MHD je v blízkosti budovy. V blízkom okolí sa nachádza množstvo prevádzok, ktoré pokrývajú všetky druhy základnej občianskej vybavenosti. Najbližšia pošta sa nachádza v pešej vzdialenosti. V budove sa nachádza poisťovňa, reštuarácia s kaviarňou, e-shop a pod.
Cena prenájmu: 9 € / m2 / mesiac
Energie: 4 € / m2 / mesiac
Priestory sú k dispozícii na prenájom od 1.11. 2022.
Radi Vám priestor predstavíme osobne po dohode obhliadky.
BC_BA04_RAHE_003480
Spoločnosť Prophet Real Vám ponúka na prenájom kancelárske priestory v administratívnej budove v lukratívnej lokalite Bratislava- Ružinov, Miletičova ulica. Kancelárske priestory o výmere 514m² sa nachádzajú na 4. poschodí a na 8. poschodí. Vždy uzavretý priestor celého podlažia. Možnosť použitia nášho nábytku. Máme dve voľné varianty dvoch poschodí v budove, variácie si môžete pozrieť v pôdorysoch. Obe poschodia sú k dispozícii ihneď. Ide o klasicke kancelárie s plochou 19,83 m², ako aj o kancelárie OpenSpace. Niektoré kancelárie sú medzi sebou navzájom prepojené. Na každom z týchto poschodi sú dve kuchynky, jedna v krátkom trakte a druha v dlhom trakte na spoločnej chodbe.
POPIS:
Kompletne zrekonštruovaná výšková administratívna budova s maximálnym komfortom.
Budova disponuje recepciou a strážnou službou 24/7, má moderný a reprezentatívny vzhľad a nové výťahy.
Vybavenie kancelárie je vo vyššom štandarde : koberec, klimatizácia, žalúzie.
Na každom poschodí je kompletne vybavená kuchynka a zrekonštruované sociálne zariadenia.
Operátor v budove (optika) - môžete si vybrat od TELEKOM, SLOVANET, Vnet, RAINSIDE - zmluvu s vybraným operátorom si uzatvára klient.
BONUS: pravidelné čistenie okien a tepovanie kobercov
CENA:
Pri nájme na dobu 3 a viac rokov, je možne pripraviť dispozične priestory podľa požiadaviek klienta. Pri nájme na dobu určitú je možné hovoriť aj o úprave ceny za nájom. Nakoľko rok 2023 so sebou prináša okrem iného aj pomerne vysoke ceny energií (elektricka energia, plyn a v neposlednom rade aj voda), rozhodli sme sa pri prenájme celého poschodia ponúknuť upravenú cenu za nájom kancelárskej plochy vo výske 7,00 EUR bez DPH/m²/mesiac pre rok 2023, vo vyske 8,00 EUR bez DPH/m²/mesiac pre rok 2024, vo vyske 8,50 EUR bez DPH/m²/mesiac pre rok 2025, pričom cena obvyklá je vo výške 9,00 EUR bez DPH/m²/mesiac.
Cenová ponuka, ktorú poskytneme na požiadanie, zahŕňa cenu komplet za nájom, zálohove platby na energie, ako aj ostatné služby vrátane denného upratovania priestorov. Ide o základnú/predbežnú cenovú ponuku, ktorá môže byť na základe osobnej obhliadky a ďalších informácií upravená. Budova je kompletne zrekonštruovaná, zateplená, plne klimatizovaná s vlastnou kotolňou. Okná plastové, otvaracie/sklopné. Pristup do budovy 24 hodin denne, 7 dní v týždni. Okrem kancelárskych priestorov vieme ponúknuť aj priestory pre sklad a archív, aj s plochou 70 a viac m². V budove sa nachádza EPS, v prípade záujmu je možné sprostredkovať prepojenie do tohoto systemu.
PARKOVANIE:
Parkovanie je priamo v uzavretom areáli alebo v priľahlých parkovacích areáloch a domoch na ulici Trenčianska, Košická, Ružová dolina zabezpečuje správca budovy vrámci služieb. Parkovanie v dĺzke jednej hodiny zadarmo je možné využiť aj v novom parkovacom dome DOAS cez ulicu, komfortne pre krátkodobé návštevy klientov. V tesnej blizkosti našej budovy je platené parkovanie s cenou 1,00,- € na hodinu - toto parkovisk
Popradská Realitná Spoločnosť - Váš miestny špecialista ! vám ponúka na prenájom moderné priestranné kancelárie v kompletne novozrekonštruovanej budove STARPOINT v priemyselnej časti mesta Poprad - Západ .
*KANCELÁRIE k dispozícii:
* na 2.NP dve východne orientované o rozlohách 22,60 m2 a 24,28 m2
* na 3.NP - ľavý blok - jedna východne orientovaná o rozlohe 24,86 m2 a dve západne orientované, z ktorých je krásny výhľad na Vysoké Tatry o výmerách 35,10 m2 a 51,75 m2
- pravý blok je možné prenajať v celku, obsahuje jednu samostatnú kanceláriu 23,80 m2 s vlastným sociálnym zariadením, sprchou a kuchynkou, a dve prepojené kancelárie o veľkostiach 34,65 m2 a 35,10 m2. Na chodbe bloku je k dispozícii oddelené sociálne zariadenie (ženy/muži). Tieto priestory sú vhodné pre firmu, ktorá potrebuje mať pevné zázemie, kde manažment spoločnosti a zamestnanci sú v oddelených priestoroch, no predsa na dosah ruky.
- všetky kancelárie sú vybavené klimatizačnými jednotkami
- vhodné na prenájom so širokým záberom a je možné ich využiť hlavne na administratívnu činnosť podnikania, ako napríklad projektanti, architekti, účtovnícke, právnické /advokátske/ spoločnosti, makléri, finančníci, realitné kancelárie a pod.
- neobmedzený vstup do budovy 24 hodín denne 7 dni v týždni
- v rámci budovy navigačný a orientačný systém, ktorý smeruje Vašich klientov priamo k Vašej prevádzke, elektronický vrátnik.
*ZARIADENIE: 100% technický stav celej nehnuteľnosti po kompletnej rekonštrukcii ako aj priestorov určených na prenájom, bezpečnostné dvere do každej kancelárskej časti, v budove je zabezpečovacie zariadenie a kamerový systém.
*CENA PRENÁJMU ZAHŔŇA:
- upratovanie spoločných priestorov
- označená poštová schránka, možnosť zriadenia sídla firmy
*PARKOVANIE: vyhradené parkovanie vo dvore budovy. Kancelárie do 40 m2 - 50€/mes., kancelárie nad 40 m2 - zadarmo .
*LOKALITA: slnečné priestory s jedinečným výhľadom na Vysoké Tatry. V budove na prízemí sa nachádza elegantná kaviareň, ktorá ponúka veľmi príjemné ničím nerušené prostredie pre posedenie s Vašimi klientmi, alebo na malý odpočinok od práce..... Ľahká dostupnosť do centra mesta, v bezprostrednej blízkosti výjazd na Vysoké Tatry a diaľnicu smer Žilina/Prešov. V budove sídli mnoho ďaľších firiem.
*NAŠE HODNOTENIE: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ak hľadáte pre seba a svojich zamestnancov nové a nadštandardné pracovné prostredie, kde sa budú cítiť príjemne a chodiť s chuťou do práce, tieto priestory sú vhodné práve pre VÁS!!
Energetický certifikát k nehnuteľnosti nebol vypracovaný.
*Cena: 11,35 € /mes./ m2 + 1,03 € /mes./energie/m2
Cena je konečná, zahŕňa províziu RK, vypracovanie kompletnej zmluvnej dokumentácie v advokátskej kancelárií, poplatok pri podaní návrhu na vklad vlastníckeho práva a poplatky spojené s úradným overením podpisov na zmluvách.
POPRADSKÁ REALITNÁ SPOLOČNOSŤ ® je členom Realitnej únie Slovenskej Republiky a riadi
Ponúkame na prenájom kancelársky priestor v budove Aircraft na Ivanskej ceste v BA II Ružinov. Úžitková plocha 94,18m². Jedná sa o 1 miestnosť na 4.poschodí 6-podlažnej administratívnej budovy v štandarde A v blízkosti nákupného centra Avion a letiska M.R.Štefánika. Výborná dostupnosť z diaľničného obchvatu. Nepretržitá recepčná služba, prístup 24/7, hliníkové otvárateľné okná, koberec, kazetový strop, kabeláž v podlahe + floor boxi, vlastné ovládanie klimatickej jednotky, 4x výťah, spoločné kuchynky a sociálne zariadenia na každom podlaží. Bezpečnostný kamerový systém + bezkontaktný chip pre pohyb po budove. Každodenné upratovanie kancelárskych a spoločných priestorov v cene. Možnosť prenájmu konferenčných priestorov s kapacitou 60-70 osôb, alebo 15–20 osôb. Vlastné chránené parkovisko. Stravovacie zariadenie priamo v budove s možnosťou využívania cateringových služieb. Športovo-relaxačné centrum vo vedľajšej budove, zástavka MHD 3min od budovy. Voľné ihneď. Cenová kalkulácia prenájmu Vám bude vypracovaná na vyžiadanie. Nájomca neplatí províziu RK. Pre bližšie info kontaktujte makléra.