inzercia, predaj, predám, bazár

Klientsko - administratívny pracovník

Kategória: Financie a ekonomika

Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa:
-kontrolu existujúcich riešení,
-hľadanie výhodnejších riešení,
-práca s PC (Word, Excel, Power point)
-komunikácia (všetky spôsoby),
-reporty.
Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže.
V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Klientsko - administratívny pracovník
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník - výpomoc pri projekte
Hľadám na výpomoc človeka pri rozbehnutom projekte - administratívna práca. Nenáročná práca, vhodná najmä pre študenta ekonomického smeru (nie je však podmienka) - popri škole - získavanie praxe v obore a informovanosti. Požadované: stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov. Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Klientský pracovník,úverový poradca Trnava a okolie
Hľadáme nových kolegov na pozície : klientský pracovník,úverový poradca. Ponúkame fixný plat + nadpriemerne provízie, bezplatný školiaci systém, home office/príp. bezplatne kanceláriu/ , podporu /back office/.Uchádzači s praxou individuálne ohodnotenie po dohovore. Možnosť spolupráce aj popri zamestnaní alebo štúdiu. Žiadosti s telef.kontaktom posielajte na mail: l.petrik@
Pracovník v klientskom centre - Allianz a.s.
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Pracovník agentúrneho centra u nás: - práca v kancelárii - vykonáva administratívnu činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore. Benefity a ďalšie výhody: - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Klientsky pracovník na pobočka Revúca
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov: Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka. Pracovná náplň: - osobný kontakt s klientmi na pobočke - telefonický kontakt s klientmi - komplexná starostlivosť o klienta - administratívna činnosť - práca s databázou spoločnosti - spolupráca s manažérom pobočky - možnosť home office - práca z domu - možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch Fixná zložka mzdy + variabilná zložka. Bezplatné profesionálne zaškolenie. V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom: Ponuka platná do zmazania. Ponúkané výhody - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena - zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požiadavky na zamestnanca Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Dĺžka praxe bez požiadavky na odbornú prax Zručnosti, schopnosti Ďalšie požiadavky: - zodpovednosť - flexibilita Osobnostné predpoklady komunikatívnosť spoľahlivosť