Klientský poradca s možnosťou postupu na manažera
Kategória:
Administratíva
Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu.
Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom UNIQA.
Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach.
Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch)
Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely.
Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€.
Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu.
email: andrea35@
Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom UNIQA.
Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach.
Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch)
Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely.
Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€.
Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu.
email: andrea35@
Podobné inzeráty
Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Životopis posielať na
Topoľčany , Partizanske, Nitra
Ponúkame prácu asistentky manažéra v personálnej agentúre Epea s.r.o. Bardejov.
Náplň práce: administratíva, komunikácia so zahraničnými klientmi, spolupráca s manažérom
Mzda: 1500 eur netto
Bližšie info: tel.
webová stránka manažéra zahraničného :
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici.
Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov.
V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu.
Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať.
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto.
Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti:
- Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb.
- Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby.
- Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch.
- Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia.
- Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy.
- Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov.
- Pracovať v tíme TOP špecialistov.
- Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Transparentný a motivujúci odmeňovací systém
- Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov
- Žiadne navolávanie studených kontaktov
- Firemný notebook a telefón
- Odborné školenia
- Teambuildingy
- Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore
- Možnosti pre osobnostný a profesijný rast
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou
- Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie
- Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia
- Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny
- Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele
- Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook
- Aktívny vodič skupiny B
- Chuť učiť sa nové veci
- Tímový hráč
Do kancelárie v Zlatých Moravciach, Topoľčanoch a v Nitre obsadzujem novovytvorené pozície konzultant.
Náplň práce :
- mailová telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom
- plánovanie
- práca s PC
- administratíva
- vyjednávanie podmienok
výhody :
- prax nie je potrebná ( kvalitný systém zaškolenia )
- možnosť kariérneho postupu
- neustály osobnostný rozvoj
- flexibilný pracovný čas
Pre prípadný záujem poprosím zaslať mail s vaším životopisom na asistentkazajic@